Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru

Slovenská sporiteľňa si pre spoluprácu vybrala dve nové agentúry, ktoré budú od mája spoluvytvárať jej marketingovú komunikáciu. Víťazmi tendra sa stali agentúry Jung von Matt/DONAU a Zaraguza.

Po pätnástich rokoch sa tak končí reklamná spolupráca medzi Slovenskou sporiteľňou a agentúrou Creo / Young & Rubican, ktorej rukopis nesie ešte aj nová reklamná kampaň na spotrebné úvery spustená rovnako k 1. máju. „Creu patrí obrovská vďaka, spoločne sa nám za tie roky podarilo vykonať množstvo skvelej práce,“ hovorí Juraj Barta, riaditeľ odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne. „Teraz pred nami stoja nové výzvy. Veľmi sa na ne tešíme a veríme, že značku a komunikáciu Slovenskej sporiteľne posunieme na ďalšiu úroveň.“

„Aj keď viac ako dvojmesačný tender priniesol výsledok, ktorý sme na jeho začiatku neočakávali, sme s ním veľmi spokojní. Rozhodli sme sa skĺbiť skúsenosti agentúry Jung von Matt s brandovou komunikáciou a riadením značky Erste so skvelou kreatívou a znalosťami domáceho prostredia, ktorými disponuje Zaraguza,“ hodnotí J. Barta.

Jung von Matt/DONAU pracuje pre skupinu Erste v Rakúsku od roku 2013. Na Slovensku bude brandovou agentúrou a bude tak udávať tón strategickej komunikácie značky Slovenská sporiteľňa. „Sme presvedčení, že v súčasnej dobe sa banky z pohľadu klienta nestávajú zaujímavé len kvôli vynikajúcim produktom, ale preto, že mu dokážu byť partnerom na osobnej úrovni a prinášať individuálne riešenia. Našim cieľom v Slovenskej sporiteľni je priniesť toto posolstvo zabalené do výnimočne kreatívnych ideí,“ uviedol Martin Radjaby-Rasset, výkonný riaditeľ agentúry Jung von Matt/DONAU.

Zaraguza bude kreatívnou agentúrou banky a ako taká bude zodpovedať za stratégiu, návrh a exekúciu jej kampaní vrátane digitálu v rozsahu 360 stupňov. „S bankovým sektorom spolupracujeme už od nášho vzniku a práca pre najväčšiu banku na Slovensku v úlohe agentúry zabezpečujúcej reklamný fullservis je preto pre nás cťou a zároveň potvrdením našej snahy zamerať sa najmä na dlhodobé partnerstvá s klientmi,” povedal za Zaraguzu jej generálny riaditeľ Martin Blaško. 

Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru

Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Marketing finančného sektora

Peter Apolen | 11.01.2017 00:00 Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu

Poštová banka odštartovala nový rok zásadnými zmenami v biznis modeli. Tradičná banka zameraná najmä na vidiecke obyvateľstvo plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Chce preto priniesť nové produkty, rozšíriť pobočkovú sieť a zmeniť marketingovú komunikáciu.  Celá správa »

Komentárov: 2 / 2 Posledný komentár: 11.01.2017 22:34

Peter Apolen | 23.11.2016 00:00 Dopravná nehoda? Niektoré poisťovne kryjú aj právne služby v trestnom konaní

Nebezpečenstvo je na cestách prítomné stále, aj keď si to nepripúšťame. Čo ak zrazíte chodca práve vy, a ocitnete sa tak jednou nohou vo väzení? Stať sa to môže hocikomu. Dokazuje to i nedávny prípad bývalého ministra vnútra Daniela Lipšica. Niektoré poisťovne preto poskytujú svojim klientom právne poradenstvo pri trestnom konaní pred políciou. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 09.11.2016 00:00 Trend a Fincentrum udelili opäť titul banke roka

Bankou roka sa už po piaty krát stala Slovenská sporiteľňa. Na druhom mieste sa umiestnila Tatra banka a bronzovú priečku si obhájila VÚB. Týždenník Trend tak i tento rok ohodnotil podľa viacerých kvalitatívnych kritérií najúspešnejšie finančné ústavy. Partnerom podujatia je už po štvrtý rok finančno-sprostredkovateľská spoločnosť Fincentrum. Celá správa »

Komentárov: 1 / 1 Posledný komentár: 09.11.2016 15:40

Redakcia | 18.10.2016 00:00 Bankuj ale preveruj, alebo ako čítať reklamné kampane bánk

Máme tu jeseň a s ňou i novú sezónu úverových akcií a kampaní. Reklamy sa nás všemožnými spôsobmi snažia presvedčiť vziať si, či navýšiť si úver práve u tej danej banky. Často však idú s tvrdeniami až za hranu. „V niektorých európskych krajinách by takéto reklamy boli označené ako nekalé praktiky,“ hovorí Pavel Škriniar. Ponúkame preto zoznam najčastejších marketingových lákadiel. Celá správa »

Komentárov: 5 / 5 Posledný komentár: 26.04.2017 10:22

Peter Apolen | 08.09.2016 00:00 Banky vlani podporili 1200 neziskových projektov

Upozornenie: Tento článok môže nahlodať tradičný pohľad na banky ako na zmotnenú predstavu kapitalizmu. Je o tom, že finančné ústavy sú ochotné niečo zo svojho úspechu vrátiť späť spoločnosti. Bez podpory bankového sektora by niektoré projekty, ako napríklad bratislavský maratón, nefungovali, alebo niektoré divadlá by nehrali. Ak si chcete zachovať v bankách triedneho nepriateľa, ďalej nečítajte. Ak sa chcete dozvedieť, ktoré najvýznamnejšie projekty banky vlani podporili, k dispozícií je tabuľka. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Marketing finančného sektora

11.05.2017 14:23 VÚB ocenila mladých ekonómov za prácu o volatilite zlata a striebra

Nadácia VÚB ocenila mladých ekonómov v súťaži Economicus. Hlavnú cenu v hodnote 10 tisíc eur získala práca autorov Štefan Lyócsa a Peter Molnár na tému „Predpovedanie volatility strategicky prepojených obchodovateľných komoditných fondov: Prípad zlata a striebra“. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

03.05.2017 11:12 Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru

Slovenská sporiteľňa si pre spoluprácu vybrala dve nové agentúry, ktoré budú od mája spoluvytvárať jej marketingovú komunikáciu. Víťazmi tendra sa stali agentúry Jung von Matt/DONAU a Zaraguza. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

02.05.2017 16:11 Podľa čoho si vybrať správnu brigádu, stáž či prvé zamestnanie po škole

Užívanie zaslúženého oddychu počas leta alebo získavanie potrebných skúsenosti a praxe počas brigády či stáže? Viacerí študenti, vrátane tých v posledných ročníkoch aktuálne riešia túto dilemu. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

01.02.2017 11:47 Poštová banka sprístupnila mobilnú aplikáciu

Klienti Poštovej banky môžu od februára väčšinu svojich transakcií vybaviť pomocou svojho smartfónu. Funguje na operačnom systéme iOS od verzie 8.0 a vyššie, tak aj na OS Adroid od verzie 4.1. a vyššie. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

27.01.2017 11:48 Falošná mobilná aplikácia Pošta Online sa snaží vykrádať bankové účty

Škodlivú mobilnú aplikáciu vydávajúcu sa za službu Českej pošty detegovala bezpečnostná spoločnosť ESET aj na Slovensku. Šíri sa formou SMS a jej cieľom sú informácie o platobných kartách, ktoré obeť používajúca mobil alebo tablet s operačným systémom Android vpisuje do legitímne vyzerajúcich okien zobrazených po spustení aplikácií Google Chrome, PayPal alebo Obchod Play. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »