Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6%

29.03.2012 18:40 | Kategórie: Finančné poradenstvo | 0 komentárov

OVB uzavrelo obchodný rok 2011 s medziročným nárastom obratu o 12,6%. Celkové provízie zo sprostredkovania dosiahli 222,1 miliónov eur, minulý rok to bolo 197,3 miliónov eur. 

„Rok 2011 bol pre OVB dobrým rokom“, zhodnotil Michael Rentmeister, ktorý od januára 2012 zastáva pozíciu predsedu predstavenstva koncernu. „Veľký význam kladieme na to, aby sme pokračovali v raste aj v roku 2012."

V strednej a východnej Európe vzrástli celkové provízie zo sprostredkovania o 35,3 % na 126,2 mil. eur, Nemecko zaznamenalo konštantný nárast o 2 % na 72,8 mil. eur. Výsledky OVB v šiestich krajinách južnej a západnej Európy poznamenali značné makroekonomické problémy v regióne. Celkové provízie zo sprostredkovania vo výške 23,1 mil. eur sú o 29,3 % nižšie v porovnaní s minuloročným výsledkom.

Prevádzkový zisk koncernu (EBIT) dosiahol 6,1 mil. eur, čo zodpovedá nárastu o 27,3 % (minulý rok: 4,8 mil. eur). Stredná a východná Európa sa podieľala na na prevádzkovom zisku koncernu sumou 10,6 mil. eur (minulý rok: 8,2 mil. eur), Nemecko 6,1 mil. eur (minulý rok: 5,6 mil. eur). Strata v južnej a západnej Európe predstavuje 2,4 mil. eur (minulý rok: 0,5 mil. eur). EBITmarža sa pohybovala na úrovni 2,7 % (minulý rok: 2,4 %).

Koncernový zisk v uplynulom roku vzrástol na 4,2 mil. eur (minulý rok: 4,0 mil. eur), s čím súvisí aj zisk na akciu vo výške 0,29 eur (minulý rok: 0,28 eur pri rovnakom počte akcií). Predstavenstvo a dozorná rada navrhnú 5. júna 2012 na valnom zhromaždení, aby sa pre obchodný rok 2011 stanovila dividenda vo výške 0,35 eur za akciu (minulý rok: 0,50 €).

Počet klientov vzrástol v porovnaní s minulým rokom o 2,1 %, OVB má v rámci Európy takmer 2,9 mil. klientov. Počet finančných poradcov v hlavnom povolaní sa zvýšil v priebehu roka 2011 zo 4.600 na 4.908, čo predstavuje nárast o 6,7 %.

Vo východnej a strednej Európe sa počet klientov medziročne zvýšil o 4,5% na 1,89 milióna a počet agentov v hlavnom povolaní o 11,6% na 3 226 ľudí. 

„Aj v novom obchodnom roku máme v pláne naďalej zvyšovať obrat a zlepšovať náš výsledok," približuje ciele pre rok 2012 Michael Rentmeister, predseda predstavenstva koncernu.

Koncern OVB v číslach

ovb-marec-2012-e

Zdroj: TS OVB. 

 

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6%

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6% >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

Peter Apolen | 25.07.2014 00:00 Poisťovňa Novis už po pol roku v SR expanduje do zahraničia

Poisťovňa Novis rozširuje pôsobenie do okolitých krajín. Podľa jej zakladateľa a šéfa Siegfrieda Fatziho je jej silnou zbraňou jednoduchosť a univerzálnosť produktu, ktorý si dokáže získať pozornosť rovnako na rastúcich ako i zrelých trhoch. Plánom spoločnosti je dostať sa do piatich rokov na burzu. S. Fatzi v rozhovore pre investujeme.sk porovnáva poistné trhy v jednotlivých krajinách a približuje niektoré parametre hybridného produktu. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 25.07.2014 19:44

Peter Apolen | 18.07.2014 00:05 B. Buštík: Zhruba 85 % produkcie Aegonu pochádza z externých sietí

Aegon Poisťovňa vstúpila na trh pomerne neskoro. Musela sa teda pri novom biznise spoliehať najmä na externé siete.. Tie tvoria i po viac ako desiatich rokoch pôsobenia na trhu zhruba 85 percent výkonov poisťovne. Ďalším na trhu nezvyklým javom je snaha zaviesť priebežné vyplácanie provízii sprostredkovateľom. Je na Slovensku zatiaľ ojedinelý pokus. No ide v smere európskych tendencií. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 17.07.2014 00:00 Sedem najčastejších dôvodov platobnej neschopnosti domácností

Choroba, staroba, materská dovolenka. Situácie, ktoré obvykle, nielen raz v živote, určite postretnú každého. Inkasná spoločnosť EOS KSI zostavila prehľad siedmych najčastejších dôvodom, prečo neplatíme dlhy. Vzišli z prieskumu desiatok tisíc pohľadávok po splatnosti.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 16.07.2014 00:01 Ste finančný sprostredkovateľ? A robíte si vlastný marketing?

Aj finanční sprostredkovatelia potrebujú marketing. Možno sa to bude zdať na slovenské pomery prehnané, ale v USA si najímajú marketingové agentúry a zaoberajú sa marketingom podobné vážne ako veľké spoločnosti. New Yorkská spoločnosť ClientWise sa zameriava na marketingové poradenstvo práve pre tento segment. Realizuje rozsiahle prieskumy medzi úspešnými agentmi, aby identifikovala čo stojí za ich úspechom a závery následne implementuje u svojich klientom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 10.07.2014 00:00 NBS uvažuje o zákaze 100% hypoték. Banky sa bránia

Stopercentné financovanie kúpy nehnuteľnosti môže byť minulosťou. Národná banka Slovenska sa tak nedávno vyjadrila v Správe o finančnej stabilite vydanej v máji tohto roku. „NBS už dlhší čas upozorňuje na možné riziká súvisiace s vývojom podielu hodnoty úveru a nehnuteľnosti (ukazovateľ LTV).  NBS v tomto smere zvažuje určité kroky,“ uviedla pre investujeme.sk hovorkyňa centrálnej banky Martina Solčányiová. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

15.07.2014 09:39 Zuno s plošných úrokom na spotrebákoch – 8,9%

Zuno opäť útočí na trh spotrebných úverov. Aktuálne prináša dve ponuky, pričom pri jednej, na úvery od 4000 eur, garantuje plošnú sadzbu pre všetky schválené úvery – 8,9 percenta. Pri druhej sľubuje prebiť ponuku od konkurencie, v opačnom prípade úspešného žiadateľa odškodniť sumou 50 eur.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

09.07.2014 10:42 Vzdelávací program Viac ako peniaze zvýšil finančnú gramotnosť žiakov z 5 na 65 %

Kým na začiatku školského roka len 5 % žiakov dokázalo úspešne vyplniť test finančnej gramotnosti, po absolvovaní programu Viac ako peniaze ich počet stúpol až na 65 %. Vzdelávací program Viac ako peniaze učí žiakov základných a stredných škôl plánovať svoju finančnú budúcnosť. Vypracovaná metodika a učebné materiály zaujímavým a interaktívnym spôsobom vtiahnu žiakov do sveta financií. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

04.07.2014 09:33 Štartovacie byty sú na trhu nehnuteľností rýchloobrátkovým tovarom

Štartovacie byty kupujú najmä mladí ľuďia, ktorí majú na začiatku svojej pracovnej kariéry „hlboko do vrecka“. Náklady na bývanie sa oproti prenájmu nezvýšia dramaticky a kúpa je navyše stále výhodným zhodnotením financií. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

27.06.2014 14:42 Upozornenia NBS o závislosti bánk od sprostredkovateľov sú prehnané

Týždenník Trend v aktuálnom vydaní rozoberá upozornenie Národnej banky Slovenska, ktorá opakovanie vystríha banky pred závislosťou od externých sprostredkovateľoch. O upozornení ako prvé informovalo investujeme.sk už v decembri minulého roku a pri ďalšej správe NBS i v máji tohto roku. Celá správa »

Komentárov: 5 / 5 Posledný komentár: 04.07.2014 12:45

19.06.2014 09:56 V európskej federácií FECIF sa vymenilo vedenie

FECIF je európskou federáciou finančných sprostredkovateľov a poradcov  (The European Federation of Financial Intermediaries and Financial Adviser), ktorá zastupuje záujmy biznisu v Bruseli. Ovplyvňuje teda prijímanie legislatívy týkajúce sa trhu finančných služieb orgánmi Európskej únie. Členom FECIF je ako jedinou spoločnosťou na českom a slovenskom trhu i Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Finančné poradenstvo za posledných 14 dní

Peter Apolen | 25.07.2014 00:00 Poisťovňa Novis už po pol roku v SR expanduje do zahraničia

Poisťovňa Novis rozširuje pôsobenie do okolitých krajín. Podľa jej zakladateľa a šéfa Siegfrieda Fatziho je jej silnou zbraňou jednoduchosť a univerzálnosť produktu, ktorý si dokáže získať pozornosť rovnako na rastúcich ako i zrelých trhoch. Plánom spoločnosti je dostať sa do piatich rokov na burzu. S. Fatzi v rozhovore pre investujeme.sk porovnáva poistné trhy v jednotlivých krajinách a približuje niektoré parametre hybridného produktu. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 01.01.1970 01:00

Peter Apolen | 17.07.2014 00:00 Sedem najčastejších dôvodov platobnej neschopnosti domácností

Choroba, staroba, materská dovolenka. Situácie, ktoré obvykle, nielen raz v živote, určite postretnú každého. Inkasná spoločnosť EOS KSI zostavila prehľad siedmych najčastejších dôvodom, prečo neplatíme dlhy. Vzišli z prieskumu desiatok tisíc pohľadávok po splatnosti.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 18.07.2014 00:05 B. Buštík: Zhruba 85 % produkcie Aegonu pochádza z externých sietí

Aegon Poisťovňa vstúpila na trh pomerne neskoro. Musela sa teda pri novom biznise spoliehať najmä na externé siete.. Tie tvoria i po viac ako desiatich rokoch pôsobenia na trhu zhruba 85 percent výkonov poisťovne. Ďalším na trhu nezvyklým javom je snaha zaviesť priebežné vyplácanie provízii sprostredkovateľom. Je na Slovensku zatiaľ ojedinelý pokus. No ide v smere európskych tendencií. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 16.07.2014 00:01 Ste finančný sprostredkovateľ? A robíte si vlastný marketing?

Aj finanční sprostredkovatelia potrebujú marketing. Možno sa to bude zdať na slovenské pomery prehnané, ale v USA si najímajú marketingové agentúry a zaoberajú sa marketingom podobné vážne ako veľké spoločnosti. New Yorkská spoločnosť ClientWise sa zameriava na marketingové poradenstvo práve pre tento segment. Realizuje rozsiahle prieskumy medzi úspešnými agentmi, aby identifikovala čo stojí za ich úspechom a závery následne implementuje u svojich klientom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »