Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Saxo Bank sa rozhodla neobnoviť sponzorskú zmluvu s tímom Tinkoff Sport

Jeden zo sponzorov tímu Petra Sagana končí. Do ďalšej sezóny už nebude podporovať cyklistický tím Tinkoff Sport. V oblasti sponzoringu bude vyhľadávať vlastné príležitosti

Saxo Bank – špecialista na multi-asset obchodovanie a investície, dnes oznámila svoje rozhodnutie neobnoviť sponzorstvo profesionálnemu cyklistickému tímu Tinkoff-Saxo na ďalšiu sezónu.

Generálni riaditelia a zakladatelia Saxo Bank, Lars Seier Christensen a Kim Fournais, v spoločnom stanovisku uviedli:

“Bolo pre nás cťou pracovať s tímom počas uplynulých ôsmych sezón a sme nesmierne hrdí na mnohé úspechy, ktoré sme spolu počas toho obdobia dosiahli. Radi by sme poďakovali tak súčasnému tímu, ako aj všetkým jeho predchádzajúcim hrdinom, od Bjarna Riisa cez Alberta Contadora, Petra Sagana, bratov Schleckových, Fabiana Cancellaru, Carlosa Sastra k Mattimu Breschelovi, Chrisovi Ankerovi Sørensensovi a mnohým ďalším jazdcom, ktorých vášeň a integrita podporovali tím a tým aj našu sponzorskú značku v Dánsku, ako aj globálne.

Predovšetkým by sme radi poďakovali Olegovi Tinkovovi, súčasnému vlastníkovi tímu a ďalej manažmentu tímu Tinkoff-Saxo za partnerstvo. Tešíme sa na spoločný záver tejto sezóny. Cyklistika bude mať vždy špeciálne miesto v našich srdciach a prajeme tímu, aby pokračoval v doterajších úspechoch.”          

Podpora špičkových športových výkonov je z obchodného hľadiska dôležitým faktorom v budovaní vzťahu medzi bankou, jej klientmi a komunitou. Zahájili sme preto iniciatívu SaxoSport, kde sa súčasní a perspektívni klienti majú možnosť zapojiť do špičkových športových výkonov. Prvou príležitosťou bola aktivita Ride Like A Pro. Vybraní účastníci prostredníctvom nej žili a trénovali ako cyklistickí profesionáli a absolvovali s pretekárskym tímom etapu pretekov Vuelta Espana.

“Sponzoring cyklistického tímu hral kľúčovú úlohu pri budovaní známosti značky v čase rapídneho rastu nášho medzinárodného biznisu. Ten dnes zahŕňa 26 pobočiek po celom svete. Saxo Bank preto bude aj naďalej podporovať špičkový šport. Sme otvorení novým príležitostiam, ktoré nám umožnia sponzorovať silné individuality naprieč rôznymi športami a regiónmi. Ako vždy bude každé rozhodnutie o potencionálnom sponzorstve závisieť na obchodnom potenciáli, výsledkoch a hodnote značky,” uviedli Christensen a Fournais. 

Saxo Bank sa rozhodla neobnoviť sponzorskú zmluvu s tímom Tinkoff Sport

Saxo Bank sa rozhodla neobnoviť sponzorskú zmluvu s tímom Tinkoff Sport >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Marketing finančného sektora

Peter Apolen | 04.05.2016 00:00 Ako znížiť počet nespokojných a frustrovaných klientov

Dnešné časy investorom a sporiteľom príliš neprajú. Nízke úrokové sadzby odrádzajú sporiteľov, a volatilné trhy znechucujú investorov. V tomto prostredí to má poradca zaoberajúci sa investíciami veľmi ťažké. Na konci všetkého totiž býva často nespokojný klient. Je však možné sa na veci pozrieť i z druhej strany a situáciu zobrať ako výzvu. Rebecca Murphy, šéfka predaja a marketingu nadnárodnej poradenskej spoločnosti Praemium, zdôrazňuje zásady, ktorých by sa mala moderná poradenská spoločnosť držať. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

| 03.02.2016 00:00 Sociálny bankový účet je tu. Komu sa oplatí?

Banky musia od 1. februára ponúkať takzvaný základný bankový produkt. Pre všetkých s príjmom do 400 eur je zadarmo a pre ostatných za tri eurá. Podmienkou je nemať v banke otvorený iný účet. Minister financií to označuje za revolučnú novinku. Analytik však tvrdí, že účet zadarmo je vhodný najmä pre tých, ktorí doteraz žiadny účet nemali. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 27.01.2016 00:00 Fincentrum & Forbes investíciou roka 2015 sa stal Generali Fond korporátních dluhopisů

Z pohľadu výnosov vlani excelovali najmä európske a japonské akciové fondy. Najvýkonnejší z hodnotených fondov klientom vlani zarobil 34 percent. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Pavel Škriniar | 14.01.2016 00:00 Keď má nezodpovednosť a neopatrnosť pri úvere fatálne následky

Finančná gramotnosť Slovákov je tragicky nízka. Dokazuje to rad prieskumov a analýz. No pri pohľade zblízka sú to osudy konkrétnych ľudí a životy, ktoré im pokazilo jediné chybné rozhodnutie. Prípady vyplývajú z praxe nezávislého porovnávača bankových produktov – portálu Financnahitparada.sk. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 16.12.2015 00:00 Budú finančné produkty predávať roboti?

Stále viac sa hovorí o nástupe automatizovaného finančného poradenstva a sprostredkovania. Už i samé poisťovne prichádzajú s online produktami. V zahraničí je tento trend ešte výraznejší. Komentár k téme preto poskytol Paul Stanfield, generálny sekretár Európskej federácie finančných poradcov a finančných sprostredkovateľov. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Marketing finančného sektora

01.08.2016 10:05 UNIVERSAL maklérsky dom umožňuje digitálny podpis poistných zmlúv

UNIVERSAL maklérsky dom sa stal druhou slovenskou spoločnosťou poskytujúcou služby finančného sprostredkovania, v ktorej je možné biometricky podpísať nielen interné dokumenty, ale aj poistné zmluvy vybraných poisťovní.  Celá správa »

Komentárov: 2 / 2 Posledný komentár: 02.08.2016 16:57

18.07.2016 09:02 Výdavky na reklamu na spotrebné úvery neustále rastú

V roku 2015 investovali banky a nebankové subjekty, ktoré poskytujú spotrebné úvery a pôžičky v hotovosti, do reklamy dvakrát viac ako v roku 2012. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

10.06.2016 08:49 J&T Banka prednášala študentom o finančnej gramotnosti

Na začiatku apríla odštartovala J&T Banka sériu prezentácií pod názvom Investičný deň. Expert na investície vyslal svojich dvoch analytikov Stanislava Pánisa a Rudolfa Vrábla na slovenské univerzity so zameraním na ekonomiku a financie.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

01.06.2016 14:28 Viamo spustilo novú funkcionalitu - upomienku "zábudlivým" dlžníkom

Máte zábudlivých kamarátov, ktorí vám stále nevrátili požičané peniaze? Pripomeňte im to elegantne – s novým vylepšením aplikácie VÚB VIAMO. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

08.04.2016 08:58 Bankárom roka je šéf Slovenskej sporiteľne Štefan Máj

Ocenenie Bankár roka 2016, ktoré už po tretíkrát vyhlásil týždenník Trend v spolupráci s partnerom Fincentrum, získal generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Slovenskej sporiteľne Štefan Máj. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »