Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Aplikácia ING odpovedá na otázky o dôchodkoch a poistení

ING má novú facebookovú aplikáciu, ktorá odpovedá na otázky: Kedy je ideálny čas začať si sporiť na dôchodok? Aký je rozdiel medzi II. a III. pilierom? A na čo sa hodí kapitálové životné poistenie?. 

 

ING tvrdí, že napriek tomu, že množstvo slovenských firiem má dnes na tejto sociálnej sieti vytvorený profil, iba menšina vedie s užívateľmi dialóg. Ako podľa spoločnosti ukazujú prieskumy, viesť iba jednostrannú komunikáciu a promovať značku však užívateľom Facebooku zďaleka nestačí. Medzi príklady aktívneho dialógu s pridanou hodnotou tak ING ponúkla aplikáciu Otázky a odpovede z dielne ING Poisťovne. Funguje od septembra.

"Pri vývoji aplikácie sme mysleli predovšetkým na to, aby sme širokej verejnosti poskytli prehľadný zdroj informácií. Naším cieľom bolo vytvoriť priestor, kde používatelia nájdu stručné a jasné odpovede, vďaka ktorým sa lepšie zorientujú v problematike dôchodkov a životného poistenia,“ opisuje novinku Eva Takáčová, manažérka marketingu poisťovacej časti ING.

Za pár týždňov svojho fungovania si aplikácia získala množstvo priaznivcov. Vzhľadom na nadchádzajúce legislatívne zmeny v oblasti doplnkového dôchodkového sporenia sú užívatelia zvedaví na dopad zmien na nich.

„Ľudia registrujú, že od 1. januára 2014 prejde III. pilier obmenou, a preto chcú vedieť, aký vplyv to bude mať na ich doplnkové sporenie na dôchodok s príspevkom zamestnávateľa. Časté sú tiež otázky o fungovaní produktov životného poistenia a možnostiach zabezpečiť svojich najbližších pre prípad úrazu či smrti,“ komentuje Alena Fábryová, manažérka pre dôchodky ING Tatry-Sympatia a ING DSS.  

Aplikácia obsahuje deväť tematických kategórií, pričom každá z nich sa skladá z vopred definovaných otázok. Pokiaľ však užívateľ medzi nimi nenájde potrebnú informáciu, môže sa opýtať prostredníctvom jednoduchého formulára na čokoľvek ďalšie. Odpoveď následne dostane v podobe ​​správy na svoj facebookový profil a zároveň ju nájde aj v samotnej aplikácii, medzi ostatnými otázkami danej kategórie. Obsah Otázok a odpovedí sa tým neustále rozširuje.

Zdroj: ING

Aplikácia ING odpovedá na  otázky o dôchodkoch a poistení

Aplikácia ING odpovedá na otázky o dôchodkoch a poistení >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Penzia

Marián Čabák | 29.11.2016 00:00 Rozbité čelné sklo? Pochybnostiam poisťovní by mal byť koniec

S kamienkom na čelnom skle majú asi skúsenosť mnohí šoféri. Žiaľ veľká časť z nich má skúsenosť aj negatívnym postojom poisťovní k plneniu z PZP. Poisťovne prestali uznávať aj svedeckú výpoveď spolujazdca – svedka udalosti. Mnohí šoféri to preto riešia inštaláciou kamery snímajúcej priestor pred autom. Dokazovanie a nárokovanie škody si tak niekedy vyžaduje aj súdne pojednávanie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0
investujeme-300-250

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 21.11.2016 00:00 Časť ľudí ešte stále očakáva od poistenia aj sporenie

Poistný sektor prechádza náročným obdobím. Žijeme v čase rekordne nízkych sadzieb, klasické kapitálové poistenie stratilo na význame. Rovnako klesá aj popularita investičného poistenia. O tom, ako klienti akceptujú návrat k prvotnému významu poistenia – ku krytiu rizík sa rozprávame s generálnym riaditeľom NN Životnej poisťovne Petrom Brudňákom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 09.11.2016 00:00 Trend a Fincentrum udelili opäť titul banke roka

Bankou roka sa už po piaty krát stala Slovenská sporiteľňa. Na druhom mieste sa umiestnila Tatra banka a bronzovú priečku si obhájila VÚB. Týždenník Trend tak i tento rok ohodnotil podľa viacerých kvalitatívnych kritérií najúspešnejšie finančné ústavy. Partnerom podujatia je už po štvrtý rok finančno-sprostredkovateľská spoločnosť Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 09.11.2016 15:40

| 08.11.2016 00:00 Pri poistení invalidity treba myslieť viac na choroby ako úrazy

Z pohľadu vplyvu na rodinu a jej finančnú stabilitu je invalidita jedným z najvážnejších rizík. Prináša doživotný pokles príjmov, a pritom vôbec nie je ojedinelá. Každoročne je Sociálnou poisťovňou uznaných viac ako 20-tisíc prípadov straty pracovnej schopnosti a len tretina z nich vykonáva popri dôchodku i nejakú pracovnú činnosť. Výpadok príjmu preto treba nahradiť poistením.   Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 13.11.2016 21:15Ďalšie články »

Krátké správy z Penzia

05.12.2016 13:52 Tri spôsoby ako získať lepšiu cenu poistenia

Ako najčastejšie uzatvárate poistenie? Chodievate priamo do poisťovne? Alebo máte svojho poradcu? Prečítajte si o spôsoboch, vďaka ktorým budete mať na poistení lepšiu cenu ako sused! Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

02.12.2016 16:12 Rakúska poisťovňa UNIQA odchádza z talianskeho trhu

Poisťovací koncern UNIQA sa rozhodol opustiť taliansky trh. Dôvodom je nedostatočný rast a slabá perspektíva na zlepšenie na budúcnosti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

01.12.2016 08:56 Končí životní pojištění…?

Každé životní pojištění sjednané od dnešního dne má nad sebou Damoklův meč. Finanční zprostředkovatel bude ručit za jeho (ne)zrušení celých 5 let. Znamená to konec distribuce životního pojištění? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.11.2016 11:23 Každý druhý Nemec uzatvára poistenie online

Európania sa pri poistení čoraz viac spoliehajú na online prostredie. V Nemecku uzatvára poistku cez internet až každý druhý spotrebiteľ. Neplatí to však pri likvidácií poistných udalosti, kde sa spotrebitelia stále radšej obracajú na finančných sprostredkovateľov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

29.11.2016 13:07 Výber životného poistenia nie je záležitosťou na jedno stretnutie

Životné poistenie patrí medzi tie zložitejšie finančné produkty, s ktorými sa bežný spotrebiteľ môže stretnúť. Je totiž možné voliť si z veľkého množstva pripoistení a ponuky jednotlivých poisťovní sa medzi sebou navzájom líšia. Ak teda chcete uzavrieť naozaj dobré životné poistenie, mali by ste tomuto procesu venovať dostatok času a snažiť sa podmienky danej poistky čo najlepšie pochopiť.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Anketa

Myslíte si, že nové Opatrenie pribrzdí úverový trh?

Áno. (69%)
 
Nie. (19%)
 
Neviem. (13%)
 Spolu hlasovalo 16 čitateľov

Najčítanejšie články z Penzia za posledných 14 dní

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marián Čabák | 29.11.2016 00:00 Rozbité čelné sklo? Pochybnostiam poisťovní by mal byť koniec

S kamienkom na čelnom skle majú asi skúsenosť mnohí šoféri. Žiaľ veľká časť z nich má skúsenosť aj negatívnym postojom poisťovní k plneniu z PZP. Poisťovne prestali uznávať aj svedeckú výpoveď spolujazdca – svedka udalosti. Mnohí šoféri to preto riešia inštaláciou kamery snímajúcej priestor pred autom. Dokazovanie a nárokovanie škody si tak niekedy vyžaduje aj súdne pojednávanie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 21.11.2016 00:00 Časť ľudí ešte stále očakáva od poistenia aj sporenie

Poistný sektor prechádza náročným obdobím. Žijeme v čase rekordne nízkych sadzieb, klasické kapitálové poistenie stratilo na význame. Rovnako klesá aj popularita investičného poistenia. O tom, ako klienti akceptujú návrat k prvotnému významu poistenia – ku krytiu rizík sa rozprávame s generálnym riaditeľom NN Životnej poisťovne Petrom Brudňákom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »