Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

TS: Genertel vstupuje na trh poistenia domu a domácnosti

Poisťovňa Genertel vstúpila na slovenský trh poistenia v roku 2010. Začala s poskytovaním povinného zmluvného poistenia, tento rok uviedla na trh plnohodnotné havarijné poistenie a v súčasnosti si získava klientov aj vďaka poisteniu domu a domácnosti.


Poistenie Spokojné bývanie je možné uzavrieť podobne ako iné produkty poisťovne Genertel, online alebo telefonicky. Každý klient získa k poisteniu zadarmo asistenčné služby, ktoré môže využiť aj v prípade, že nenastala žiadna poistná udalosť. „Asistenčné služby pomôžu tak v kritickej situácii, ako aj vtedy, keď sa klientovi pokazí obyčajný domáci spotrebič“, uviedol Miroslav Chovan, riaditeľ poisťovne Genertel.

Výhody poistenia Spokojné bývanie:

  • Možno ho uzavrieť jednoducho a pohodlne cez telefón alebo online kalkulačku,
  • Pomáha prinavrátiť majetok, či už bol poškodený v dôsledku  živelnej udalosti, krádeže alebo úmyselného poškodenia,
  • Obsahuje asistenčné služby, ktoré sa o vás postarajú aj v prípade, že nedôjde k poistnej udalosti,
  • Uhradí aj škody na mrazenom jedle a náhodne rozbité sklo,
  • Zahŕňa aj poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie pre prípad straty a krádeže dokladov, platobnej karty alebo kľúčov,
  • Získate k nemu SMS poveternostné výstrahy na 30 dní zadarmo.

Potrebujete opravára? Zavolajte na číslo asistenčnej služby!

Vytečená mraznička, voda v lepšom prípade na podlahe, v horšom u suseda, pokazené jedlo. Po príchode z práce domov nič príjemné. Poistenie Spokojné bývanie však myslí aj na takéto nepríjemnosti. Preplatí škody na mrazenom jedle a asistenčná služba nájde opravára, ktorý sa postará o pokazený domáci spotrebič.

„Pomáhame zabrániť škodám pomocou asistenčných služieb, ktoré nájdu inštalatéra, sklenára, elektrikára, zámočníka či iného opravára“, vysvetľuje Miroslav Chovan.

Poistenie zodpovednosti za škodu

K poisteniu Spokojné bývanie získa každý klient automaticky aj poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie pre prípad straty a krádeže dokladov, platobnej karty alebo kľúčov. Poistenie zodpovednosť za škodu sa hodí napríklad v prípade vytopenia suseda v dôsledku pokazenej práčky či mrazničky. Poisťovňa preplatí škody vzniknuté na majetku vytopeného.

Chráňte všetko sklo v domácnosti

Dôležitou súčasťou poistenia Spokojné bývanie je krytie náhodného rozbitia skla, napríklad okna alebo balkónových dvier. Či už sú rozbité v dôsledku prievanu alebo inej náhodnej udalosti. „V prípade, že má klient väčšie množstvo skleneného nábytku, ponúkneme mu produkt, ktorý mu kryje aj vnútorné sklo v domácnosti“, objasňuje riaditeľ poisťovne.

Opäť horúčavy? Nechajte si zasielať SMS výstrahy!

Nedajte sa zaskočiť neznesiteľným počasím, akým sú aktuálne vysoké teploty, búrky či silný vietor. Genertel ponúka k poisteniu domu a domácnosti SMS poveternostné výstrahy na 30 dní zadarmo. V prípade, že bude vydaná meteorologická výstraha druhého alebo tretieho stupňa, klientovi príde SMS výstraha, vďaka ktorej sa môže na nepriaznivé počasie vopred pripraviť. „Pokiaľ je klient na dovolenke, vďaka varovnej správe môže zavolať známemu, aby sa uistil, že je u neho doma všetko v poriadku. Aj z toho dôvodu je dobré nechať rodine alebo dobrému známemu náhradné kľúče,“ dodáva Chovan.

Zdroj: Genertel

TS: Genertel vstupuje na trh poistenia domu a domácnosti

TS: Genertel vstupuje na trh poistenia domu a domácnosti >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Poistenie

Peter Apolen | 22.07.2016 00:00 Ako sa zabezpečiť proti detským úrazom v lete

Leto nie je len čas prázdnin, zábavy a oddychu, ale aj častých detských zranení. Mesiace júl a august patria k najrizikovejším obdobiam v roku a rodičia detí by sa mali mať na pozore. Počet detských úrazov počas prázdnin totiž narastá až dvojnásobne. Okrem následkov na zdraví môžu detské úrazy spôsobiť rodičom aj výrazné finančné problémy. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 19.07.2016 00:00 Čo by Slováci zmenili na poisťovniach? Predbežné výsledky prieskumu spokojnosti

Portál Finančná Hitparáda a nezávislý hodnotiaci systém Staffino spustili najväčší prieskum kvality služieb poisťovní na Slovensku. Jeho priebežné výsledky potvrdzujú hlboko vžitú predstavu o poisťovniach v slovenskej verejnosti. Prístup poisťovní sa často pri likvidácii poistnej udalosti radikálne mení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 07.07.2016 00:00 Sezóna vrcholí. Prečo by dovolenkári nemali cestovné poistenie podceniť

Hovoria vám na každom kroku, že by ste sa pred každou zahraničnou cestou mali poistiť? Nie je to len fráza, komerčné cestovné poistenie vám v prípade akejkoľvek nehody môže ušetriť stovky až tisícky eur. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 15.06.2016 00:00 Pred odchodom na dovolenku nezabudnite na aktualizáciu poistenia bývania

Čas dovoleniek môže byť dobrou príležitosťou na aktualizáciu poistenia domácnosti a nehnuteľnosti. Opustené byty a domy sa totiž môžu stať terčom zlodejov, alebo len drobných havárií, napríklad prasknutia prívodu vody do práčky. Celkové škody však môžu nadobudnúť vysoké rozmery. Poistku preto treba nastaviť tak, aby na konci všetkého nebolo sklamanie a prázdny účet. Je to úloha jednak pre klientov, ale i pre finančných sprostredkovateľov, ktorí by mali na pravidelnú údržbu poistných zmlúv pamätať. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Marek Mittaš | 09.06.2016 23:39 Slováci stále viac fandia rizikovému životnému poisteniu

Turbulencie na finančnom trhu, pád úrokových sadzieb, vyššia informovanosť klienta aj hypotekárny boom zmenili prostredie životného poistenia na Slovenku. Čoraz viac klientov upriamuje svoju pozornosť na prapôvodný zmysel poistenia –  krytie rizík!  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Poistenie

22.07.2016 11:18 Allianz – SP vypovedala zmluvu s CK Hechter

Allianz – Slovenská poisťovňa vypovedala 29. apríla 2016 zmluvu pre prípad úpadku cestovnej kancelárií Hechter Slovakia, spol. s r.o. Zmluva bola vypovedaná v súlade so všeobecnými poistnými podmienkami z dôvodu neplnenia si zmluvných záväzkov voči poisťovni, nakoľko CK opakovane a dlhodobo neuhrádzala svoje finančné záväzky riadne a včas, v zmluvne dohodnutých termínoch.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

22.07.2016 09:01 Koľko stojí život

Cena života je citlivá otázka. Pro mnohé lidi je „nevyčíslitelná“ a stanovovat jeho cenu či hodnotu je neetické a nehumánní. Přesto je to otázka, která má smysl. Např. při stanovení výše pojistné částky životního pojištění, nebo při odškodnění za smrt blízké osoby. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

20.07.2016 13:58 ZPP Advisory alebo Pavel Kočalka opäť na scéne

Tématem poslední doby je poškozování klientů přetáčením smluv životního pojištění. Není divu, že se toho chytli i podnikavci, kteří na „obraně klientů před zlými pojišťovnami a zprostředkovateli“ chtějí vydělat. Jedním z nich je i Pavel Kočalka, proslulý již od kauzy Capital Partners. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

18.07.2016 08:31 Jiří Čapek: Regulácia storna rizikového poistenia mi nedáva zmysel

„Pětiletá storna provizí by měla nevýhodné přetáčení smluv rezervotvorných pojištění značně omezit, což je pro klienty dobře,“ říká Jiří Čapek, generální ředitel NN pojišťovny a penzijní společnosti pro Českou republiku a Slovensko. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

18.07.2016 08:18 Poisťovňa Aegon vytvorila novú pozíciu riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi

S účinnosťou od 15. júla 2016 bol do pozície riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi menovaný Boris Fošnár. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Poistenie za posledných 14 dní

Peter Apolen | 22.07.2016 00:00 Ako sa zabezpečiť proti detským úrazom v lete

Leto nie je len čas prázdnin, zábavy a oddychu, ale aj častých detských zranení. Mesiace júl a august patria k najrizikovejším obdobiam v roku a rodičia detí by sa mali mať na pozore. Počet detských úrazov počas prázdnin totiž narastá až dvojnásobne. Okrem následkov na zdraví môžu detské úrazy spôsobiť rodičom aj výrazné finančné problémy. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Redakcia | 19.07.2016 00:00 Čo by Slováci zmenili na poisťovniach? Predbežné výsledky prieskumu spokojnosti

Portál Finančná Hitparáda a nezávislý hodnotiaci systém Staffino spustili najväčší prieskum kvality služieb poisťovní na Slovensku. Jeho priebežné výsledky potvrdzujú hlboko vžitú predstavu o poisťovniach v slovenskej verejnosti. Prístup poisťovní sa často pri likvidácii poistnej udalosti radikálne mení. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »