Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

PARTNERS GROUP SK: Pokračujeme v dynamickom raste

Autor: Redakcia | 03.09.2012 13:30 | Kategórie: Finančné poradenstvo | 0 komentárov
Tagy: BJ provízie Partners Group SK
PARTNERS GROUP SK: Pokračujeme v dynamickom raste

V prvom polroku zaznamenala spoločnosť PARTNERS GROUP SK celkový medziročný produkčný rast o 22,8%. Druhá najväčšia sprostredkovateľská spoločnosť sa hrdí, že v čase, keď povinné odborné skúšky finančných sprostredkovateľov preriedili stavy vo viacerých spoločnostiach, narástol počet spolupracovníkov o 22,1%. Viac ako 45% provízií pri životnom poistení vyplácajú Partneri priebežne. 

Životné poistenie: Viac ako 45% provízií vyplácajú priebežne

Z tradičného produktového portfólia si najväčší podiel ukrojilo životné poistenie s takmer 37-percentným medziročným nárastom produkcie. Spoločnosť uzatvorila 10 925 zmlúv s ročným predpísaným poistným prevyšujúcim 5 miliónov eur. Spoločnosť v tlačovej správe zároveň zdôrazňuje, že ako jediná na slovenskom trhu presadzuje v  životnom poistení stratégiu zásluhových (priebežne vyplácaných) odmien. V prvej polovici uplynulého roka bola ich penetrácia na úrovni 28 %, dnes je viac ako 45% odmien za životné poistenie vyplácaných zásluhovo.

Rast zaznamenal aj segment investícií, ktorý si v porovnaní s prvým polrokom uplynulého roka produkčne polepšil o 22%. Spolupracovníci spoločnosti uzatvorili klientom 4 602 zmlúv. Ukazovateľ objemu jednorazových investícií a cieľových súm pravidelných investícií dosiahol výšku 36,9 mil eur.

O takmer 5 % produkčne narástlo stavebné sporenie. Počet zmlúv za šesť mesiacov tohto roka sa vyšplhal na 3 820, cieľové sumy stavebného sporenia dosiahli výšku 26,8 mil. eur.

Prečítajte si

Úvery: Pokles na úrovni trhu

Segment úverov zaznamenal oproti uplynulému roku pokles. Spolupracovníci uzavreli o 10 % menej zmlúv, ako v porovnateľnom období minulého roka.  Prevažnú väčšinu sprostredkovaných zmlúv tvorili hypotekárne úvery, vďaka ktorým si klienti spoločnosti zabezpečili bývanie, prípadne nahradili menej výhodný úver výhodnejším. „V súčasnej situácii sme sa zamerali skôr na ochranu príjmu a tvorbu rezerv. Neodporúčame sa ľuďom zadlžovať, pokiaľ to nie je nevyhnutné,“ dodáva v tejto súvislosti Juraj Juras. Pokles Partners pritom korešponduje s trhovým poklesom. Celkový objem retailových úverov (hypotéky, stavebné úvery a medziúvery a spotrebiteľské úvery) za prvý polrok poklesol podľa štatistík NBS o 10% a segment úverov na bývanie až o 15,6%.

Bez medziročnej zmeny ostal segment neživotného poistenia. Na celkovom počte 7 196 sprostredkovaných zmlúv sa podieľali všetky jeho podsegmenty: cestovné, havarijné poistenie, poistenie budov, domácností, majetku, povinné zmluvné poistenie, úrazové poistenie a poistenie právnej ochrany.

Sporiaci účet od Partners

V prvej polovici roka uviedla spoločnosť PARTNERS GROUP SK novinku vo svojom portfóliu – bankové služby INAK, reprezentované „SPORIACIM ÚČTOM PLUS powered by PARTNERS GROUP SK“. Generálny riaditeľ Juraj Juras vysvetľuje: „Naším cieľom je poskytovať finančné služby komplexne a pokryť celé spektrum potrieb našich klientov, aby sa na nás mohli s dôverou obrátiť v každom ohľade. Aj preto sme v spolupráci s naším strategickým partnerom pripravili nový produkt, vďaka ktorému si môžu naši klienti výhodne vytvárať a zhodnocovať finančné rezervy. A ako to u nás býva zvykom, opäť sme priniesli klientom dodatočný benefit. Tento raz išlo o úrokový bonus, určený len pre našich klientov, ktorý prevyšoval štandardné úročenie na sporiacom účte.“ Za tri mesiace si klienti „otvorili“ 8 500 sporiacich účtov s objemom vkladov viac ako 20 miliónov eur.

Akciový program

Najvýznamnejším, strategickým projektom, ktorý spoločnosť spustila od začiatku roka 2012, je akciový program „Partners for You®“. PARTNERS GROUP SK ním dáva svojim spolupracovníkom možnosť podieľať sa na trhovom úspechu spoločnosti. „Na zásluhovom princípe sa so spolupracovníkmi delíme o zisk spoločnosti nad rámec ich štandardného systému odmeňovania. Po šiestich mesiacoch môžeme povedať, že spoločnosť, ako aj jej spolupracovníci, zatiaľ spĺňajú všetky predpoklady na jeho úspešnú realizáciu. Môžem tiež s potešením konštatovať, že už teraz je jasné, že začiatkom ďalšieho roka budeme predstavovať ďalších jeho účastníkov,“ zhodnotil Juraj Juras. Projekt je totiž otvorený. Do tohto štvorročného programu rozvoja je možné sa stále zapojiť a využiť tak jedinečnú kariérnu príležitosť.

Ilustračné foto: PG SK.

 

PARTNERS GROUP SK: Pokračujeme v dynamickom raste

PARTNERS GROUP SK: Pokračujeme v dynamickom raste >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
Reklama

 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

Peter Apolen | 22.09.2016 00:00 Nižšie dane sú fajn, ale čo zato...

Slovenská vláda včera prekvapila. V balíku oznámila viacero daňových zmien priaznivých pre podnikanie. Prilepšia si živnostníci, ale i právnické osoby. No všetko je jednoznačné. Pohoršia si komerčné poisťovne a finanční sprostredkovatelia. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 16.09.2016 00:00 Rozhodnúť sa pre pobočku, alebo pre finančného sprostredkovateľa?

Radikálna odpoveď v prospech jednej alebo druhej strany, by znamenala, že existencia druhej strany nemá význam. Tak tomu však nie je. Pobočky, ako aj sprostredkovatelia majú svoje výhody. Pri ich výbere záleží od typu produktu, spôsobu uvažovania klienta, ale i schopnosti predajcu vybudovať si s klientom dlhodobý vzťah.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 19.09.2016 09:29

Peter Apolen | 06.09.2016 00:00 Slovákom prekážajú pri poistení papierovačky, naopak ocenili ochotu poisťovacích agentov

Podľa celoslovenského prieskumu Slovákov pri vybovaní si poistenia najviac hnevajú zbytočné papierovačky a zložité, či nelogické postupy.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 06.09.2016 14:38

Peter Apolen | 31.08.2016 00:00 Za vernosťou Slovákov k poskytovateľom finančných služieb je často lenivosť

Slováci ostávajú dlhodobo verní svojim poskytovateľom finančných služieb. Hoci sú často nespokojní s vysokou cenou, či so záujmom o zákazníka, nakoniec ku konkurencii odchádza približne len štvrtina z nich. Ostatní na to vraj nemajú čas alebo takúto zmenu považujú za komplikovanú. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Ľuboslav Kačalka | 12.08.2016 00:00 Keď "rozvračacov" rozvracajú

Ak si dobre pamätám, moje prvé stretnutie s Petrom Stuchlíkom a Milanom Repkom bolo v nejakej kaviarni. Sadli sme si k oknu a jeden z nich na to miesto vyslovene upozornil. Väčšina ľudí sa totiž s nimi nechcela stretávať veľmi „na očiach“. Išlo zväčša o agentov, ktorí zvažovali zmenu sprostredkovateľskej firmy. A to poza chrbát svojich nadriadených. Spojenie „poza chrbát nadriadených“ ešte dnes niekoľkokrát použijeme. Celá správa »

Komentárov: 3 / 3 Posledný komentár: 15.09.2016 18:39Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

26.09.2016 08:51 Finančně poradenské společností nefungují v klasickém MLM modelu

V souvislosti s kauzou spuštěnou dokumentem „Rada nad zlato“ a následným propuštěním tří zemských ředitelů OVB Allfinanz se nabízí otázka: Může být finanční poradenství v multilevelových společnostech kvalitní? Přinášíme názory šéfů největších finančně poradenských společností. Jako první se k otázce kvality v rámci MLM vyjádřil Petr Borkovec, generální ředitel a spolumajitel Partners Financial Services. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

09.09.2016 08:15 Finančně poradenské společnosti v 1. pol. 2016: Radost i zklamání

Finančně poradenský trh se dává do pohybu. Možným spouštěčem jsou státní zásahy. A výsledkem jsou rozdílné výsledky finančně poradenských společností. Některým se extrémně daří, jiné propadají. Kdo byl jedničkou na trhu a kdo rostl nejrychleji? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

07.09.2016 09:00 Petr Mikšíček: Bez předplacených provizí lidem nikdo neporadí

Proč by si měl klient finančního poradce předplácet poplatky u podílových fondů? „Poradce musí být zaplacen, a zároveň se musí jednat o řešení win-win, tedy výhodné i pro klienta,“ říká Petr Mikšíček, regionální ředitel společnosti Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

05.09.2016 09:42 Jak vyčistit finančně poradenský trh

Poslanci a senátoři jsou přesvědčeni, že chrání klienty finančních poradců. Regulace provizí ovšem nic nevyřeší, možná spíš naopak. Vyčistit trh by přitom mohlo být tak snadné! Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.08.2016 11:31 Senát schválil 5leté storno… byl mystifikován?

„Cílem navrhované předlohy je řešení současných problémů spojených s předčasným ukončováním smluv o životním pojištění,“ uvedl jednání Senátu ministr financí Andrej Babiš. Regulace provizí ovšem k tomuto cíli nevede. A co na to senátoři? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Finančné poradenstvo za posledných 14 dní

Peter Apolen | 22.09.2016 00:00 Nižšie dane sú fajn, ale čo zato...

Slovenská vláda včera prekvapila. V balíku oznámila viacero daňových zmien priaznivých pre podnikanie. Prilepšia si živnostníci, ale i právnické osoby. No všetko je jednoznačné. Pohoršia si komerčné poisťovne a finanční sprostredkovatelia. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 16.09.2016 00:00 Rozhodnúť sa pre pobočku, alebo pre finančného sprostredkovateľa?

Radikálna odpoveď v prospech jednej alebo druhej strany, by znamenala, že existencia druhej strany nemá význam. Tak tomu však nie je. Pobočky, ako aj sprostredkovatelia majú svoje výhody. Pri ich výbere záleží od typu produktu, spôsobu uvažovania klienta, ale i schopnosti predajcu vybudovať si s klientom dlhodobý vzťah.  Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 01.01.1970 01:00Ďalšie články »