Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 28.05.2015 00:00 Viac ako polovica sťažností finančných klientov sa vlani týkala poisťovní

Finanční spotrebitelia sa vlani najviac sťažovali na praktiky komerčných poisťovní. Národná banka Slovenska zaregistrovala až 829 takýchto podaní, čo je viac ako polovica všetkých sťažností na finančné inštitúcie. Najväčším konkrétnym problémom bolo nepreplatenie poistného plnenia z PZP za poškodenie čelného skla na motorovom vozidle. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 14.04.2015 23:59 Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka

Druhý ročník hodnotenia Fincentrum & TREND Hypotéka roka pozná svojich víťazov. Odborná porota vyhlásila víťazov v siedmych kategóriách produktov súvisiacich bývaním. Najlepšiu Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka. Refinančnú hypotéku VÚB banka. Bankárom roka sa stal Daniel Kollár z ČSOB. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 12.03.2015 00:00 Štúdia ukázala viaceré nedostatky predaja životného poistenia – napríklad nevyužitie potenciálu klienta

Podľa nezávislého prieskumu realizovaného koncom minulého roka chýba poistným agentom dostatočná dravosť. Pri kontrolných nákupoch neodhadli dobre možný potenciál klientov, nevyužili ich dostatočne na cross sale a nedostatočne argumentovali konkurenčné výhody zastupovanej poisťovne a poistného produktu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 20.02.2015 00:00 Deloitte: Poisťovne sa budú musieť veľmi snažiť, aby si uchovali interné distribučné kanály

Ako sa bude meniť poistný trh? Ako sa bude rozvíjať distribúcia poistných produktov? Interné distribučné siete majú podľa riaditeľa poradenských služieb pre poisťovníctvo v spoločnosti Deloitte Karla Veselého stále šancu na prežitie. Budú však menšie a produktívnejšie. Externé siete sa podľa neho budú špecializovať viac na bohatšiu klientelu. Navyše si by si mali stále strážiť svoju nezávislosť od poskytovateľov produktov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 03.02.2015 00:00 R. Fusek: Od januára môžeme robiť dohľad pod utajenou identitou, získame tak dôkazy o podmienkach predaja

Národnej banke Slovenska pribudli začiatkom tohto roka nové kompetencie v oblasti dohľadu a kontroly trhu finančných služieb. Niektoré vzbudzujú už vopred obavy. Napríklad mystery shopping predaja finančných služieb. O nových zámeroch a ambíciách NBS hovorí pre investujeme.sk riaditeľ odboru ochrany finančných spotrebiteľov národnej banky Roman Fusek. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

27.05.2015 11:18 Skupina Generali sa chce stať najväčšou retailovou poisťovňou v Európe

Talianska poisťovacia skupina Generali, ktorá je v súčasnosti európskou poisťovacou trojkou, sa plánuje viac zamerať na retailový biznis. Do roku 2018 chce investovať do technológií a postupov 1,25 mld. eur. Poisťovňa chce tak čeliť pre poisťovací biznis nepriaznivému obdobiu nízky úrokových sadzieb. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

22.05.2015 10:33 O svoje autá sa bojíme viac ako Česi, no menej si ich poisťujeme

Podceňujeme havarijné poistenie, auto si na nestráženom parkovisku chodíme radšej skontrolovať. Toto zistenie vyplynulo z online prieskum, ktorý realizovala spoločnosť AXA na slovenských a českých respondentoch.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

07.05.2015 08:45 Partners Group prechádza na priebežné vyplácanie provízií

Spoločnosť Partners Group SK zavádza od 1. mája odmeňovanie svojich sprostredkovateľov formou zaslúžených provízií. Cieľom je motivovať k nižším stornám a dlhšej životnosti dojednaných poistných zmlúv. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

05.05.2015 09:51 Aj rozostavenú nehnuteľnosť je treba zabezpečiť

Staviate rodinný dom, chatu, garáž, altánok či bazén? Proces výstavby trvá väčšinou niekoľko rokov a za ten čas sa môže prihodiť čokoľvek. Okrem zlodejov, poveternostných podmienok a prírodných živlov na každú stavbu číhajú aj katastrofy vo forme prepätia alebo prasknutého vodovodného potrubia. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

29.04.2015 14:18 Utorková víchrica spôsobila škody za 50-tisíc eur

Počas uplynulej noci sa niekoľkými okresmi prehnala silná víchrica, Allianz – SP prijala desiatky hlásení o poistných udalostiach. Najviac škôd bolo v Bratislave a Pezinku, silný vietor však vyčíňal aj na východnom Slovensku; v okresoch Košice, Michalovce a Trebišov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »