Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme partnerom:                                                                                                                                          

logo-fincentrum

Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu

Poštová banka odštartovala nový rok zásadnými zmenami v biznis modeli. Tradičná banka zameraná najmä na vidiecke obyvateľstvo plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Chce preto priniesť nové produkty, rozšíriť pobočkovú sieť a zmeniť marketingovú komunikáciu. 

Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulok: hypotéky?
Od: Kiko
Dátum: 11.01.2017 22:34
 

Aj ja som počul o tom, že chcú ísť do hypoték, ale podľa mňa čakajú, kým budú roky nad tromi percentami.

Titulok: Bez nadpisu
Od: Martina
Dátum: 11.01.2017 14:53
 

Myslím, že Poštová banka má ešte k modernej banke veľmi ďaleko, ale držím im palce.

Pripojte váš komentár!

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Marketing finančného sektora

Peter Apolen | 29.06.2017 00:00 Podnikáte vo financiách? Za inzerciu cez Google zaplatíte najviac

Firmy podnikajúce v oblasti financií zaplatia za jeden klik budúceho zákazníka hľadajúceho cez Google najviac. Ich kľúčové slová sú totiž v systéme Google AdWords najdrahšie. Financie obsadili hneď prvé štyri priečky najdrahších kľúčových slov v jednotlivých sektoroch na Slovensku. Najviac platia poisťovne. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Peter Apolen | 11.01.2017 00:00 Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu

Poštová banka odštartovala nový rok zásadnými zmenami v biznis modeli. Tradičná banka zameraná najmä na vidiecke obyvateľstvo plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Chce preto priniesť nové produkty, rozšíriť pobočkovú sieť a zmeniť marketingovú komunikáciu.  Celá zpráva »

Komentářů: 2 / 2 Poslední komentář: 11.01.2017 22:34

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Peter Apolen | 09.11.2016 00:00 Trend a Fincentrum udelili opäť titul banke roka

Bankou roka sa už po piaty krát stala Slovenská sporiteľňa. Na druhom mieste sa umiestnila Tatra banka a bronzovú priečku si obhájila VÚB. Týždenník Trend tak i tento rok ohodnotil podľa viacerých kvalitatívnych kritérií najúspešnejšie finančné ústavy. Partnerom podujatia je už po štvrtý rok finančno-sprostredkovateľská spoločnosť Fincentrum. Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 09.11.2016 15:40

Redakcia | 18.10.2016 00:00 Bankuj ale preveruj, alebo ako čítať reklamné kampane bánk

Máme tu jeseň a s ňou i novú sezónu úverových akcií a kampaní. Reklamy sa nás všemožnými spôsobmi snažia presvedčiť vziať si, či navýšiť si úver práve u tej danej banky. Často však idú s tvrdeniami až za hranu. „V niektorých európskych krajinách by takéto reklamy boli označené ako nekalé praktiky,“ hovorí Pavel Škriniar. Ponúkame preto zoznam najčastejších marketingových lákadiel. Celá zpráva »

Komentářů: 5 / 5 Poslední komentář: 26.04.2017 10:22Další články »

Krátké zprávy z Marketing finančného sektora

11.05.2017 14:23 VÚB ocenila mladých ekonómov za prácu o volatilite zlata a striebra

Nadácia VÚB ocenila mladých ekonómov v súťaži Economicus. Hlavnú cenu v hodnote 10 tisíc eur získala práca autorov Štefan Lyócsa a Peter Molnár na tému „Predpovedanie volatility strategicky prepojených obchodovateľných komoditných fondov: Prípad zlata a striebra“. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

03.05.2017 11:12 Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru

Slovenská sporiteľňa si pre spoluprácu vybrala dve nové agentúry, ktoré budú od mája spoluvytvárať jej marketingovú komunikáciu. Víťazmi tendra sa stali agentúry Jung von Matt/DONAU a Zaraguza. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

02.05.2017 16:11 Podľa čoho si vybrať správnu brigádu, stáž či prvé zamestnanie po škole

Užívanie zaslúženého oddychu počas leta alebo získavanie potrebných skúsenosti a praxe počas brigády či stáže? Viacerí študenti, vrátane tých v posledných ročníkoch aktuálne riešia túto dilemu. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

01.02.2017 11:47 Poštová banka sprístupnila mobilnú aplikáciu

Klienti Poštovej banky môžu od februára väčšinu svojich transakcií vybaviť pomocou svojho smartfónu. Funguje na operačnom systéme iOS od verzie 8.0 a vyššie, tak aj na OS Adroid od verzie 4.1. a vyššie. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

27.01.2017 11:48 Falošná mobilná aplikácia Pošta Online sa snaží vykrádať bankové účty

Škodlivú mobilnú aplikáciu vydávajúcu sa za službu Českej pošty detegovala bezpečnostná spoločnosť ESET aj na Slovensku. Šíri sa formou SMS a jej cieľom sú informácie o platobných kartách, ktoré obeť používajúca mobil alebo tablet s operačným systémom Android vpisuje do legitímne vyzerajúcich okien zobrazených po spustení aplikácií Google Chrome, PayPal alebo Obchod Play. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »