Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Marek Mittaš | 27.04.2016 00:00 Online predaj nepredstavuje pre sprostredkovateľov hrozbu, ale príležitosť

Uzatvoriť poistenie cez internet sa v začiatkoch javilo ako čierny deň finančného sprostredkovania. Prax ukazuje opak. Informačné technológie nahrávajú finančným agentom na smeč v oblasti starostlivosti o klienta.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 15.04.2016 00:00 Museli sme sa rozhodnúť, čo chceme: vyšší objem produkcie, alebo vyššiu kvalitu

Kým pred piatimi rokmi predávalo produkty AXA na Slovensku viac ako šesť tisíc sprostredkovateľov, dnes ich je necelá tretina. Spoločnosť sa tým rozhodla zvýšiť kvalitu predaja a zlepšiť svoje prevádzkové výsledky. Výsledok sa dostavil. Zisk firmy rastie. O tom, ako spoločnosť v tomto očistnom pláne postupovala, sme sa rozprávali s riaditeľom Obchodného útvaru AXA, Luborom Vrlákom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 14.04.2016 00:00 Programové vyhlásenie vlády - čo prinesie finančnému biznisu a podnikaniu

Na svete je Programové vyhlásenie novej slovenskej vlády. Odborníci ho oceňujú ako posun vpred. Napriek tomu dokument prezrádza viacero negatívnych zmien, ktoré postihnú finančný biznis. Jednou z takých je napríklad zavedene povinného odvodu poisťovní po vzore bankového odvodu.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 06.04.2016 00:00 Ocenenie Fincentrum & TREND Hypotéka roka 2016 pozná svojich víťazov

Hypotéku roka ako aj Refinančnú hypotéku roka ponúka VÚB banka. Rozhodla o tom odborná porota tretieho ročníka súťaže Fincentrum & TREND Hypotéka roka. Porotcovia ocenili aktivitu tejto banky v aktuálne prebiehajúcej cenovej vojne. Najväčšou mierou jej k výsledku pomohli najnižšie úroky na trhu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 24.03.2016 00:00 Aj škody z teroristických útokoch poistenie kryje, no len niekedy

Teroristické útoky na letisko a metro v Bruseli vyvolali opäť veľké obavy. Vysoký počet obetí a zranených zasiali strach medzi Slovákmi, ktorí do Bruselu či už pracovne, alebo súkromne často cestujú. Vynára sa preto otázka, čo v takých prípadoch kryje cestovné alebo životné poistenie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

02.05.2016 09:11 Česko stále podporuje IŽP daňovými úľavami, ako formu sporenia

Lidé tratí peníze při „přetáčení“ rezervotvorných smluv životního pojištění. Ovšem tratí i bez jejich přetáčení. To politikům ale nevadí a dál podporují „spoření“ prostřednictvím životního pojištění daňovými úlevami. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

25.04.2016 08:23 Axa bilancuje päťročný úsporný program

Finančná skupina AXA Group dosiahla vlani globálne výnosy vo výške 100 miliárd eur a čistý zisk vzrástol na 5,6 miliárd EUR.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

21.04.2016 09:50 Najčastejšou príčinou PNiek vlani boli choroby dýchacích ciest

Choroby dýchacích ciest vlani predstavovali 40 percent zo všetkých práceneschopností uznaných Sociálnou poisťovňou. Ich počet medziročne narástol až o jednu tretinu.   Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

21.04.2016 08:55 Už i na Slovensku sa začína presadzovať životné poistenie ako sociálny benefit

Stravné lístky, mobil či notebook. To sú benefity, ktoré dostávajú od firmy Slováci. Svetové trendy sú však niekde úplne inde a postupne prichádzajú aj na Slovensko. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

18.04.2016 10:55 Sociálna poisťovňa vlani priznala viac ako 22 tisíc invalidných penzií

Posudkoví lekári Sociálnej poisťovne vlani posudzovali 27 497 nových žiadostí o invalidný dôchodok. Pozitívne rozhodli v 22 350 prípadoch.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Marek Mittaš | 27.04.2016 00:00 Online predaj nepredstavuje pre sprostredkovateľov hrozbu, ale príležitosť

Uzatvoriť poistenie cez internet sa v začiatkoch javilo ako čierny deň finančného sprostredkovania. Prax ukazuje opak. Informačné technológie nahrávajú finančným agentom na smeč v oblasti starostlivosti o klienta.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »