Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 14.04.2015 23:59 Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka

Druhý ročník hodnotenia Fincentrum & TREND Hypotéka roka pozná svojich víťazov. Odborná porota vyhlásila víťazov v siedmych kategóriách produktov súvisiacich bývaním. Najlepšiu Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka. Refinančnú hypotéku VÚB banka. Bankárom roka sa stal Daniel Kollár z ČSOB. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 12.03.2015 00:00 Štúdia ukázala viaceré nedostatky predaja životného poistenia – napríklad nevyužitie potenciálu klienta

Podľa nezávislého prieskumu realizovaného koncom minulého roka chýba poistným agentom dostatočná dravosť. Pri kontrolných nákupoch neodhadli dobre možný potenciál klientov, nevyužili ich dostatočne na cross sale a nedostatočne argumentovali konkurenčné výhody zastupovanej poisťovne a poistného produktu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 20.02.2015 00:00 Deloitte: Poisťovne sa budú musieť veľmi snažiť, aby si uchovali interné distribučné kanály

Ako sa bude meniť poistný trh? Ako sa bude rozvíjať distribúcia poistných produktov? Interné distribučné siete majú podľa riaditeľa poradenských služieb pre poisťovníctvo v spoločnosti Deloitte Karla Veselého stále šancu na prežitie. Budú však menšie a produktívnejšie. Externé siete sa podľa neho budú špecializovať viac na bohatšiu klientelu. Navyše si by si mali stále strážiť svoju nezávislosť od poskytovateľov produktov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 03.02.2015 00:00 R. Fusek: Od januára môžeme robiť dohľad pod utajenou identitou, získame tak dôkazy o podmienkach predaja

Národnej banke Slovenska pribudli začiatkom tohto roka nové kompetencie v oblasti dohľadu a kontroly trhu finančných služieb. Niektoré vzbudzujú už vopred obavy. Napríklad mystery shopping predaja finančných služieb. O nových zámeroch a ambíciách NBS hovorí pre investujeme.sk riaditeľ odboru ochrany finančných spotrebiteľov národnej banky Roman Fusek. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 30.01.2015 00:00 Najväčšie chyby pri predaji poistiek vznikajú, ak klient dobre neporozumie produktu

Karel Veselý, consulting director poradenskej spoločnosti Deloitte pre oblasť poistenia, hovorí, že poisťovne by sa mali poučiť z kríz v krajinách ako Holandsko a Veľká Británia a dbať na kvalitu predaja životného poistenia.  I na Slovensku a v Česku sa môže podľa neho čoskoro objaviť problém. Riziko napríklad predstavujú poistky predávané s hypotékou. Klienti si často neuvedomujú voči akému riziku sú v skutočnosti poistení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

21.04.2015 14:41 Generali Poisťovňa rástla vlani v PZP o 13%

Poisťovňa Generali ukončila rok 2014 s čistým ziskom vo výške 7,75 mil. eur, čo je o 11,5 percenta viac ako pred rokom. Zisk rástol vďaka nákladom, keď celkové hrubé predpísané poistné zostalo zhruba rovnaké.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

10.04.2015 10:03 Allianz – SP eviduje o 30% viac škôd spôsobenými výtlkmi ako pred rokom

Tohtoročná zima oproti vlaňajšej priniesla chladnejšie počasie a stav ciest sa úmerne tomu zhoršil. Počas uplynulého marca evidovala Allianz – Slovenská poisťovňa 94 poistných udalostí spôsobených výtlkmi, pričom celková výška škody bola viac než 75-tisíc eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

09.04.2015 09:26 Uniqa poisťuje technickú poruchu osobného vozidla

Aj nepatrné poškodenie či pokazenie auta je zásahom do rodinného rozpočtu. UNIQA poisťovňa, a.s. ako jediná poisťovňa na Slovensku ponúka vo svojom portfóliu pripoistenie poruchy auta, vďaka ktorému vám uhradí aj opravu  pokazeného auta. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

05.04.2015 10:01 Je veľkonočný pondelok „nehodovejší“ ako bežné dni?

K Veľkej noci tradične patrí šibačka či cestovanie za rodinou a s tým spojené poistné udalosti. Pozreli sme sa teda na to, či je veľkonočný pondelok z hľadiska ich počtu rizikovejší ako bežné dni. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

03.04.2015 09:48 Zhorený baranček a šibač v jazierku

Veľká noc je najvýznamnejším kresťanským sviatkom. Jej oslavy sa podľa regiónov líšia, no tradícia ostáva. Do Allianz – Slovenskej poisťovne sa každý rok s príchodom jari dostane niekoľko hlásení o poistných udalostiach, ktoré súvisia s veľkonočnými oslavami.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Peter Apolen | 14.04.2015 23:59 Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka

Druhý ročník hodnotenia Fincentrum & TREND Hypotéka roka pozná svojich víťazov. Odborná porota vyhlásila víťazov v siedmych kategóriách produktov súvisiacich bývaním. Najlepšiu Hypotéku roka 2015 ponúka Tatra banka. Refinančnú hypotéku VÚB banka. Bankárom roka sa stal Daniel Kollár z ČSOB. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »