Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

AFISP: Najlepší agenti za rok 2011 sú OVB a Partners Group SK

Autor: Ľuboslav Kačalka | 17.04.2012 12:00 | Kategorie: Finančné poradenstvo

Asociácia finančných sprostredkovateľov a poradcov oceňovala Najlepších samostatných finančných agentov v jednotlivých sektoroch. Keďže o poradí rozhodoval počet zmlúv, možno by bolo vhodnejšíe hovoriť o najvýkonnejšom agentovi, respektíve lídrovi trhu. V sektoroch poistenie, vklady a úvery sa ním stala spoločnosť OVB, v sektore kapitálové trhy Partners Group SK. 

AFISP: Najlepší agenti za rok 2011 sú OVB a Partners Group SK >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulok: ...
Od: Jozef
Dátum: 24.04.2012 17:11
 

… a najlepšie hranolky sú z McDonaldu, lebo sa ich na svete predá najviac :o)…

Titulok: Re: ...
Od: Ondrej
Dátum: 24.04.2012 23:17
 

Citim miernu ironiu, ale pravda je, ze koncept McDonaldu nie je najoblubenejsi nahodou. Ludia ho chcu. V pripade OVB chcu ludia kvalitu a tu dostavanu u spolocnosti s praxou…

Titulok: Re: Re: ...
Od: Anton
Dátum: 26.04.2012 08:51
 

Pozor. Prax nezarucuje kvalitu!…

Titulok: Vysmech poradenstvu
Od: Poradca
Dátum: 19.04.2012 15:53
 

AFISP si celkom slusne vystrelil :) V dnesnej dobe odovzdat tri ceny zo styroch OVB za „najlepsiu“ spolocnost, to je snad sen… A tie kriteria.. Ludia v AFISPe by sa mali asi spametat. Sme v 21. storoci, halo! Ta „najlepsia“ znacka by si uz zasluzila rebrand:) Aj SFM uz pristupili k tomuto kroku :D

Titulok: určite súhlas
Od: radik
Dátum: 18.04.2012 11:03
 

Kvalitu v tomto biznise nechce nikto riešiť a vôbec nájsť nejaký vhodný ukazovateľ je problém – to, že niekto platí životku, neznamená, že je aj s ňou spokojný, často sa mi stalo, že potenciálny klient ju platí len preto, aby nebol veľmi stratový. Článok však nie je zameraný na sledovanie kvality, ale hodnotenie podľa množstva, skúsme sa toho držať.

Titulok: :-D
Od: radik
Dátum: 18.04.2012 08:05
 

čo sa týka počtu zmlúv je skutočne ovb a pg top maklérom v rámci Slovenska, ale nebolo by lepšie vyhodnocovať štatistiky spriemerovaním na počet sprostredkovateľov danej maklérskej firmy? Tam sa totiž ukazuje skutočná výkonnosť ľudí, masa dokáže skryť veľa.. napr. najlepšia nemecká a asi aj európska maklérska firma zaznamenala za rok 2012 obrat na úrovni magických 1.111 mld eur, ale dosiahlo to za pomoci 37.000 spolupra­covníkov, priemerný obrat na jedného spolupracovníka vychádza na úrovni cca 30.000 eur za minulý rok a to si myslím dokáže urobiť aj slovenský sprostredkovateľ, ktorý to robí na tpp…

Titulok: Re: :-D
Od: Rudi
Dátum: 18.04.2012 09:07
 

Z mojho pohladu by bolo lepsie sledovat kvalitu prostrednictvom ukazovatela pretrvania zmluv. Prave tento ukazovatel nam povie, kolko produktov bolo predanych s dostacujucim vysvetlenim, klienti produkt pochopili a preto si ho budu platit.

Asi nie je spravne oznacovat za najlepsieho niekoho, kto „nabucha“ drahe produkty, ktore si klienti po vytriezveni zrusia.

Titulok: Re: Re: :-D
Od: radik
Dátum: 18.04.2012 11:04
 

zle mi to hodilo – určite súhlas, kvalitu v tomto biznise nechce nikto riešiť a vôbec nájsť nejaký vhodný ukazovateľ je problém – to, že niekto platí životku, neznamená, že je aj s ňou spokojný, často sa mi stalo, že potenciálny klient ju platí len preto, aby nebol veľmi stratový. Článok však nie je zameraný na sledovanie kvality, ale hodnotenie podľa množstva, skúsme sa toho držať.

Titulok: Re: Re: Re: :-D
Od: Rudi
Dátum: 18.04.2012 16:14
 

Paradoxne je vsak pocet storn dolezity ukazovatel aj o velkosti objemu. Ak ma niekto storona vo vyske 20%, tak asi nerobi v skutocnosti take velke objemy, nie?

Pripojte váš komentár!

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

Peter Apolen | 26.05.2016 00:00 Pri poistení či dôchodkovom sporení nezabudnite na stanovenie oprávnej osoby

Pri uzatváraní životného poistenia a dôchodkového sporenia sa odporúča určiť oprávnenú osobu. Tá v prípade úmrtia poisteného dostane peniaze z poistky alebo sporenia vyplatené bez čakania na zdĺhavé dedičské konanie. V prípade zmeny vzťahov je však potrebné nahlásiť zmenu, aby sa nestalo, že peniaze dostane niekto, komu by ich klient už nechcel odkázať.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 20.05.2016 00:00 Fincentrum rástlo v prvom kvartáli o vysokých 38 percent

Spoločnosť Fincentrum, a.s, Bratislava má za sebou jeden z najlepších kvartálov v histórii. Produkcia BEB vzrástla medziročne o  700 tisíc BEB, čo je nárast o  33 percent. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 17.05.2016 00:00 Flexibilita, ponuka, starostlivosť - najsilnejšie piliere finančného sprostredkovania

Čoraz viac ľudí vkladá dôveru v oblasti financií finančnému sprostredkovateľovi. V praxi oceňujú najmä široké portfólio možností, prehľad a komplexnú opateru v otázke peňazí. Priestor na rozvoj finančného sprostredkovania na Slovensku stále existuje.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 04.05.2016 00:00 Ako znížiť počet nespokojných a frustrovaných klientov

Dnešné časy investorom a sporiteľom príliš neprajú. Nízke úrokové sadzby odrádzajú sporiteľov, a volatilné trhy znechucujú investorov. V tomto prostredí to má poradca zaoberajúci sa investíciami veľmi ťažké. Na konci všetkého totiž býva často nespokojný klient. Je však možné sa na veci pozrieť i z druhej strany a situáciu zobrať ako výzvu. Rebecca Murphy, šéfka predaja a marketingu nadnárodnej poradenskej spoločnosti Praemium, zdôrazňuje zásady, ktorých by sa mala moderná poradenská spoločnosť držať. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 29.04.2016 00:00 Súčasný refinančný boom môže viesť k zdraženiu hypoték v budúcnosti

Aktuálne prebiehajúca vlna refinancovania starších drahších hypoték spôsobí zdraženie splátok v budúcnosti. Legislatíva totiž tlačí banky do poskytovania úverov s krátkou fixáciou, čím klienti prichádzajú o možnosť zafixovať si dnešné rekordne nízke sadzby na dlhšie obdobie. Zhodli sa na tom diskutujúci Odbornej konferencie Fincentrum bývanie, ktorá sa uskutočnila v stredu 27. apríla. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

27.05.2016 09:36 Hypotekárna sieť Allianz–SP sprostredkovala úvery za 20 miliónov eur

V apríli minulého roka zalačala Allianz – SP ako jediná poisťovňa na Slovensku sprostredkovať hypotéky. Dohodla odvtedy 550 úverov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

26.05.2016 08:39 Regulácia provízii v ČR a aktuálna legislatíva

Regulace provizí za zprostředkování životního pojištění je žhavým tématem již několik let. Jaký je výhled a budoucnost regulace? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

19.05.2016 09:12 Regulácia provízii nemá s ochranou klienta nič spoločné

Patrik Nacher se do veřejného povědomí dostal iniciativou proti poplatkové politice bank. Stojí na straně klientů. Přesto odmítá regulaci provizí, která je ochranou klientů zastřešována. Proč? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

17.05.2016 11:30 Európska smernica o distribúcii poistenia necháva zverejňovanie provízií na národnej legislatíve

Vzhľadom na charakter provízií, ich štruktúru a rôznorodosť je dôležité správne zadefinovanie povinnosti zverejňovania provízií v národnej legislatíve. Nateraz to tak nie je. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

16.05.2016 09:47 Povinnosť zverejňovať provízie zatiaľ hladinu nerozbúrila

Finanční sprostredkovatelia sa zhodujú, že nová povinnosť zverejňovať provízie za predaj hypoték nepriniesla spotrebiteľom žiadne relevantné informácie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »