Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme partnerom:                                                                                                                                          

logo-fincentrum

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu

ČSOB Poisťovňa sa stala najlepšie hodnotenou poisťovňou v oblasti kvality predaja životného poistenia. Vyplýva to z nezávislej voľnopredajnej štúdie založenej na výsledkoch mystery shoppingu realizovanom agentúrou Market Vision Slovakia koncom roka 2015. 

Kvalita obsluhy

Mystery shopping hodnotil index kvality obsluhy, kde sa ČSOB Poisťovňa umiestnila na prvom mieste spomedzi dvanástich hodnotených poisťovní. „Som rád, že kvalita služieb našej ČSOB Poisťovne na predajných miestach obstála najlepšie, čo dokazuje snahu kontinuálne pracovať na vysokej kvalite  služieb pre našich zákazníkov,“ povedal Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne

„Počas desiatich návštev v ČSOB Poisťovni sa deviatim poradcom podarilo ponúknuť zákazníkovi správne riešenie jeho požiadavky, z toho sedem poradcov sa aktívne snažilo uzavrieť obchod,“ opisuje výsledky mystery shoppingu Daniela Šišuláková, projektová manažérka z Market Vision Slovakia.    

Podľa štúdie bol priebeh návštev v ČSOB Poisťovni v takmer všetkých oblastiach hodnotený nad trhovým priemerom. V hodnotení predajných miest ČSOB Poisťovne obstála najlepšie pobočka na Hlavnej ulici v Prešove. „Ak rozdelíme hodnotené oblasti na drobné, ČSOB Poisťovňa získala prvenstvo v analýze sekundárnych potrieb klienta, najlepšie ohodnotená bola aj v oblasti uzavretia obchodu, ako aj v celkovom hodnotení,“ vymenúva Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne.

Exteriér a interiér pobočiek

Štúdia ohodnotila pobočky ČSOB Poisťovne ako pracoviská s čistým interiérom a s dostatočným množstvom propagačných a produktových letákov v informačných stojanoch. V celkovom hodnotení exteriéru a interiéru obstáli pobočky ČSOB Poisťovne spomedzi hodnotených poisťovní na druhom mieste.  „V jednom prípade nebol interiér a exteriér pobočky hodnotený, nakoľko stretnutie s klientom sa uskutočnilo v kaviarni. V tomto prípade bol klient kontaktovaný zástupcom ČSOB Poisťovne, ktorému bol odovzdaný kontakt na klienta z infolinky, čo hodnotíme pozitívne,“ vysvetľuje Daniela Šišuláková z Market Vision Slovakia.

Poisťovne boli v nezávislom mysterry shoppingu hodnotené aj v ďalších oblastiach súvisiacich s kontaktom so zákazníkom. Prihliadalo sa na privítanie zákazníka, analýzu jeho primárnych potrieb, konzultáciu s návrhom ponukou riešení, predajný potenciál, analýzu sekundárnych potrieb či uzavretie rozhovoru s klientom.

Hodnotila sa aj internetová stránka spoločnosti, kde ČSOB Poisťovňa obstála na peknom 3.mieste či infolinka, ktorej patrí v hodnotení veľmi pekná strieborná priečka. 

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu

Prieskum ohodnotil ako najlepšiu v predaji ČSOB Poisťovňu >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 22.08.2017 00:00 Slovákov začínajú choroby v starobe trápiť oveľa skôr ako je bežné v Európe

Slováci vo vyššom veku začínajú trpieť chorobami oveľa skôr ako iné národy. Kým na Malte, či vo Švédsku žijú ľudia v plnom zdraví až do viac ako 70 rokov, a priemer EÚ je zhruba na úrovni 62 rokov, Slovensko je na konci tohto rebríčka a ľudia sa tu v plnom zdraví dožívajú ledva 55 rokov. Výdavky na zdravotnú starostlivosť pritom predstavujú pre peňaženky domácich vysokú záťaž. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 15.08.2017 00:00 Aj pri dovolenke na Slovensku je treba myslieť na poistenie

Slováci tento rok znovuobjavujú Slovensko. Kvôli bezpečnostnej situácií v zahraničí, stavili mnohí na dovolenku doma. Podľa prieskumu, ktorý pred letom pre Poštovú banku realizovala spoločnosť 2muse, plánovala v SR dovolenkovať viac ako polovica našincov (52%). Už minulý rok pritom hlásili slovenské hory rekordnú návštevnosť. Navštívili ich takmer dva milióny turistov, z čoho približne tri pätiny boli domáci. Zmena dovolenkových preferencií však neznamená menší význam poistenia.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 10.08.2017 00:00 Genetické testy sa môžu pre životné poisťovne stať nočnou morou

Keď dokážu genetické testy predpovedať, či má človek dispozície na niektoré vážne ochorenie, napríklad rakovinu, či Alzheimerovu chorobu, je to určite dobré pre prevenciu. Pre poisťovne to však je nočnou morou. Hrozí im totiž, že sa k nim pohrnú najmä ohrození klienti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 08.08.2017 00:00 Počet hlásení v cestovnom poistení klesá. Rastie však ich priemerná hodnota

Štruktúra poistných udalostí vyplácaných z cestovného poistenia sa mení. Tým, ako Slováci menej cestujú, poisťovne evidujú menší počet škôd. Zvyšuje sa však priemerná hodnota jednej poistnej udalosti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 19.07.2017 00:00 Nútená správa Rapid life prišla pre klientov poisťovne neskoro

Klienti košickej poisťovne Rapid life nedostanú zo svojich poistiek takmer nič. Poisťovňa poputuje do konkurzu, no neskoro. Nemá už takmer žiadny majetok. Nároky 14 tisíc klientov očistené od ich budúcich platieb poistného dosiahnu zhruba 25 miliónov eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

22.08.2017 08:39 Krácení pojistného plnění: Nepřivolání policie k dopravní nehodě

Nepřivolali jste k dopravní nehodě policii, přestože jste měli? Pojišťovna může po pojištěném viníkovi žádat úhradu části nákladů. Za jakých podmínek? Odpovědi poskytuje rozhodnutí Nejvyššího soudu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

16.08.2017 09:06 Neživotní pojištění v krychli aneb Co nařizuje Evropská komise

Neživotní pojištění se dočkalo další regulace. Evropská komise zveřejnila nejen jaké, ale také jak mají být poskytovány informace o pojištění klientům. Až do nejmenších podrobností. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

14.08.2017 13:52 Poistný klienti nahlasujú škody po štvrtkovej víchrici

Najväčšia poisťovňa na trhu, Allianz – Slovenská poisťovňa, bilancuje škody po veternej smršti, ktorá sa v noci zo štvrtka na piatok prehnala západným Slovenskom a následne aj severovýchodom krajiny. Škody odhaduje na 200 tisíc eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

10.08.2017 17:09 NBS si najala na spor Rapid life renomovaných právnikov

Národná banka Slovenska sa v spore so poisťovňou Rapid Life využije služby advokáta a bývalého ministra spravodlivosti Tomáša Boreca a advokátskej kancelárie Ecker–Kán & Partners. Odmena za služby právneho zastúpenia je stanovené vo forme success fee.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

09.08.2017 11:02 Polícia zasahovala v kauze Rapid life

Národná kriminálna agentúra (NAKA) mala včera obviniť riadiaceho pracovníka NBS z trestného činu v súvislosti s kauzou Rapid life. Malo by ísť o človeka, ktorý podpísal rozhodnutie o uvalení nútenej správy.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Peter Apolen | 08.08.2017 00:00 Počet hlásení v cestovnom poistení klesá. Rastie však ich priemerná hodnota

Štruktúra poistných udalostí vyplácaných z cestovného poistenia sa mení. Tým, ako Slováci menej cestujú, poisťovne evidujú menší počet škôd. Zvyšuje sa však priemerná hodnota jednej poistnej udalosti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 15.08.2017 00:00 Aj pri dovolenke na Slovensku je treba myslieť na poistenie

Slováci tento rok znovuobjavujú Slovensko. Kvôli bezpečnostnej situácií v zahraničí, stavili mnohí na dovolenku doma. Podľa prieskumu, ktorý pred letom pre Poštovú banku realizovala spoločnosť 2muse, plánovala v SR dovolenkovať viac ako polovica našincov (52%). Už minulý rok pritom hlásili slovenské hory rekordnú návštevnosť. Navštívili ich takmer dva milióny turistov, z čoho približne tri pätiny boli domáci. Zmena dovolenkových preferencií však neznamená menší význam poistenia.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 10.08.2017 00:00 Genetické testy sa môžu pre životné poisťovne stať nočnou morou

Keď dokážu genetické testy predpovedať, či má človek dispozície na niektoré vážne ochorenie, napríklad rakovinu, či Alzheimerovu chorobu, je to určite dobré pre prevenciu. Pre poisťovne to však je nočnou morou. Hrozí im totiž, že sa k nim pohrnú najmä ohrození klienti. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »