Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 12.03.2015 00:00 Štúdia ukázala viaceré nedostatky predaja životného poistenia – napríklad nevyužitie potenciálu klienta

Podľa nezávislého prieskumu realizovaného koncom minulého roka chýba poistným agentom dostatočná dravosť. Pri kontrolných nákupoch neodhadli dobre možný potenciál klientov, nevyužili ich dostatočne na cross sale a nedostatočne argumentovali konkurenčné výhody zastupovanej poisťovne a poistného produktu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 20.02.2015 00:00 Deloitte: Poisťovne sa budú musieť veľmi snažiť, aby si uchovali interné distribučné kanály

Ako sa bude meniť poistný trh? Ako sa bude rozvíjať distribúcia poistných produktov? Interné distribučné siete majú podľa riaditeľa poradenských služieb pre poisťovníctvo v spoločnosti Deloitte Karla Veselého stále šancu na prežitie. Budú však menšie a produktívnejšie. Externé siete sa podľa neho budú špecializovať viac na bohatšiu klientelu. Navyše si by si mali stále strážiť svoju nezávislosť od poskytovateľov produktov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 03.02.2015 00:00 R. Fusek: Od januára môžeme robiť dohľad pod utajenou identitou, získame tak dôkazy o podmienkach predaja

Národnej banke Slovenska pribudli začiatkom tohto roka nové kompetencie v oblasti dohľadu a kontroly trhu finančných služieb. Niektoré vzbudzujú už vopred obavy. Napríklad mystery shopping predaja finančných služieb. O nových zámeroch a ambíciách NBS hovorí pre investujeme.sk riaditeľ odboru ochrany finančných spotrebiteľov národnej banky Roman Fusek. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 30.01.2015 00:00 Najväčšie chyby pri predaji poistiek vznikajú, ak klient dobre neporozumie produktu

Karel Veselý, consulting director poradenskej spoločnosti Deloitte pre oblasť poistenia, hovorí, že poisťovne by sa mali poučiť z kríz v krajinách ako Holandsko a Veľká Británia a dbať na kvalitu predaja životného poistenia.  I na Slovensku a v Česku sa môže podľa neho čoskoro objaviť problém. Riziko napríklad predstavujú poistky predávané s hypotékou. Klienti si často neuvedomujú voči akému riziku sú v skutočnosti poistení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 28.11.2014 00:00 10. rád - Ako na poistenie auta

Pri výbere PZP, havarijného poistenia či pripoistenia si treba v prvom rade ujasniť krytie rizík a výšku krytia. Na Slovensku napríklad pri výbere PZP stále rozhoduje najmä cena. Tá ale často znamená menší rozsah služieb, pomalšiu likvidáciu, či horšie asistenčné služby.   Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

26.03.2015 11:26 Příliš mnoho pojišťovacích zprostředkovatelů?

Kdykoli se setkáte s diskusí na téma finanční poradenství, stočí se k investičnímu životnímu pojištění a příliš velkému množství pojišťovacích zprostředkovatelů. ČNB jich eviduje 147 739. Tolik jich ale zdaleka není. Tak kde je chyba? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

26.03.2015 11:18 Allianz – SP eviduje desiatky žiadostí o poistenie dronov

Poistná suma pre dron sa môže vyšplhať až na takmer 2 milióny eur. Takéto poistenie sa dá prirovnať k PZP. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

25.03.2015 11:46 MetLife Amslico mení názov na MetLife

Zmenu názvu a loga podporuje reklamná kampaň. Zameriavajúc sa na silnú a globálne uznávanú značku, táto kampaň zdôrazňuje cieľ spoločnosti MetLife, ktorým je poskytovať finančnú istotu svojim zákazníkom Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

25.03.2015 09:40 Poistenie je najdôležitejšia zmluva, ktorú v živote uzatvoríte

Zatiaľ čo mnohí považujú poistenie za nutné zlo a nadbytočné výdavky, austrálsky profesor Allan Manning je presvedčený, že ide o najdôležitejšiu zmluvu, ktorú ľudia, a predovšetkým podnikatelia, vo svojom živote uzatvoria: „Poistenie chráni nielen vašu celoživotnú prácu a majetok, ale aj vašu rodinu či zamestnancov.“ Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

24.03.2015 09:16 Šéfkou Kooperativy sa stane Regina Ovesny-Straka

Regina Ovesny-Straka od začiatku apríla nahradí vo vedení poisťovne Kooperativa jej doterajšieho šéfa Juraja Lelkeša. Ten sa stane špeciálnym poradcom Vienna Insurance Group (VIG) pre Slovensko a Rumunsko. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »