Fincentrum Media s. r. o.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:

 Chcete byť naším partnerom? Kontaktujte nás!

Roman Gálik: S bratom z OVB sa nerozprávame...

Autor: Ľuboslav Kačalka | 28.07.2011 00:00 | Kategorie: Finančné poradenstvo
Po maturite sa chystal študovať ekonómiu do Brna. Nakoniec však podľahol lákavým zárobkom vo finančnom sprostredkovaní. Tvrdí, že päť rokov v OVB mu dalo viac ako štúdium na prestížnej Masarykovej univerzite. U lídra trhu by možno pracoval dodnes, keby nemusel odísť pre svoju rebelskú povahu. Na otázky Investujeme.sk odpovedá regionálny riaditeľ Fincentra Roman Gálik...

Roman Gálik: S bratom z OVB sa nerozprávame... >> sdílejte na sociálních sítích

 
 
Titulok: Je to blb...
Od: Patrrik
Dátum: 13.02.2012 09:43
 

..osobne som zazil jeho arogantne spravanie a prist napity jak doga na seminar, bez akejkolvek ucty k okoliu…co ja viem, je spravne ze je vo fincentre, zbytok su keci, chlapec je pravdepodobne este stale v delirku :) …

Titulok: Odpoveď od OVB
Od: Štefan
Dátum: 01.02.2012 20:20
 

Najkrajšie na tom článku je aj tak ten koniec od OVB :)

ďakujeme že p. Gálik odišiel, sme radi tam kde je… :)

Titulok: mhm
Od: Ondro
Dátum: 03.09.2011 16:15
 

Ako to citam, keby som si mal vybrat medzi bratmi Galickovcami, radsej skocim do Vahu!

Titulok: ..
Od: jojo
Dátum: 03.08.2011 20:41
 

tak sa zda podla komentarov, ze v clanku niekto povedal A, a pritom robi B. Hovori sa tu, ake je to Fincentrum super, ja teda nie som az tak velmi spokojni. Firma plna falose, jeden ohovara druheho v ramci jednej firmy, a samozrejme viac sa tu rozprava o negativach OVB, ako sa venuje rozvoju pracovnikov. Falos veducich, falos kolegov, falos v mediach, ako mohol tento clanok aj niekto povolit

Titulok: RE: ..
Od: :)
Dátum: 03.08.2011 22:45
 

falos vo FC ? jasne ukazu vam ake vysledky maju a aky su dobry a okolko predbehli OVB(ale asi naozaj maju tie ruzove okuliare) a ako bombonik vam daju moznost k nim preskocit aj so svojim timom ludi a ked ich bude 10 budete hned riaditel......a system zalozeny na ohovarani konkurencie ... nech si kazdy urobi vlastny nazor kedze vsetci co presli do FC su len ludia ktorym sa nedarilo v OVB a preto je to podla nich skaza a zlo

Titulok: RE: RE: ..
Od: ..
Dátum: 04.08.2011 15:14
 

,,riaditeľ,, červenej krabičky? čo je to za riaditeľa, čo ma 10 ľudí. Nesplní si čísla a okamžite ide dole. Ponúkajú sa len sľuby. Všetci čo prešli, alebo všetci čo zostali? Buďme úprimní, kopu z nich je všade inde, len nie v FC, aj by išli naspäť, ale OVB nemá záujem o prebehlíkov. Čistý prietokový ohrievač štýlu FC, prebehne k nim pár ľudí, z toho sa tam uchytí 10% a ide sa niekto trieskať po prsiach, akú kariéru spravil, lebo v FC mu dovolili veci, ktoré ostatní považujú za porušenie kódexu slušného správania sa v biznisovom ponímaní. Konkurencia má v celku rešpekt voči tomu druhému, len FC je založené na ohováraní, a to tu ťažko niekto vyvráti. A preto tak aj skončíte.

Titulok: RE: RE: RE: ..
Od: XYZ
Dátum: 04.08.2011 18:06
 

Gratulujem. Pravda.

Titulok: RE: RE: ..
Od: VM
Dátum: 04.08.2011 11:58
 

Jasné.. za seba môžem povedať že v OVB ma nenaučili nič a robil som zo seba šaša, ktorý nedokázal zarobiť viac ako 170 € ale všade hovoril ako sa má dobre. Po prechode do FCR mám pravidelné plne postačujúce výplaty, nemám storná a konečne sa cítim odborník na finančnom trhu. Taktiež filozofia je úplne niekde inde ale tí ktorý tento prestup nezažijú, nikdy to nepochopia.

Titulok: RE: RE: RE: ..
Od: XYZ
Dátum: 04.08.2011 18:05
 

Napíšte kto bol váš vedúci v ovb a možno sa vysvetlí váš malí zárobok

Titulok: RE: RE: RE: RE: ..
Od: ..
Dátum: 12.08.2011 14:14
 

ups, nejako ostalo ticho. V FC musí naplno navolávať databázu, tak nie je čas odpisovať

Titulok: RE: RE: RE: ..
Od: ..
Dátum: 04.08.2011 15:16
 

predtým storná boli, teraz nie sú .. jasnéééé :-D

Titulok: Gálik Roman
Od: to je jedno, kto
Dátum: 02.08.2011 22:20
 

Zaujímavé a dobre propagandistické!!! P. Gálik zabudol na spústu svojej histórie v OVB, zabudol, ako u menovaného LD "zrušil" poradu BL+ v Topoľčiankach svojim arogantným správaním pri obhajobe IŽP, kde verejne prehlasoval, že nie je nič vhodnejšie na všetko pre klienta ako IŽP. Kde dostal rozum, že zmenil názor a prestal riešiť všetko len cez IŽP??? Zabudol na to, ako dostal od p. Partla klienta z BA na servis, pána Mesároša a tu zrušil 3 ročné kapitálové poistenie v Amslicu (E) a spravil IŽP v Deutsche Ringu. ANO, mal konflikty s LD, ale práve za nekvalitu a zavádzanie klientov, čoho som bol svedkom. (p. Mesároš musel vrátiť úľavu na dani za menované poistenie, pekné poradenstvo, že p. Gálik)A keď je OVB také na nič, prečo sústavne náborujete od OVB ľudí k vám? Že by boli lepšie vzdelávaní??? Aj p. Eliáš dostával peniaze od LD Partla za vývoj, rozbeh a školenie "finančnej slobody" a keď sa mu málilo 40 až 60 000,-Sk mesačne, tak akože odišiel do Finka, lebo tam mu ponúkajú viac, aj to je pokrok pán Eliáš, (viem, že to čítate). P. Gálik, za aké peniaze školil p.Eliáš vašu štruktúru v OVB? Za vaše? Asi ťažko. Po prečítaní tohto článku som nadšený, že vás vyhodili, OVB totiž nikoho len tak pre nič nevyhodí. Mám pocit, že aj súčastné vaše vedenie má pripomienky k vášej osobnosti a obohacujete porady vašimi "nápadmi". Prajem veľa šťastia a poctivosti vo vašej ďalšej práci a teší ma, že vám OVB dalo viac ako vysoká škola, to je pocta, ale riaditeľ vám tam nedal knihu: Pravidlá slušného správania. Skúste si ju požičať od P.G., ten ju dostal a "zmúdrel". ;-)))

Titulok: RE: Gálik Roman
Od: ovbák
Dátum: 03.08.2011 15:44
 

súhlas so všetkým až na poslednú vetu. u pána PG nie je priestor, aby zmúdrel, aj keď OVB nevyhadzuje často ľudí, ak je p. Gálik von, tak pán PG by mal byť už niekoľkokrát na ulici, kedže polovicu zlého mena OVB si môže pripísať PG na svoje triko

Titulok: RE: RE: Gálik Roman
Od: pozorovatel
Dátum: 04.08.2011 18:01
 

Súhlas. Ibaže o vyhodenie PG sa p.H nepostaral ako u RG, lebo RG si dovolil p.H oponovať a napísať jeho MA niečo iné, ako on hovori a to nemal. RG urazil ego H, a to nemal.

Titulok: RE: RE: RE: Gálik Roman
Od: jozef
Dátum: 24.08.2011 15:38
 

pán H je hruza?

Titulok: RE: RE: RE: RE: Gálik Roman
Od: ...
Dátum: 01.09.2011 10:46
 

presne tak, osobne som bol pritom ako Hruza vrieskal na stretnuti gstakov, ako sa postara o to, ze vyhodia Galika...vtedy som zacal mat prvykrat pochybnosti o OVB...

Titulok: RE: RE: RE: RE: RE: Gálik Roman
Od: frk
Dátum: 25.10.2011 14:50
 

nuž asi si to zaslúžil

Titulok: ble
Od: náhodný čiteteľ
Dátum: 02.08.2011 15:25
 

toto je esmeralda na poračovanie alebo čo? chce sa mi zvracať!!! na odchod tohto pána sa mi žiada povedať len toľko, že v priemere stúplo IQ aj tam aj tam!!!

Titulok: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: Lenka
Dátum: 29.07.2011 21:29
 

Tieto dve spoločnosti môže porovnávať len človek, ktorý pracoval pre obe. Ten by Vám povedal rozdiely. Čo odborné sa učia nový poradcovia OVB ? Nič. Nemajú žiadne odborné školenia. Nevedia nič o poisťovníctve , bankovníctve, a už vôbec nič o investíciách. Nemajú žiadne produktové školenia. Na Motivačných výkendových školeniach počúvajú o tom aký budú bohatý,A počúvajú klebety a ohováranie o konkurenčných spoločnostiach.Učia sa ako náborovať po dvoch týždňoch od svojho nástupu. Podľa ich teórie treba veľa nováčikov, ktorý spravia poistky pre seba, svojich najbližších a potom skončia. Veď to nevadí budú ďalší. Čo ich vedia takýto vedúci naučiť ak samy nič nevedia? Práve toto urobilo spoločnosti OVB také meno aké má. Pri náboroch a pracovných ponukách klamú a zahovárajú uchádzačov tým že hľadajú administratívnych pracovníkov, auditorov atď. Človek sa dozvie až po týždňoch pre akú spoločnosť bude , ak bude , pracovať. Spoločnosť Fincentrum sa má čím pýšiť, Ak človek dostane ponuku práce , vie od koho a z akej spoločnosti. Fincentrum má povinné vzdelávanie cca 96 hodinové , kde sa nový spolupracovník naučí základné odborné vedomosti zo všetkých 5 finančných sektorov. Za tri mesiace tento nováčik má často viac vedomostí ako ktorý kolvek GST v OVB. Nemôže náborovať ani rekrutovať pokiaľ na to nemá dostatočné vedomosti a vlastné skúsenosti ako obchodník. Musí si prejsť základmi manažmentu. Novým ľudom vtedy vie byť oporou, vie ich viesť, učiť, a je za nich aj za ich klientov zodpovedný . Sama spoločnosť Fincentrum si oveľa viac váži svojich kolegov ale aj klientov. Aj pán Gálk mal nadriadených v OVB , robil to čo ho naučili a to čo portfólio dovolilo. Mal šťastie a aj my jeho ľudia, tá tretina ktorá sme sním do Fincentra prešli, pretože teraz má nadriadených , ktorý ho učia inak. To sa ukazuje aj na našich výsledkoch. Je veľmi smutné že bratia spolu nekomunikujú, Ale pravda je že všetci naši priatelia a kolegovia dostali príkaz nekomunikovať s nami. Prečo? Pretože sa boja informácií, a miesto toho kŕmia poradcov OVB klamstvami o iných konkurenčných spoločnostiach. Za celý rok v spoločnosti Fincentrum som nezažila na žiadnom školení že by si školiteľ dovolil krivým slovom spomenúť konkurenciu.

keď si ani raz nepočula zlého slova na čo sú tieto články kde hovoríte o tom ako je to zle v OVB a čo tam je všetko zle? smiech troška ako si dokážu niektorí ľudia tak nakladať do úst...

aspon ze p.Roman Gálik ako ,,regionalny riaditel,, má do 35 ludi na vikendovych skoleniach - vid fotky na FB!! dost velku firmu moze mat ako regional :-)))

a to je jeden z tých lepších, sú tu aj regionáli so štyrmi ľuďmi.

Titulok: RE: RE: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: roboš!
Dátum: 06.08.2011 23:06
 

Prečo nie kým sú efektívny? Koľko ludí naozaj robí v priemernom ofaubáckom RD..roboš!

cirka 100 - 500 u tých lepších RD, 230 ľudí napr. u najlepšieho BD. Samozrejme príjmovo RD u FC sa nemôže ani zďaleka prirovnať napr. RD u FC, tvrdím, že 2-3násobný rozdiel pri rovnakej štruktúre.

a kolko z nich robi viac ako 100 EH???? pricom 100 EH = 3,5 EUR*0.85 (storno fond) = 297.5 EUR....kolko ludi v tej velkej firme zaraba aspon ako predavacka v Kauflande??? kludne si pozri celoslovenske rangliste, kolko obchodnikov dokaze dostojne prezit, mat vlastne auto a vlastny byt, vytvarat rezervy a tvorit dochodok??

každý zarába podľa svojich aktivít a potrieb. v OVB je sloboda a nevyhadzujeme ľudí za to, že nerobia cez 10 obchodov. študent VŠ, alebo popri práci nemá nutnú potrebu zarobiť tisíce eur.

mas pravdu, a to je zakladny rozdiel medzi profesionalom a amaterom... studentovi, co nezaraba a cloveku popri praci co si nevie zarobit ani na to aby sa poradenstvu mohol venovat na profi by som ja nenechal spravovat moje financie. Ale v ovb sa to da to - je pravda, preto aj ta kvalita...

Titulok: RE: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: To je jedno kto.
Dátum: 04.08.2011 18:11
 

Ty si asi jeho erotická priateľka, že??? Napíš konkrétne, kto a kde neučí v OVB odborné školenia, kydať všeobecne, to ti ide. Ja som písal konkrétne.

Titulok: RE: RE: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: trinity
Dátum: 12.08.2011 01:18
 

Vážený pán "to je jedno kto", odpustite si láskavo poznámky typu "erotická priateľka". Je to prízemné, trápne a absolútne nesúvisiace s témou. Každý bránite svoju pravdu, ale slušnosť má svoje hranice. Ďakujem

Titulok: RE: RE: RE: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: Janosik z OVB
Dátum: 12.08.2011 01:34
 

Som uspesny LD OVB na serveri ktory OVB uz neplati. Ale aj tak dakujem za slusnost. Pretoze slusnost nam chyba. Dakujem!

Titulok: RE: Poradcovia OVB veruzus Poradcovia Fincentrum
Od: Tomáš
Dátum: 02.08.2011 17:27
 

dostali zákaz? Lebo to povedal kto? Never veciam, ktoré počuješ z jednej strany. Nekorektný prístup zapríčinil, že sa nikto s ním nerozpráva. Myslíš, že má niekto probém s jeho kolegami? s väčšinou nie, len dvoch troch arogantných odsúdili. Čo učí OVB ľudí? OVB neučí nič, na to má systém každý riaditeľ a preto zase dávame Lenka ľudí do toho istého vreca. U Gálikovcov sa vždy veľa investovali do vzdelávania a robíme tak i naďalej. Nato nepotrebujem byť vo Fincentre, aby som robil kvalitu, to nie je o značke, ale o charaktere. A ten majú aj ľudia v OVB, aj v FC, a naopak, niektorí ho nemajú, či su tam alebo tam.

v tomto prípade Tomáš nevravím o veciach ktoré som počula, ale zažila na vlastnej koži. A nenapísala som ani neodsudzujem charakter poradcov , ale sám si potvrdil: že neučí OVB nič. K tomu niet čo dodať. Zažila som si Gálikovské školenia,dokonca som z nich bola unesená, ale s odstupom času vidím čo všetko mi "vzali" a to že k odbornosti mi neprispeli.

a s odstupom casu by clovek zistil, ze aj v Brokers robia zase veci inac, a v Partnerse inac a bolo by vam tam fajn. tu clovek zavadza, ze robi s nehnutelnostami, ze? tam zase s administrativou, aky je v tom rozdiel? Zmenila sa firma, veduci vsak ostal a praktiky budu podobne, len si to clovek hned len tak neuvedomuje.

súhlas s Lenkou, ...a netreba všetkých poradcov hádzať do jedného vreca...

Titulok: pekne
Od: sisso
Dátum: 29.07.2011 09:21
 

no je to pekný hajzlík ... ani s vlastným bratom sa nerozpráva... to hovorí za všetko... takýchto ludí treba len totálne ignorovať a poslať ich tam, kam patria...............

Idete po rovnakej línii ako v Čechách, urobiť humbuk, poplivat čo sa dá a ukázať na tie jediné správne, dokonalé a skvelé. Ale dosť okato a tvrdo, tu sa od Čechov máte čo učiť, nemusíte hneď dávať najavo, že Investujeme je preťahovacie médium FC, alebo že by Fincentrum nerástlo ako by ste si predstavovali? Tak je potrebné tým tupounům to poriadne vtĺcť do hlavy? Aby vedeli čo a ako? O pánovi Galik, z toho ako sa prezentuje, nemám valného mienky, taký majster sveta, čo mu nie je rovné, ako sa zdá, arogancia a povýšenosť, asi ako tento http://www.investujeme.cz/clanky/stanislav-dostal-ml-diky-byvali-kolegove-z-ovb/ (Nie som z OVB, a mám na objektívne všemajektové poradenstvo svoj ​​názor, ale taký to spôsob (seba-) prezentácie sa mi hnusí.)

Titulok: RE: Počuté neznamená pravda
Od: Robert Galik
Dátum: 28.07.2011 17:21
 

ďakujem za ponuku priestoru p. Kačalka, ale o podobné senzácie nemám záujem, ja sa živím skutkami, nie rečami o druhých, ako to robia vo Fincentre

Titulok: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: singer
Dátum: 28.07.2011 09:43
 

S OVB mam len tie najhorsie skusenosti. Ich "poradca" mi "expertne" poradit investicie do produktov ktore nebolo neskor mozne zrusit bez straty nasetrenych penazi (len pre obraz, nasetril som tam viac ako 300.000 Sk a aktualna odkupna hodnota po 5tich rokoch je asi 1500E). Naviac mi poradil mesacne splatky, ktore po case takmer nebolo mozne splacat (IZP - 5000Sk mesacne + dalsie produkty). Hold vtedy som bol este hlupy a nechal som sa nahovorit, az neskor som prisiel na to, ze IZP a podobne zalezitosti az po setrenie na dochodok cez DSS sluzia na zarabanie penazi iba spolocnostiam, ktore ich prevadzkuju ale nie ich klientov. Je to smutne, ze stale sa najde vela ludi, ktori na podobne sluby a prehovarania skocia namiesto toho, aby sa financne vzdelavali.

Titulok: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: XYZ
Dátum: 04.08.2011 18:15
 

Tak ho zažaluj, máš na to právo, keď máš pocit podvedenia.

Titulok: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: wert
Dátum: 28.07.2011 15:23
 

bolo to sporenie do dôchodku, nie sporenie na 5 rokov. Kedže bola porušená stratégia sporenia, nečudujem sa, že ste nespokojný. Apropo: čo toto má spoločné s OVB? Zrejme ste nespokojný s pánom XY, ktorý vám to spravil. Čo sa však často stáva je, že chybu hľadá vždy každý niekde inde, len nie u seba. Ako pri tomto článku, p. Gálik robil v OVB zlé veci a zrazu v Fincentre dobré? ha ha.

Titulok: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: singer
Dátum: 29.07.2011 08:33
 

Naviac je mi jedno o aku firmu ide, vsetko je to jedna banda. V ziadnom pripade nejde o spokojnost klienta ale len o vysku provizii. A ak je klient nespokojny? nevadi, pridite vyriesime. Zial budete musiet ozeliet cas penazi, ale mame tu novy vyhodnejsi produkt, ktory bude splnat vsetko co potrebujete... aby sa nam provizie mohli sypat dalej (naviac pri podpisani kazdej novej zmluvy sa plati specialna provizia, ci?)

Titulok: RE: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: wert
Dátum: 29.07.2011 10:28
 

nedával by som všetkých sprostredkovateľov do jedného vreca. Píšeš o zlate ako pozitíve, ak by však zlato kleslo, kto by bol na vine? zase poradca. Kde si stratil, tam nadávaš, ale stať sa to môže aj u zlata, jedno je riziko vyššie, druhé nižšie. Aj predajca zlata sa nabalí, aj predajca áut zarobí, to je trhová ekonomika, každý zarába na každom. veľa ľudí obíde poradcu a ide do banky. Tam pracujú zadarmo? Poplatky poplatky poplatky. Chce človek hypotéku? V banke s poplatkov, vyššou úrok. sadzbou, zle nadstavený fix. Skôr to posúdi nezávislý človek, ktorý ma v ponuke širokú škálu riešení. Treba si však vybrať toho správneho, odporúčam si overiť, koľko v tom biznise pracuje, prezrieť si ako vyzerá a či je nutne závislý na provízii. Ľudia na vyšších pozíciách sú väčšinou kvalitnejší a pozerajú na klienta, ako nováčik, ktorý si dá biele ponožky k obleku :-D

Titulok: RE: RE: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: singer
Dátum: 01.08.2011 08:18
 

V case, ked je zlato pod dlhodobym priemerom, bude vzdy zaujimave na nakup (co v tom case bolo, kedze kazdy investoval do akcii). Hovorim o tom, poradit o kupe vecim ktorych skutocna hodnota je prave nizsia ako uctovna. V tom vidim kumst poradcu, ze cele dni sleduje co sa kde deje a vie si dat dohromady 1+1. Lenze poradcovia co pracuju u nas su len obchodnici. Ziaden z nich vam nebude radit za podiel na zisku, pretoze provizia z predanych produktov je vzdy istejsia a vyssia (kedze sa splaca prvymi splatkami). Hadzat ich do jedneho vreca samozrejme netreba, ale uprimne... aky je percentualny pomer? Som v kontakte s niekolko poradcami a ich vedomosti su dost ubohe. Na zaciatku staci uplne hlupa otazka, aky je rozdiel medzi dlhopismi a obligaciami :-) a hned je jasne kolka bije.

Titulok: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: singer
Dátum: 29.07.2011 08:25
 

Nehovorim, ze chyba nebola aj na mojej strane. Nemal som sa pustat do niecoho, comu vobec nerozumiem. Na druhu stranu od toho tu su financni poradcovia (aspon tak sa prezentuju a nie ako predajcovia). Ocakaval by som, ze to co spravia by malo ludom pomoct. V mojom pripade slo o to, ze "poradca" mi poradil uzatvorit sporenie na dochodok v 2och spolocnostiach "Gen*" a "Al*" (nebudem menovat :-), pricom do kazdej som mal posielat nemale ciastky cca 5000Sk a 3000Sk. Naviac mi poradil uzasnu zdravotnu pripoistku a stavebne sporenie. Da sa povedat, ze 20% z mojho platu slo mesacne na rozdielne poistky. Ja som ich platil v dobrej viere, ze naozaj robim spravne pre svoju buducnost. Problem nastal po prichode svetovej krizy, ked sli platy dole a naviac sa rozpadol vztah cim sa mnozstvo penazi vyrazne znizilo, ale zmuvy boli tak neohybne.. ze sa dali upravit len raz rocne a aj o zmenu je treba poziadat v dost velkom casovom odstupe. Napokon som si musel zobrat hypoteku z banky, aby som bol schopny splatit peniaze pre poistovne, aby som neprisiel o usporene peniaze. Jediny, kto na celej veci zarobil bol poradca ktory (podla mojho nazoru) dostava provizie z mojich platieb. Jednu zmluvu som musel zrusit, pretoze na nu neboli peniaze (samozrejme so znacnou stratou). Dnes by som uz na reci ziadneho poradcu nedal. Naviac co je to za poradcu, ak nevie kalkulovat s ekonomickymi cyklami a moznostami, ze vysoko nadstavena uroven sa casom nemusi dat splacat. Mohol mi radsej poradit, aby som dal peniaze do zlata (len z toho by nemal ziadnu proviziu, ze?). Ak by som mohol ludom poradit, ziadne peniaze na podobne produkty nedavat. Radsej pol roka, rok investovat do financej gramotnosti prostrednictvom kurzov a knih. Su lepsie a zaujimavejsie moznosti investovania do svojej buducnosti len si na to treba ukradnut par minut denne zo svojho casu.

Titulok: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: Ondrej
Dátum: 28.07.2011 10:23
 

Mhm, zaujimave. Ja som si zasa nechal urobit ponuku na zivotne poistenie u troch maklerov a jedine v OVB mi poradili ciste rizikove poistenie, ostatni zlodeji ponukali IZP.

Titulok: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: pascalov
Dátum: 28.07.2011 15:26
 

lajkujem :-D všetko je o ľuďoch, tí čo kradli za socializmu, kradnú aj za kapitalizmu. Tí, čo hrabali pre seba v OVB, hrabú aj niekde inde. Akurát že OVB sa očistilo o nekvalitu /aspon podľa vyjadrenia hovorcu OVB je tam dosť slušný podpriemer v kvalite u horeuvedeného pána/

Titulok: RE: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: Rudi
Dátum: 28.07.2011 18:43
 

Podla vyjadreni? To su mi uz len vyjadrenia bez dokazov. Preco nepredlozia priklady Galikovej prace? Bez prikladov to vyzera ako strelba naslepo.

Titulok: RE: RE: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: pascalov
Dátum: 28.07.2011 20:06
 

tak to uz ja neviem, musi povedat ten, co vie detaily :-(

Titulok: RE: RE: s OVB len najhorsie skusenosti
Od: Radek
Dátum: 28.07.2011 10:33
 

To je spíš o lidech než o společnostech...

Titulok: Počuté neznamená pravda
Od: Robert Galik
Dátum: 28.07.2011 08:42
 

Keby si sa správal ako regionálny riaditeľ, tak by si nepustil takúto provokáciu do médií, plnú polopráv a klamstiev. Neznižim sa však na tú úroveň, aby som to tu rozmazával. Človek by bol pripravený sa aj rozprávať, keď už plameň zlosti utícha, čo však, keď tam niekto stále prikladá polená.

Titulok: RE: Počuté neznamená pravda
Od: To je jedno kto.
Dátum: 04.08.2011 18:18
 

Gratulujem Robert, pekne napísané, čo je aj pravda.

Titulok: RE: Počuté neznamená pravda
Od: L. Kačalka
Dátum: 28.07.2011 10:39
 

Pan Galik, ak mate zaujem na reakciu, mozem Vam ponuknut rovnaky priestor na rozhovor, ako dostal Vas brat. Pokojne sa mi ozvite na kacalka investujeme.sk

Titulok: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: Róbert Gálik
Dátum: 28.07.2011 17:23
 

ďakujem za ponuku priestoru p. Kačalka, ale o podobné senzácie nemám záujem, ja sa živím skutkami, nie rečami o druhých, ako to robia vo Fincentre

Titulok: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: Manthy
Dátum: 03.11.2011 22:59
 

Momentalne zacinam v ovb mozete mi blizsie objastnit co su tie dlhy ktore si narobili OVBaci ktore spominate vo svojom clanku?

Titulok: RE: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: Manthy
Dátum: 03.11.2011 23:01
 

popripade na mail manthy@centrum.sk

Titulok: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: Čech
Dátum: 30.07.2011 14:44
 

Samozřejmě, že nemá zájem. Protože by mu to v OVB nikdy nepovolili. A kdyby do toho šel na vlastní pěst, riskuje vyhazov a musel by uznat, že brácha má pravdu :)

Titulok: RE: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: taky Čech, ex OVB
Dátum: 01.08.2011 15:03
 

Je to tak. Robert nemůže, ten by to schytal. Dejte mu čas, každýmu prozření trvá dýl. Taky jsem byl zapálený OVBbák, bil se v prsa a plival na všechny strany. Než jsem přišel na to, že OVB je malá, nevýznamná, zkostnatělá společnost bez řádu a dodržování pravidel.

Titulok: buducnost pride
Od: SA
Dátum: 02.08.2011 20:26
 

mal som cest poznat obidvoch bratov. su progresivni, kreativni, ambiciozni, chcu dobre aj klientom, aj svojim ludom. raz ked vychladnu, tak daju dokopy hlavy a pride nieco nove, a verim, ze vela ludi pojde za nimi, a ja s nimi :-) to jest moj nazor

Titulok: RE: buducnost pride
Od: sisso
Dátum: 04.08.2011 13:20
 

Tvoj názor je subjektívny a zaslepený... ty pozeráš a nevidíš... Dúfam že tí bratia raz a navždy zapadnú prachom...

Titulok: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: :-D
Dátum: 29.07.2011 13:23
 

zrazu?

Titulok: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: hmmm
Dátum: 29.07.2011 09:31
 

Pán Róbert Gálik a všetci ostatní z OVB, čo vás tak naštvalo na tomto článku? Alebo idete naozaj tvrdiť, že to tak v OVB nieje? že nieje pravda, že máloktorý GST ma dostatok peňazí? že stovky OVBákov niesú na zozname dlžníkov v Sociálnej poisťovni? že neexistuje Analytické centrum? že portál pre ľudí na pozíciách R1-VR nemá z hľadiska informácií o fin.produktoch žiadny význam? že nerobíte investície ale radšej IŽP? Žiadam vás o odpoveď, ak ste taký chlap ako tvrdíte, tak vyložte aj vy karty na stôl. Ináč ste srab.

Titulok: RE: RE: RE: RE: Počuté neznamená pravda
Od: XYZ
Dátum: 04.08.2011 18:21
 

Ja ako GST som mal priemerne cez 80 000,- Sk a ak to niekto nemá, tak sa ráno môže pozrieť do zrkadla, kde je chyba.

dnes GST zarába 2 - 4.000 eur, a to nemusí naháňať 9000 BeBov a robiť veľké množstvo klientely.Priorita je spokojnosť firmy a vysvetlovať ľuďom, že sú tu korektné firmy ako OVB, BC, PG, ... a potom sú tu korunovaný ,,králi,, finančného trhu, ktorí sa cítia, že sú nadovšetko a môžu porušiť všetky etické princípy v biznise. Viac sa učia ohovárať OVB, ako sa vyznajú vo vlastnej firme. Pfuj.

toto myslis vazne?? na poslednom vasom rangliste je 183 GST so skupinovym vykonom aspon 300 EH (1800 BEB) z toho 49 ma skupinovku viac ako 1 000 EH (6 000 BEB) a z toho len 2 maju osobku cez 1 000 EH, ano - ti dvaja s istotou maju cez 4 000 EH (minus storno fond)....ostatni po prepoctoch tak max. 1500-2000 eur... a zasadna otazka...kolko zarobia ich ludia, aky je priemerny zarobok v OVB na poziciach BL a nizsie???

pri tých istých výkonoch zarobí o 1,32% viacej ako Fincentrák v osobke a každý na Slovensku vie, že v rozdielovej provízii sa Fincentrum ani zďaleka nechytá a preto tam drtia všetci osobky až do dôchodku. V OVB je BL+ platený za manažovanie, nie aby behal po bytoch ako Fincentrák v Prievidzi a Trenčíne.

naozaj si o tom presvedceny? pretoze vyssie napisane su fakty, ty pises len dohady...

jednoznačne !

Pripojte váš komentár!

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Finančné poradenstvo

Jan Hausmann | 18.05.2012 00:00 Závažné chyby v predajnej komunikácii

Najväčšou prekážkou na ceste za zvýšením akejkoľvek zručnosti sú predovšetkým súčasné chybné návyky. Aké sú teda časté komunikačné návyky, ktoré v bežnom živote neprekážajú, ba niekedy aj pomáhajú, ale v predajnom rozhovore pôsobia ako účinná prevencia proti úspechu? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 10.05.2012 00:00 Z redakčnej pošty: Univerzálny poradca je ako zubár operujúci bajpas

Zaujala ma reklamná kampaň českej sprostredkovateľskej spoločnosti. Príjemným a vtipným spôsobom rieši problematiku finančnej negramotnosti Čechov aj Slovákov, napísal nám do redakcie Juraj Bakovič. Ako dodal, reklama zároveň, aj keď nechcene, veľmi trefne popisuje najväčší nedostatok finančného poradenstva u nás. Celá správa »

Komentárov: 4 / 4 Posledný komentár: 15.05.2012 11:45

Gregor Retla | 03.05.2012 01:00 Neznášam poradcov alebo 7 pravidiel náborovania

Sedíte spokojne v kancelárii, hovoríte si, aký ste úspešný, veď každý desiaty človek, ktorého znáborujete, v biznise aj v skutočnosti ostane. A trošku vám uniká, že zvyšných deväť často odchádza s negatívnymi emóciami a sú zlou reklamou pre celé finančné sprostredkovanie. Ako teda náborovať, aby ste sa so svojim luxusným mercedesom nemuseli pohybovať len po kanáloch? Celá správa »

Komentárov: 14 / 14 Posledný komentár: 06.05.2012 17:58

Radovan Novotný | 18.04.2012 01:00 Sedem prístupov k peniazom: Do ktorej skupiny patríte vy?

Miniete celý svoj príjem? Ešte si požičiavate? Alebo sporíte? Trúfate si investovať? Alebo dokonca investičné príležitosti vytvárate? Skúste seba či svojich klientov zaradiť do niektorej zo siedmich skupín podľa prístupu k peniazom.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Ľuboslav Kačalka | 17.04.2012 12:00 AFISP: Najlepší agenti za rok 2011 sú OVB a Partners Group SK

Asociácia finančných sprostredkovateľov a poradcov oceňovala Najlepších samostatných finančných agentov v jednotlivých sektoroch. Keďže o poradí rozhodoval počet zmlúv, možno by bolo vhodnejšíe hovoriť o najvýkonnejšom agentovi, respektíve lídrovi trhu. V sektoroch poistenie, vklady a úvery sa ním stala spoločnosť OVB, v sektore kapitálové trhy Partners Group SK.  Celá správa »

Komentárov: 9 / 9 Posledný komentár: 26.04.2012 08:51Ďalšie články »

Krátké správy z Finančné poradenstvo

21.05.2012 20:22 Fincentrum zvíťazilo v rebríčku finančných sprostredkovateľov českého týždenníka Euro

Spoločnosť Fincentrum sa umiestnila na prvom mieste v rebríčku najlepších finančno-sprostredkovateľských spoločností pre dôchodkovú reformu českého týždenníka Euro. Ocenenie kvality sprostredkovateľských služieb spoločnosti Fincentrum redakciou týždenníka Euro nasleduje po predchádzajúcom víťazstve v nezávislých testoch iDNES.cz a Českej televízie (Černé ovce, 2008), týždenníka Profit (2009) a odborného magazínu FP-finanční poradce (2010, 2011). Celá správa »

Komentárov: 3 / 3 Posledný komentár: 23.05.2012 08:41

11.05.2012 00:00 Holdingu OVB narástol medziročne prevádzkový zisk o 12,3%

Holding OVB dosiahol v prvom kvartáli roku 2012 celkové provízie vo výške 54,3 mil. € (1. kvartál 2011: 54,1 mil. €). Prevádzkový hospodársky výsledok (EBIT) stúpol o 12,3 % na 1,9 mil. €. Čistý zisk narástol z 1,2 mil. € na 1,4 mil. €. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

23.04.2012 15:05 Capital and Financial Protection: Nespoliehajte sa iba na štát, na dôchodok si sporte sami

Druhý pilier by sa mal opäť otvoriť. Váhate, či vystúpiť alebo ostať? Finanční poradcovia zo spoločnosti Capital and Financial Protection radia zamerať sa hlavne na vlastné úspory. Dôvodom sú neustále zásahy štátu do fungovania druhého piliera, ako aj obava z toho, že dôchodok zo sociálnej poisťovne bude príliš nízky. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

19.04.2012 12:17 AXA a PARTNERS GROUP SK spolupracujú pri bankových službách

Spoločnosti AXA a PARTNERS GROUP SK rozšírili svoje strategické partnerstvo o bankový segment. K užšej spolupráci v oblasti dôchodkov, životného poistenia, podielových fondov a neživotného poistenia tak pribudla aj banka.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.03.2012 18:05 Víťazom národného kola Global Management Challenge sa stal tím študentov Univerzity Komenského

Víťazom národného kola súťaže študentských a zamestnaneckých tímov v strategickom riadení firiem Global Management Challenge sa stal tím študentov z Univerzity Komenského v Bratislave. Slovenské kolo podporila aj najväčšia sieť finančných sprostredkovateľov OVB Allfinanz Slovensko. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »