Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

18.04.2012 11:11 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov

Spoločnosti Mondial Assistance, ktorá poskytuje asistenčné služby klientom Allianz – SP, volalo na ich telefónne linky v roku 2011 až 15 959 motoristov, ktorí potrebovali pomoc v krízovej situácii, najčastejšie po nehode či poruche vozidla.

Asistenčná služba v rámci havarijného poistenia zabezpečí a uhradí náklady na príchod cestnej služby, opravu a odťah vozidla, pričom, ak je nepojazdné, aj náklady za manipuláciu a jeho vytiahnutie. Minulý rok dokonca v 320 prípadoch opravila chybu na vozidle priamo na mieste. Okrem opravy vozidla sa postará aj o ubytovanie posádky v núdzi, návrat do miesta bydliska alebo náhradné vozidlo. Asistenčné služby sa týkajú dokonca aj prípadov, keď si motorista zabuchne kľúče, dôjde mu palivo či zamrzne motor alebo zámka.

Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich Najväčší nápor zažila asistenčná služba počas tohtoročných tuhých mrazov. V priebehu februára zaznamenala až 2597 volajúcich motoristov, čo je oproti mesačnému priemeru až dvojnásobný nárast. V kritických dňoch bol počet volajúcich až 8-násobne vyšší ako v bežný zimný deň. Najčastejším problémom, s ktorým sa motoristi obracali na asistenčnú službu, boli zamrznuté prevádzkové náplne, nefunkčná batéria či problémy s palivovými filtrami.

Pomoc asistenčných služieb je neoceniteľná najmä na cestách v zahraničí. Najčastejšie asistenčná služba zasahovala v minulom roku v susednom Rakúsku (174 prípadov) a v Českej republike (170 prípadov). V takýchto prípadoch asistenčná služba organizuje odtiahnutie vozidla a ďalšie služby (uschovanie nepojazdného vozidla, ubytovanie, atď) v mieste vzniku poistnej udalosti a následne komunikuje a spolupracuje s Allianz – Slovenskou poisťovňou pri oprave, prípadne pri prevoze poškodeného vozidla.

Často sa stáva, že pomoc asistenčnej služby využívajú motoristi, ktorí v danej krajine dovolenkujú. Z dovolenkových destinácií sa najviac prípadov viaže k Chorvátsku. Tieto prípady si vyžadujú náročnejšiu prípravu – je nutné zabezpečiť potrebné dokumenty, vypracovať presný itinerár cesty, neustále komunikovať s klientom, poskytovateľom služby a poisťovňou. V minulom roku asistenčná služba organizovala repatriáciu vozidla z Grécka, kedy odťahová služba najazdila 2 777km.

Zdroj: TS Allianz. 

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku

Allianz: Slováci využívajú asistenčné služby najčastejšie v Rakúsku a Česku >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

redakcia | 15.09.2014 16:45 ČNB chce od poisťovní, aby dbali na svoje externé distribučné siete

Česká národná banka vytvára čoraz vyšší tlak na poisťovne, aby si strážili svoje poisťovacích sprostredkovateľov. Teraz udelila pokutu českej pobočke poisťovne AXA. Tá chybu uznala a zaplatila. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 03.09.2014 00:00 Kedy kryje škodu na autách poistka. Užitočné rady:

Kedy pomôže havarijná poistka a na čo si dať pozor, aby škodu poisťovňa preplatila? Prinášame rady pre firmy, kedy pomôže havarijná poistka a na čo si dať pozor, aby poisťovňa neodmietla plnenie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 13.08.2014 00:00 R. Mrázová: Značka NN má na Slovensku stále silné povedomie

Poistná vetva ING prechádza veľkými zmenami. Osamostatňuje sa od ING. Začiatkom júla vstúpila na burzu už pod novým názvom NN Group (Nationale Nederlanden). K zmenám dochádza i distribúcii. Väčšiu váhy by mali získať maklérske siete. Viac o plánoch poisťovne poisťovacej časti ING prezradila generálna riaditeľka pre SR a ČR, Renáta Mrázová. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 31.07.2014 00:00 Niektoré poisťovne umožňujú poistiť sa voči rizikovému tehotenstvu

Od začiatku júla si nemôžu ženy na materskej zvýšiť dávku pripoistením v Sociálnej poisťovni. Poisťovňa túto možnosť zrušila. No voči tomuto riziku poskytujú ochranu niektoré komerčné poisťovne. Podmienkou samozrejme je poistiť sa ešte pred tehotenstvom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 25.07.2014 00:00 Poisťovňa Novis už po pol roku v SR expanduje do zahraničia

Poisťovňa Novis rozširuje pôsobenie do okolitých krajín. Podľa jej zakladateľa a šéfa Siegfrieda Fatziho je jej silnou zbraňou jednoduchosť a univerzálnosť produktu, ktorý si dokáže získať pozornosť rovnako na rastúcich ako i zrelých trhoch. Plánom spoločnosti je dostať sa do piatich rokov na burzu. S. Fatzi v rozhovore pre investujeme.sk porovnáva poistné trhy v jednotlivých krajinách a približuje niektoré parametre hybridného produktu. Celá správa »

Komentárov: 3 / 3 Posledný komentár: 12.09.2014 11:39Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

29.09.2014 14:17 Union sa chce zapojiť do anuít z druhého piliera

O vyplácanie dôchodkových anuít z druhého piliera prejavila záujem ďalšia spoločnosť. Po Allianz – Slovenskej poisťovni je Union druhou poisťovňou, ktorá požiadala NBS o licenciu. Žiadať o licenciu je pritom možné už od začiatku júla. Viacero spoločností, napríklad Novis, alebo ING, sa pritom vyjadrilo, že si musia podmienky pred rozhodnutím bližšie preštudovať a zanalyzovať, či by bol pre nich vstup do tohto systému rentabilný. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

25.09.2014 11:38 Allianz SP evidoval toto leto o tretinu viac živelných škôd ako vlani

Tohtoročný spôsob leta sa zdal byť do istej miery nešťastný. Slnka bolo málo, dažďových kvapiek v niektorých oblastiach naopak priveľa. Odniesol si to poškodený majetok a prírodné udalosti preverili kvalitu uzavretých poistných zmlúv. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

22.09.2014 09:53 NBS dostala 788 sťažností na finančné služby

Národnej banke Slovenska v prvom polroku podali občania dovedna 788 sťažností. Najviac sa ich týkalo poisťovní, z produktov to bolo PZP.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

22.09.2014 09:09 Sociálna poisťovňa preveruje opodstatnenosť vypísaných práceneschopností

Sociálna poisťovňa ide po zneužívaní péniek. Jej posudkový lekári skontrolovali v júli 46 888 prípadov. Z toho ošetrujúci lekári predčasne skončili 2 983 práceneschopností.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

17.09.2014 11:58 Minimálne poistné do Sociálnej poisťovne od nového roku opäť porastie

Od januára budúceho roku sa bude opäť zmení výška minimálneho a maximálneho vymeriavacieho základu na výpočet sociálneho poistného pre samostatne zárobkovo činné osoby. Minimálne poistné do Sociálnej poisťovne tak vzrastie o zhruba tri eurá. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

redakcia | 15.09.2014 16:45 ČNB chce od poisťovní, aby dbali na svoje externé distribučné siete

Česká národná banka vytvára čoraz vyšší tlak na poisťovne, aby si strážili svoje poisťovacích sprostredkovateľov. Teraz udelila pokutu českej pobočke poisťovne AXA. Tá chybu uznala a zaplatila. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »