Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme partnerom:                                                                                                                                          

logo-fincentrum

Podnikáte vo financiách? Za inzerciu cez Google zaplatíte najviac

Podnikáte vo financiách? Za inzerciu cez Google zaplatíte najviac

Firmy podnikajúce v oblasti financií zaplatia za jeden klik budúceho zákazníka hľadajúceho cez Google najviac. Ich kľúčové slová sú totiž v systéme Google AdWords najdrahšie. Financie obsadili hneď prvé štyri priečky najdrahších kľúčových slov v jednotlivých sektoroch na Slovensku. Najviac platia poisťovne.

Klikli ste pri vyhľadávaní cez Google na sponzorovaný odkaz niektorej poisťovne? Poisťovňa za to zaplatila Googlu zhruba 2,40 eura. Takto funguje PPC (Pay-Per-Clic) reklamný systém, keď zadávateľ inzercie neplatí za zobrazenie, ale za klik, ktorý návštevníka presmeruje na stránku inzerenta.

Analýzu oblastí s najdrahšími kľúčovými slovami realizovala spoločnosť PerformicsB2BGroup. Skúmala ceny za non-brandované kampane v jednotlivých segmentoch, čiže v zacielení na všeobecné kľúčové slová, ktoré neobsahujú klientovu značku v roku 2016.

Naprieč každým segmentom bolo stanovených desať najvyhľadávanejších kľúčových slov, na základe ktorých bolo váženým priemerom vyvodená priemerná CPC (cena za kliknutie) pre dané odvetvie.

Vo finančnom sektore sú ceny za kliknutie najdrahšie. Najvyššiu cenu CPC z porovnávaných odborov má segment poistenia (2,40 eura), nasledujú pôžičky (2,10 eura). Celé odvetvie financií má priemerné CPC 2,03 eura a oblasť hypoték je už o niečo lacnejšia – 0,76 eura. Naopak najlacnejšie kliknutie majú lekárne (0,12 eura) a knihy (0,11 eura).

Zaujímavé na prípadovej štúdií je porovnanie ceny za kliknutie medzi slovenským a českým trhom. V segmente pôžičiek je cena za jedno kliknutie v ČR ešte drahšia ako na Slovensku. Poskytovatelia pôžičiek zaplatia na jeden klik v ČR 3,73 eura. Veľký rozdiel nájdeme aj v segmente hotelov, kde sa cena za kliknutie na Slovensku pohybuje v priemere 0,24 €, oproti Českej republike, kde je cena niekoľkonásobne vyššia a to 1,74 €.

 

cpc-klucove-slova

 

„Prípadovou štúdiou sme chceli poukázať na priemernú cenu prekliku (CPC) v najzaujímavejších segmentoch na slovenskom a českom trhu. Mala by slúžiť spoločnostiam, ktoré vstupujú na trh, respektíve chcú porovnať vlastné dosiahnuté CPC s priemerom na trhu, " hovorí Daniel Zaiček, Business Development Director PerformicsB2BGroup. Dodáva, že každoročne sa CPC zvyšuje o zhruba desať až 20 percent podľa daného segmentu. Hlavným dôvodom medziročného nárastu je konkurencia, ďalším faktorom môže byť podľa neho aj kvalita reklám.

Podnikáte vo financiách? Za inzerciu cez Google zaplatíte najviac

Podnikáte vo financiách? Za inzerciu cez Google zaplatíte najviac >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

David Charlet | 27.06.2017 00:00 Nový francúzsky prezident je nádejou pre návrat zdravého rozumu

Európska únia vznikla pôvodne ako združenie zaoberajúce sa produkciou uhlia a ocele. Dnes je širokospektrálnou úniou oveľa viac angažovanejšou ako napríklad Spojené štáty americké. V USA by sme napríklad nikde nenašli režim podnikania na báze tzv. passportingu. Znamená to, že ak v jednom štáte USA pôsobíte ako finančný sprostredkovateľ alebo poradca, nemáte právo pôsobiť tak v inom štáte. Iba v tom, v ktorom ste získali licenciu. Teda úplne iná situácia ako v Európe. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Jana Lacková | 22.06.2017 00:00 Ísť po čo najnižšom úroku, či si radšej sadzbu zafixovať na dlhšie obdobie?

Každý človek ktorý sa už niekedy zaoberal hypotékou, určite riešil aj otázku, akú dĺžku fixácie úrokovej sadzby si zvoliť. Na jednej strane vždy stojí nižšia cena a na druhej stabilita na dlhšie obdobie. Pokiaľ nemáte doma krištáľovú guľu, jednoznačná odpoveď na túto dilemu sa hľadá ťažko.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 09.06.2017 00:00 Finančný poradca? Aký je rozdiel medzi ním a sprostredkovateľom

V minulosti sa všetci predajcovia finančných produktov hrdo titulovali ako finanční poradcovia. Zákon o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstvo však určil jasné hranice medzi týmito dvomi profesiami. Hoci termínom poradca stále operujú aj niektorí sprostredkovatelia, a najmä bankoví zamestnanci, pravda je taká, že NBS registruje len 11 poradcov a bezmála 30-tisíc finančných agentov. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 19.06.2017 17:04

Petr Stuchlík | 08.06.2017 00:00 Britská regulácia: Rana pre chudobnejších klientov

Veľká Británia zaviedla v roku 2012 reguláciu distribúcie finančných produktov. Tá zásadne obmedzila provízie pre poradcov vyplácané inštitúciami a naopak podporila poradenstvo platené klientom. Dôsledkom je zásadné obmedzenie dostupnosti finančného poradenstva. Tí chudobnejší zostali celkom bez poradenstva a tí bohatší musia platiť viac ako predtým. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 07.06.2017 00:00 Poradcovia musia byť viac priateľmi klientov, ako predajcami produktov

Odvetvie finančného poradenstva sa bude stále viac orientovať na celkové potreby klientov, ako len na predaj finančných produktov. Finanční sprostredkovatelia začínajú pracovať netradičnými spôsobmi a zapájajú do toho aj svoje nefinančné zručnosti. Cieľom je vytvoriť si s klientom partnerský vzťah, ktorý presahuje len finančný svet. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

17.07.2017 09:13 Na vlastní kůži: Pojišťovací zprostředkovatel NN životní pojišťovny

Nikdy neodmítám nabídku setkání s finančním poradcem, investičním či pojišťovacím zprostředkovatelem. A tak jsem také uvítal telefonát z NN životní pojišťovny, která mi nabídla setkání s jejím zástupcem. Co nabídl? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

10.07.2017 09:01 Požadavky na řízení produktů povedou k vyšší kvalitě poradenství

Požadavky na řízení produktů představují jednu z nejpozoruhodnějších inovací směrnice MiFID II, kdy jejich cílem je zajistit, aby firmy, které vytvářejí a distribuují finanční nástroje, jednaly v nejlepším zájmu klientů během všech fází životního cyklu produktu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

06.07.2017 16:32 Spoločnosť Finvia Group sa stala súčasťou skupiny UMD group

UMD group zastrešuje spoločnosti Universal maklérsky dom a.s. a Inpol Network a.s. Jedným z cieľov fúzie má byť synergia ale aj možnosť sledovať nové trendy v poskytovaní finančných služieb. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

03.07.2017 08:42 Filip Duchoň: Fincentrum náboruje jako před lety

Fincentrum upravilo provize a láká další finanční poradce. Za hypotéku dává do sítě až 1,46 % z objemu a za životní pojištění vyplácí až 143 % ročního pojistného. Rovnou zálohově a bez dalších podmínek. „To jsou provizní podmínky, které nenabízí žádná z větších strukturálních společností na trhu a mohou směle konkurovat i poolovým slepencům,” říká Filip Duchoň, obchodní ředitel a člen představenstva Fincentra. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

21.06.2017 09:02 Evropa z pohledu finančních poradců

Kdysi Evropská unie bývala místem, kde se těžilo uhlí a vyráběla ocel. Nyní se zdá být Unií globální, která se daleko více než USA zabývá otázkami našeho povolání a dalšími záležitostmi. Například: v USA bychom nikde nenašli režim povolování pro poradce na základě tzv. passportingu (pokud působíte jako zprostředkovatel či poradce, nemáte právo působit v jiném státě – pouze v tom, v němž jste získali licenci). Tedy úplně jiná situace než v Evropě. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »