Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu

ČSOB Poisťovňa sa stala najlepšie hodnotenou poisťovňou v oblasti kvality predaja životného poistenia. Vyplýva to z nezávislej voľnopredajnej štúdie založenej na výsledkoch mystery shoppingu realizovanom agentúrou Market Vision Slovakia koncom roka 2015. 

Kvalita obsluhy

Mystery shopping hodnotil index kvality obsluhy, kde sa ČSOB Poisťovňa umiestnila na prvom mieste spomedzi dvanástich hodnotených poisťovní. „Som rád, že kvalita služieb našej ČSOB Poisťovne na predajných miestach obstála najlepšie, čo dokazuje snahu kontinuálne pracovať na vysokej kvalite  služieb pre našich zákazníkov,“ povedal Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne

„Počas desiatich návštev v ČSOB Poisťovni sa deviatim poradcom podarilo ponúknuť zákazníkovi správne riešenie jeho požiadavky, z toho sedem poradcov sa aktívne snažilo uzavrieť obchod,“ opisuje výsledky mystery shoppingu Daniela Šišuláková, projektová manažérka z Market Vision Slovakia.    

Podľa štúdie bol priebeh návštev v ČSOB Poisťovni v takmer všetkých oblastiach hodnotený nad trhovým priemerom. V hodnotení predajných miest ČSOB Poisťovne obstála najlepšie pobočka na Hlavnej ulici v Prešove. „Ak rozdelíme hodnotené oblasti na drobné, ČSOB Poisťovňa získala prvenstvo v analýze sekundárnych potrieb klienta, najlepšie ohodnotená bola aj v oblasti uzavretia obchodu, ako aj v celkovom hodnotení,“ vymenúva Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne.

Exteriér a interiér pobočiek

Štúdia ohodnotila pobočky ČSOB Poisťovne ako pracoviská s čistým interiérom a s dostatočným množstvom propagačných a produktových letákov v informačných stojanoch. V celkovom hodnotení exteriéru a interiéru obstáli pobočky ČSOB Poisťovne spomedzi hodnotených poisťovní na druhom mieste.  „V jednom prípade nebol interiér a exteriér pobočky hodnotený, nakoľko stretnutie s klientom sa uskutočnilo v kaviarni. V tomto prípade bol klient kontaktovaný zástupcom ČSOB Poisťovne, ktorému bol odovzdaný kontakt na klienta z infolinky, čo hodnotíme pozitívne,“ vysvetľuje Daniela Šišuláková z Market Vision Slovakia.

Poisťovne boli v nezávislom mysterry shoppingu hodnotené aj v ďalších oblastiach súvisiacich s kontaktom so zákazníkom. Prihliadalo sa na privítanie zákazníka, analýzu jeho primárnych potrieb, konzultáciu s návrhom ponukou riešení, predajný potenciál, analýzu sekundárnych potrieb či uzavretie rozhovoru s klientom.

Hodnotila sa aj internetová stránka spoločnosti, kde ČSOB Poisťovňa obstála na peknom 3.mieste či infolinka, ktorej patrí v hodnotení veľmi pekná strieborná priečka. 

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Marián Čabák | 29.11.2016 00:00 Rozbité čelné sklo? Pochybnostiam poisťovní by mal byť koniec

S kamienkom na čelnom skle majú asi skúsenosť mnohí šoféri. Žiaľ veľká časť z nich má skúsenosť aj negatívnym postojom poisťovní k plneniu z PZP. Poisťovne prestali uznávať aj svedeckú výpoveď spolujazdca – svedka udalosti. Mnohí šoféri to preto riešia inštaláciou kamery snímajúcej priestor pred autom. Dokazovanie a nárokovanie škody si tak niekedy vyžaduje aj súdne pojednávanie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0
investujeme-300-250

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 21.11.2016 00:00 Časť ľudí ešte stále očakáva od poistenia aj sporenie

Poistný sektor prechádza náročným obdobím. Žijeme v čase rekordne nízkych sadzieb, klasické kapitálové poistenie stratilo na význame. Rovnako klesá aj popularita investičného poistenia. O tom, ako klienti akceptujú návrat k prvotnému významu poistenia – ku krytiu rizík sa rozprávame s generálnym riaditeľom NN Životnej poisťovne Petrom Brudňákom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 09.11.2016 00:00 Trend a Fincentrum udelili opäť titul banke roka

Bankou roka sa už po piaty krát stala Slovenská sporiteľňa. Na druhom mieste sa umiestnila Tatra banka a bronzovú priečku si obhájila VÚB. Týždenník Trend tak i tento rok ohodnotil podľa viacerých kvalitatívnych kritérií najúspešnejšie finančné ústavy. Partnerom podujatia je už po štvrtý rok finančno-sprostredkovateľská spoločnosť Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 09.11.2016 15:40

| 08.11.2016 00:00 Pri poistení invalidity treba myslieť viac na choroby ako úrazy

Z pohľadu vplyvu na rodinu a jej finančnú stabilitu je invalidita jedným z najvážnejších rizík. Prináša doživotný pokles príjmov, a pritom vôbec nie je ojedinelá. Každoročne je Sociálnou poisťovňou uznaných viac ako 20-tisíc prípadov straty pracovnej schopnosti a len tretina z nich vykonáva popri dôchodku i nejakú pracovnú činnosť. Výpadok príjmu preto treba nahradiť poistením.   Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 13.11.2016 21:15Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

05.12.2016 13:52 Tri spôsoby ako získať lepšiu cenu poistenia

Ako najčastejšie uzatvárate poistenie? Chodievate priamo do poisťovne? Alebo máte svojho poradcu? Prečítajte si o spôsoboch, vďaka ktorým budete mať na poistení lepšiu cenu ako sused! Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

02.12.2016 16:12 Rakúska poisťovňa UNIQA odchádza z talianskeho trhu

Poisťovací koncern UNIQA sa rozhodol opustiť taliansky trh. Dôvodom je nedostatočný rast a slabá perspektíva na zlepšenie na budúcnosti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

01.12.2016 08:56 Končí životní pojištění…?

Každé životní pojištění sjednané od dnešního dne má nad sebou Damoklův meč. Finanční zprostředkovatel bude ručit za jeho (ne)zrušení celých 5 let. Znamená to konec distribuce životního pojištění? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.11.2016 11:23 Každý druhý Nemec uzatvára poistenie online

Európania sa pri poistení čoraz viac spoliehajú na online prostredie. V Nemecku uzatvára poistku cez internet až každý druhý spotrebiteľ. Neplatí to však pri likvidácií poistných udalosti, kde sa spotrebitelia stále radšej obracajú na finančných sprostredkovateľov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

29.11.2016 13:07 Výber životného poistenia nie je záležitosťou na jedno stretnutie

Životné poistenie patrí medzi tie zložitejšie finančné produkty, s ktorými sa bežný spotrebiteľ môže stretnúť. Je totiž možné voliť si z veľkého množstva pripoistení a ponuky jednotlivých poisťovní sa medzi sebou navzájom líšia. Ak teda chcete uzavrieť naozaj dobré životné poistenie, mali by ste tomuto procesu venovať dostatok času a snažiť sa podmienky danej poistky čo najlepšie pochopiť.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Anketa

Myslíte si, že nové Opatrenie pribrzdí úverový trh?

Áno. (57%)
 
Nie. (14%)
 
Neviem. (29%)
 Spolu hlasovalo 7 čitateľov

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Marián Čabák | 29.11.2016 00:00 Rozbité čelné sklo? Pochybnostiam poisťovní by mal byť koniec

S kamienkom na čelnom skle majú asi skúsenosť mnohí šoféri. Žiaľ veľká časť z nich má skúsenosť aj negatívnym postojom poisťovní k plneniu z PZP. Poisťovne prestali uznávať aj svedeckú výpoveď spolujazdca – svedka udalosti. Mnohí šoféri to preto riešia inštaláciou kamery snímajúcej priestor pred autom. Dokazovanie a nárokovanie škody si tak niekedy vyžaduje aj súdne pojednávanie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 21.11.2016 00:00 Časť ľudí ešte stále očakáva od poistenia aj sporenie

Poistný sektor prechádza náročným obdobím. Žijeme v čase rekordne nízkych sadzieb, klasické kapitálové poistenie stratilo na význame. Rovnako klesá aj popularita investičného poistenia. O tom, ako klienti akceptujú návrat k prvotnému významu poistenia – ku krytiu rizík sa rozprávame s generálnym riaditeľom NN Životnej poisťovne Petrom Brudňákom. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »