Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6%

29.03.2012 18:40 | Kategórie: Finančné poradenstvo | 0 komentárov

OVB uzavrelo obchodný rok 2011 s medziročným nárastom obratu o 12,6%. Celkové provízie zo sprostredkovania dosiahli 222,1 miliónov eur, minulý rok to bolo 197,3 miliónov eur. 

„Rok 2011 bol pre OVB dobrým rokom“, zhodnotil Michael Rentmeister, ktorý od januára 2012 zastáva pozíciu predsedu predstavenstva koncernu. „Veľký význam kladieme na to, aby sme pokračovali v raste aj v roku 2012."

V strednej a východnej Európe vzrástli celkové provízie zo sprostredkovania o 35,3 % na 126,2 mil. eur, Nemecko zaznamenalo konštantný nárast o 2 % na 72,8 mil. eur. Výsledky OVB v šiestich krajinách južnej a západnej Európy poznamenali značné makroekonomické problémy v regióne. Celkové provízie zo sprostredkovania vo výške 23,1 mil. eur sú o 29,3 % nižšie v porovnaní s minuloročným výsledkom.

Prevádzkový zisk koncernu (EBIT) dosiahol 6,1 mil. eur, čo zodpovedá nárastu o 27,3 % (minulý rok: 4,8 mil. eur). Stredná a východná Európa sa podieľala na na prevádzkovom zisku koncernu sumou 10,6 mil. eur (minulý rok: 8,2 mil. eur), Nemecko 6,1 mil. eur (minulý rok: 5,6 mil. eur). Strata v južnej a západnej Európe predstavuje 2,4 mil. eur (minulý rok: 0,5 mil. eur). EBITmarža sa pohybovala na úrovni 2,7 % (minulý rok: 2,4 %).

Koncernový zisk v uplynulom roku vzrástol na 4,2 mil. eur (minulý rok: 4,0 mil. eur), s čím súvisí aj zisk na akciu vo výške 0,29 eur (minulý rok: 0,28 eur pri rovnakom počte akcií). Predstavenstvo a dozorná rada navrhnú 5. júna 2012 na valnom zhromaždení, aby sa pre obchodný rok 2011 stanovila dividenda vo výške 0,35 eur za akciu (minulý rok: 0,50 €).

Počet klientov vzrástol v porovnaní s minulým rokom o 2,1 %, OVB má v rámci Európy takmer 2,9 mil. klientov. Počet finančných poradcov v hlavnom povolaní sa zvýšil v priebehu roka 2011 zo 4.600 na 4.908, čo predstavuje nárast o 6,7 %.

Vo východnej a strednej Európe sa počet klientov medziročne zvýšil o 4,5% na 1,89 milióna a počet agentov v hlavnom povolaní o 11,6% na 3 226 ľudí. 

„Aj v novom obchodnom roku máme v pláne naďalej zvyšovať obrat a zlepšovať náš výsledok," približuje ciele pre rok 2012 Michael Rentmeister, predseda predstavenstva koncernu.

Koncern OVB v číslach

ovb-marec-2012-e

Zdroj: TS OVB. 

 

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6%

Koncernu OVB narástli tržby medziročne o 12,6% >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

Peter Apolen | 22.09.2016 00:00 Nižšie dane sú fajn, ale čo zato...

Slovenská vláda včera prekvapila. V balíku oznámila viacero daňových zmien priaznivých pre podnikanie. Prilepšia si živnostníci, ale i právnické osoby. No všetko je jednoznačné. Pohoršia si komerčné poisťovne a finanční sprostredkovatelia. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 16.09.2016 00:00 Rozhodnúť sa pre pobočku, alebo pre finančného sprostredkovateľa?

Radikálna odpoveď v prospech jednej alebo druhej strany, by znamenala, že existencia druhej strany nemá význam. Tak tomu však nie je. Pobočky, ako aj sprostredkovatelia majú svoje výhody. Pri ich výbere záleží od typu produktu, spôsobu uvažovania klienta, ale i schopnosti predajcu vybudovať si s klientom dlhodobý vzťah.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 19.09.2016 09:29

Peter Apolen | 06.09.2016 00:00 Slovákom prekážajú pri poistení papierovačky, naopak ocenili ochotu poisťovacích agentov

Podľa celoslovenského prieskumu Slovákov pri vybovaní si poistenia najviac hnevajú zbytočné papierovačky a zložité, či nelogické postupy.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 06.09.2016 14:38

Peter Apolen | 31.08.2016 00:00 Za vernosťou Slovákov k poskytovateľom finančných služieb je často lenivosť

Slováci ostávajú dlhodobo verní svojim poskytovateľom finančných služieb. Hoci sú často nespokojní s vysokou cenou, či so záujmom o zákazníka, nakoniec ku konkurencii odchádza približne len štvrtina z nich. Ostatní na to vraj nemajú čas alebo takúto zmenu považujú za komplikovanú. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Ľuboslav Kačalka | 12.08.2016 00:00 Keď "rozvračacov" rozvracajú

Ak si dobre pamätám, moje prvé stretnutie s Petrom Stuchlíkom a Milanom Repkom bolo v nejakej kaviarni. Sadli sme si k oknu a jeden z nich na to miesto vyslovene upozornil. Väčšina ľudí sa totiž s nimi nechcela stretávať veľmi „na očiach“. Išlo zväčša o agentov, ktorí zvažovali zmenu sprostredkovateľskej firmy. A to poza chrbát svojich nadriadených. Spojenie „poza chrbát nadriadených“ ešte dnes niekoľkokrát použijeme. Celá správa »

Komentárov: 3 / 3 Posledný komentár: 15.09.2016 18:39Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

26.09.2016 08:51 Finančně poradenské společností nefungují v klasickém MLM modelu

V souvislosti s kauzou spuštěnou dokumentem „Rada nad zlato“ a následným propuštěním tří zemských ředitelů OVB Allfinanz se nabízí otázka: Může být finanční poradenství v multilevelových společnostech kvalitní? Přinášíme názory šéfů největších finančně poradenských společností. Jako první se k otázce kvality v rámci MLM vyjádřil Petr Borkovec, generální ředitel a spolumajitel Partners Financial Services. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

09.09.2016 08:15 Finančně poradenské společnosti v 1. pol. 2016: Radost i zklamání

Finančně poradenský trh se dává do pohybu. Možným spouštěčem jsou státní zásahy. A výsledkem jsou rozdílné výsledky finančně poradenských společností. Některým se extrémně daří, jiné propadají. Kdo byl jedničkou na trhu a kdo rostl nejrychleji? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

07.09.2016 09:00 Petr Mikšíček: Bez předplacených provizí lidem nikdo neporadí

Proč by si měl klient finančního poradce předplácet poplatky u podílových fondů? „Poradce musí být zaplacen, a zároveň se musí jednat o řešení win-win, tedy výhodné i pro klienta,“ říká Petr Mikšíček, regionální ředitel společnosti Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

05.09.2016 09:42 Jak vyčistit finančně poradenský trh

Poslanci a senátoři jsou přesvědčeni, že chrání klienty finančních poradců. Regulace provizí ovšem nic nevyřeší, možná spíš naopak. Vyčistit trh by přitom mohlo být tak snadné! Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.08.2016 11:31 Senát schválil 5leté storno… byl mystifikován?

„Cílem navrhované předlohy je řešení současných problémů spojených s předčasným ukončováním smluv o životním pojištění,“ uvedl jednání Senátu ministr financí Andrej Babiš. Regulace provizí ovšem k tomuto cíli nevede. A co na to senátoři? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Finančné poradenstvo za posledných 14 dní

Peter Apolen | 22.09.2016 00:00 Nižšie dane sú fajn, ale čo zato...

Slovenská vláda včera prekvapila. V balíku oznámila viacero daňových zmien priaznivých pre podnikanie. Prilepšia si živnostníci, ale i právnické osoby. No všetko je jednoznačné. Pohoršia si komerčné poisťovne a finanční sprostredkovatelia. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 16.09.2016 00:00 Rozhodnúť sa pre pobočku, alebo pre finančného sprostredkovateľa?

Radikálna odpoveď v prospech jednej alebo druhej strany, by znamenala, že existencia druhej strany nemá význam. Tak tomu však nie je. Pobočky, ako aj sprostredkovatelia majú svoje výhody. Pri ich výbere záleží od typu produktu, spôsobu uvažovania klienta, ale i schopnosti predajcu vybudovať si s klientom dlhodobý vzťah.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 01.01.1970 01:00Ďalšie články »