Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 30.01.2015 00:00 Najväčšie chyby pri predaji poistiek vznikajú, ak klient dobre neporozumie produktu

Karel Veselý, consulting director poradenskej spoločnosti Deloitte pre oblasť poistenia, hovorí, že poisťovne by sa mali poučiť z kríz v krajinách ako Holandsko a Veľká Británia a dbať na kvalitu predaja životného poistenia.  I na Slovensku a v Česku sa môže podľa neho čoskoro objaviť problém. Riziko napríklad predstavujú poistky predávané s hypotékou. Klienti si často neuvedomujú voči akému riziku sú v skutočnosti poistení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 28.11.2014 00:00 10. rád - Ako na poistenie auta

Pri výbere PZP, havarijného poistenia či pripoistenia si treba v prvom rade ujasniť krytie rizík a výšku krytia. Na Slovensku napríklad pri výbere PZP stále rozhoduje najmä cena. Tá ale často znamená menší rozsah služieb, pomalšiu likvidáciu, či horšie asistenčné služby.   Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 20.11.2014 00:00 Poistenie úveru - dobrá, aj keď nie povinná výbava

Poistenie úveru je záchranným kolesom pre všetkých, ktorý neoplývajú dostatočnou hotovostnou rezervou pre prípad nepríjemných neočakávaných udalostí. Poistiť sa možno pre prípad smrti, invalidity, práceneschopnosť a straty zamestnania.  Za toto zabezpečenie ale zaplatíte k bežnej splátke úveru ešte niečo navyše. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 31.10.2014 00:00 Slovenský poistný trh by nemal opakovať české chyby

Generálna riaditeľka poisťovacej časti ING pre ČR a SR Renáta Mrázová porovnáva slovenský a český poistný trh. Výhodou toho tunajšieho podľa nej je, že až tak výrazne neprepadol móde investičného životného poistenia spred pár rokov. Ďalším rozdielom je i to, že distribučné kanály na Slovensku sú oveľa otvorenejšie k priebežným províziám.  Celá správa »

Komentárov: 3 / 3 Posledný komentár: 03.11.2014 17:45

Peter Apolen | 15.10.2014 00:00 Konzervatívne investovanie Slovákov im bráni odkrojiť si z rastúcich trhov

Slováci doplácajú na svoje konzervatívne investičné správanie. Pre svoju opatrnosť nedokážu dostatočne ťažiť z rastov európskych a zámorských finančných trhov. Ich osobné aktíva rástli preto vlani takmer najpomalšie Európe. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

28.01.2015 11:48 Priemerná doba splatnosti hypotéky je 24 rokov

Priemerná výška hypotéky na Slovensku je 48 435 eur. Doba jej splatnosti je 24 rokov. Najvyššiu hypotéku majú Bratislavčania – až 64 125 eur, naopak najmenej sa na bývanie zadlžujú obyvatelia prešovského kraja – 40 661 eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

27.01.2015 11:15 Poslanci boli na kontrole v NBS. Nezistili nič

V Národnej banke Slovenska sa v pondelok (26. 1.) uskutočnil poslanecký prieskum, ktorého predmetom boli dôchodky z 2. piliera. Nepriniesol však žiadne nové závery. Len to, že NBS na výšku dôchodkov zo životných poisťovní vplyv nemá. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

23.01.2015 10:02 Genertel a ECP sa v SR zlúčili s Generali

Slovenské pobočky Genertel a Európskej cestovnej poisťovne sa od začiatku tohto roka zlúčili so spoločnosťou Generali. Naďalej však budú podnikať pod doterajšími značkami.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

20.01.2015 10:58 ING zdvojnásobuje poistné krytie pri smrteľnej dopravnej nehode

ING Životná poisťovňa od januára natrvalo zdvojnásobuje poistné plnenie pri pripoistení smrti úrazom pri dopravnej nehode. Je to reakcia na záujem klientov o krytie na tento druh poistnej udalosti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

19.01.2015 10:28 Kategorickým riešením by podľa J. Richtera nemalo byť zrušenie 2. piliera

Predseda Vlády SR minulý týždeň povedal, že na nízke dôchodky, ktoré začali poisťovne vyplácať z druhého piliera, bude kategoricky reagovať. Podľa ministra práce Jána Richtera by ním, ale nemalo byť zrušenie druhého piliera. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Anketa

Do čoho ste investovali v roku 2014?

Podielové fondy. (55%)
 
Najmä akcie (13%)
 
Najmä dlhopisy (11%)
 
Najmä komodity (11%)
 
Bankové vklady (10%)
 Spolu hlasovalo 71 čitateľov