Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Generali rástlo v PZP o 19 %

12.09.2014 11:29 | Kategórie: Poistenie | 0 komentárov
Tagy: PZP Generali

Poisťovňa Generali v prvom polroku 2014 naštartovala rast objemu poistného. Celkové poistné sa zvýšilo o 0,6 % na 91,9 mil. EUR, čo je zásadný obrat po poklese za rok 2013 (-3,7 %). Objem predpísaného poistného bol podporený neživotným poistením, ktoré rástlo o 2,6 %.

 

 

K rastu prispel predovšetkým nový produkt povinného zmluvného poistenia, kde poisťovňa zvýšila svoj poistný kmeň o 18,6 % na 181-tis. poistených motorových vozidiel. Trhový podiel v tomto segmente narástol na 7,6 %. 

Výsledky vývoja poisťovne Generali za prvý polrok potvrdzujú nastúpenú stratégiu rastu a pokračovania zlepšenia ekonomických ukazovateľov. Zisk po zdanení dosiahol 3,04 mil. EUR – čo zodpovedá očakávaniam – napriek poklesu úrokových sadzieb a zvýšenému konkurenčnému tlaku v jednotlivých druhoch poistenia. Generali si naďalej drží pozíciu trojky na trhu s trhovým podielom 8,1 %. Aktíva poisťovne dosiahli 592,8 mil. EUR, čo predstavuje nárast 3,8 % oproti koncu roka 2013.

„Poisťovňa Generali sa aj napriek zložitej situácii na trhu vrátila na cestu rastu a dosahuje mimoriadne dobré výsledky. Naším cieľom je posilnenie pozície Generali na trhu – ponukou produktov a, samozrejme, excelentným servisom pre našich klientov,“ uviedol Ing. Roman Juráš, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Generali Poisťovňa, a. s.

Poistný kmeň životného poistenia aktuálne obsahuje 300-tis. zmlúv a tvorí tak stabilnú základňu pre rozvoj a profitabilitu poisťovne.

V prvom polroku 2014 poisťovňa Generali zaregistrovala spolu takmer 40-tisíc poistných udalostí, pričom vyplatila poistné plnenia vo výške 48,5 mil. EUR.

Generali tiež spustila inovatívne produkty v poistení majetku a v životnom poistení upevnila spoluprácu s kľúčovými externými partnermi.

Poisťovňa Generali priniesla ako servisne orientovaná spoločnosť niekoľko procesných inovácií, aby klientom ponúkla ešte kvalitnejšie a rýchlejšie služby. Ide napríklad o zjednodušenie procesu vybavovania poistných udalostí, nové možnosti platby poistného a pod. Zároveň optimalizovala svoje procesy, čo viedlo k významnej úspore nákladov vo výške –9,5 %. 

Na slovenskom trhu pôsobiaca poisťovňa Generali aktuálne zamestnáva 600 zamestnancov, pracuje pre ňu 787 výhradných agentov vo viac ako 100 obchodných miestach po celom Slovensku. Strategickým partnerom je VUB banka s viac ako 200 pobočkami, kde si môžu klienti uzatvoriť životné poistenie, poistenie majetku a ďalšie produkty Generali.

Zdroj: Generali

Generali rástlo v PZP o 19 %

Generali rástlo v PZP o 19 % >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 22.07.2016 00:00 Ako sa zabezpečiť proti detským úrazom v lete

Leto nie je len čas prázdnin, zábavy a oddychu, ale aj častých detských zranení. Mesiace júl a august patria k najrizikovejším obdobiam v roku a rodičia detí by sa mali mať na pozore. Počet detských úrazov počas prázdnin totiž narastá až dvojnásobne. Okrem následkov na zdraví môžu detské úrazy spôsobiť rodičom aj výrazné finančné problémy. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 19.07.2016 00:00 Čo by Slováci zmenili na poisťovniach? Predbežné výsledky prieskumu spokojnosti

Portál Finančná Hitparáda a nezávislý hodnotiaci systém Staffino spustili najväčší prieskum kvality služieb poisťovní na Slovensku. Jeho priebežné výsledky potvrdzujú hlboko vžitú predstavu o poisťovniach v slovenskej verejnosti. Prístup poisťovní sa často pri likvidácii poistnej udalosti radikálne mení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 07.07.2016 00:00 Sezóna vrcholí. Prečo by dovolenkári nemali cestovné poistenie podceniť

Hovoria vám na každom kroku, že by ste sa pred každou zahraničnou cestou mali poistiť? Nie je to len fráza, komerčné cestovné poistenie vám v prípade akejkoľvek nehody môže ušetriť stovky až tisícky eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 15.06.2016 00:00 Pred odchodom na dovolenku nezabudnite na aktualizáciu poistenia bývania

Čas dovoleniek môže byť dobrou príležitosťou na aktualizáciu poistenia domácnosti a nehnuteľnosti. Opustené byty a domy sa totiž môžu stať terčom zlodejov, alebo len drobných havárií, napríklad prasknutia prívodu vody do práčky. Celkové škody však môžu nadobudnúť vysoké rozmery. Poistku preto treba nastaviť tak, aby na konci všetkého nebolo sklamanie a prázdny účet. Je to úloha jednak pre klientov, ale i pre finančných sprostredkovateľov, ktorí by mali na pravidelnú údržbu poistných zmlúv pamätať. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 09.06.2016 23:39 Slováci stále viac fandia rizikovému životnému poisteniu

Turbulencie na finančnom trhu, pád úrokových sadzieb, vyššia informovanosť klienta aj hypotekárny boom zmenili prostredie životného poistenia na Slovenku. Čoraz viac klientov upriamuje svoju pozornosť na prapôvodný zmysel poistenia –  krytie rizík!  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

22.07.2016 11:18 Allianz – SP vypovedala zmluvu s CK Hechter

Allianz – Slovenská poisťovňa vypovedala 29. apríla 2016 zmluvu pre prípad úpadku cestovnej kancelárií Hechter Slovakia, spol. s r.o. Zmluva bola vypovedaná v súlade so všeobecnými poistnými podmienkami z dôvodu neplnenia si zmluvných záväzkov voči poisťovni, nakoľko CK opakovane a dlhodobo neuhrádzala svoje finančné záväzky riadne a včas, v zmluvne dohodnutých termínoch.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

22.07.2016 09:01 Koľko stojí život

Cena života je citlivá otázka. Pro mnohé lidi je „nevyčíslitelná“ a stanovovat jeho cenu či hodnotu je neetické a nehumánní. Přesto je to otázka, která má smysl. Např. při stanovení výše pojistné částky životního pojištění, nebo při odškodnění za smrt blízké osoby. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

20.07.2016 13:58 ZPP Advisory alebo Pavel Kočalka opäť na scéne

Tématem poslední doby je poškozování klientů přetáčením smluv životního pojištění. Není divu, že se toho chytli i podnikavci, kteří na „obraně klientů před zlými pojišťovnami a zprostředkovateli“ chtějí vydělat. Jedním z nich je i Pavel Kočalka, proslulý již od kauzy Capital Partners. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

18.07.2016 08:31 Jiří Čapek: Regulácia storna rizikového poistenia mi nedáva zmysel

„Pětiletá storna provizí by měla nevýhodné přetáčení smluv rezervotvorných pojištění značně omezit, což je pro klienty dobře,“ říká Jiří Čapek, generální ředitel NN pojišťovny a penzijní společnosti pro Českou republiku a Slovensko. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

18.07.2016 08:18 Poisťovňa Aegon vytvorila novú pozíciu riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi

S účinnosťou od 15. júla 2016 bol do pozície riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi menovaný Boris Fošnár. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Peter Apolen | 22.07.2016 00:00 Ako sa zabezpečiť proti detským úrazom v lete

Leto nie je len čas prázdnin, zábavy a oddychu, ale aj častých detských zranení. Mesiace júl a august patria k najrizikovejším obdobiam v roku a rodičia detí by sa mali mať na pozore. Počet detských úrazov počas prázdnin totiž narastá až dvojnásobne. Okrem následkov na zdraví môžu detské úrazy spôsobiť rodičom aj výrazné finančné problémy. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 19.07.2016 00:00 Čo by Slováci zmenili na poisťovniach? Predbežné výsledky prieskumu spokojnosti

Portál Finančná Hitparáda a nezávislý hodnotiaci systém Staffino spustili najväčší prieskum kvality služieb poisťovní na Slovensku. Jeho priebežné výsledky potvrdzujú hlboko vžitú predstavu o poisťovniach v slovenskej verejnosti. Prístup poisťovní sa často pri likvidácii poistnej udalosti radikálne mení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »