Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.cz InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk

Ďakujeme našim partnerom:                                                                                                                                                                   

fincentrum-logo

hviezdne-byvanie


facebook-logo_1

TS: Tatra banka s najväčším počtom produktov v private bankingu

25.02.2013 21:48 | Kategórie: Banky | 0 komentárov

-Tlačová správa- Podľa Euromoney je to na Slovensku práve Tatra banka, ktorá poskytuje svojim klientom najväčší počet produktov v privátnom bankovníctve. Okrem toho získal jej private banking aj ďalšie ocenenia.

UPOZORNENIE

Tento text je tlačová správa. Investujeme.sk zverejňuje komerčné oznamy a tlačové vyhlásenia v dodanom znení a nezodpovedá za ich obsah. Zverejnením tlačovej správy Investujeme.sk nepotvrdzuje pravdivosť obsahu.

Medzinárodný mesačník Euromoney udeľoval ceny za najlepší Private Banking. V rámci regionálnych ocenení udeľovaných za jednotlivé krajiny, sa najlepšie na Slovensku v nasledujúcich kategóriách umiestnil private banking Tatra banky:

Súkromie a bezpečnosť (privacy and security) – Rozsah investičných produktov (range of investment products) – Najlepšie služby pre privátnych klientov s majetkom od 10 – 30 mil. USD (High net worth II)

Tatra banka ponúka svojim klientom viac ako 3 800 investičných produktov. Ako prvá banka na Slovensku ponúkla ešte v roku 2009 obchodovanie s investičným zlatom bez sprostredkovateľa. Od tohto momentu private banking Tatra banky predal investičné zlato v hodnote viac ako 100 mil. USD. Rekordným bol rok 2011, keď predaj investičného zlata presiahol sumu 42 mil. USD.

Medzi ďalšie produktové inovácie patrí služba Wealth managementTB (efektívny systém starostlivosti o finančný majetok), Art consulting (odborné konzultácie v umeleckej oblasti) vrátane aplikácie Art ConsultingTB pre iPad a iPod s funkcionalitou Live náhľad, bezpečnostné schránky (prenájom samoobslužnej bezpečnostnej schránky v nadštandardne zabezpečených priestoroch banky s prístupom 24 hodín denne, 7 dní v týždni).

Postavenie inovačného lídra sme potvrdili aj začiatkom tohto roka, keď sme ako jediná banka na Slovensku priniesli svojim privátnym klientom unikátnu príležitosť vstupu na akciový trh prostredníctvom investičných certifikátov s využitím tzv. „Best Entry“ princípu.

„Veľmi si vážime ocenenie od Euromoney, ktoré reflektuje, že naše vysoké nasadenie v snahe prinášať nové produkty nie je márne. V čase, keď nie je situácia na finančných trhoch príliš pozitívna, majú zaujímavé investičné riešenia doslova cenu zlata,“ vyjadrila sa pri tejto príležitosti Katarína Boledovičová, riaditeľka private bankingu Tatra banky.

V súčasnosti má privátne bankovníctvo Tatra banky viac ako 3 500 klientov a výška klientskych aktív v jeho správe sa pohybuje okolo 1,6 mld. €. Aby sa klient stal privátnym klientom Tatra banky, musí jeho majetok dosahovať 400 tisíc eur.

TS: Tatra banka s najväčším počtom produktov v private bankingu

TS: Tatra banka s najväčším počtom produktov v private bankingu >> zdieľajte na sociálnych sieťach

 
 

Komentáre


K tomuto článku ešte nebol pridaný žiadny komentár. Buďte prvý a okomentujte tento článok.

Pridajte komentár

* Pokiaľ je text nečitateľný, nový načítate kliknutím na obrázok. Veľké a malé písmená sa neodlišujú.
Pre prihlásených sa kontrolný obrázok nezobrazuje. Prihláste sa alebo sa zaregistrujte ak ešte nemáte účet.
Opíšte text z obrázku: *

* Hviezdičkou sú označené povinné informácie.


Články z Banky

Pavel Škriniar | 18.01.2017 00:00 Hľadáte čo najlacnejší účet pre dôchodcu? Zoberte do úvahy aj neseniorské účty

Pokorením dôchodkového veku a nábehom na fixnú sumu pravidelného príjmu – dôchodku, sa človek stále viac orientuje na výdavkovú stranu rozpočtu. Prichádza obdobie hľadania zliav. Platí to aj vo finančnom svete. I tu však platí, že vyhrávajú len tí aktívni. Ani tu zľavy neprichádzajú automaticky, treba o nich vedieť a potom o ne požiadať. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 11.01.2017 00:00 Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu

Poštová banka odštartovala nový rok zásadnými zmenami v biznis modeli. Tradičná banka zameraná najmä na vidiecke obyvateľstvo plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Chce preto priniesť nové produkty, rozšíriť pobočkovú sieť a zmeniť marketingovú komunikáciu.  Celá správa »

Komentárov: 2 / 2 Posledný komentár: 11.01.2017 22:34

Marek Mittaš | 05.01.2017 00:00 Študentom na vzdelanie požičiava štát aj banky

Bezplatné školstvo rozhodne neznamená štúdium zadarmo. Podľa prieskumu TNS Slovakia Millennials+ minie vysokoškolák priemerne 42 eur týždenne. V prípade  pracujúcich vysokoškolákov je to až takmer sto eur. Vzdelanie možno brať ako vynikajúcu investíciu do života, no nie každý si ho môže dovoliť. K dispozícii sú preto rôzne štipendiá, granty, ale aj komerčné pôžičky.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Pavel Škriniar | 30.12.2016 00:00 7 najväčších bankových prešľapov roku 2016

Internetový porovnávač finančných produktov, FinančnáHitparáda.sk, bilancuje najväčšie alebo najčastejšie sa opakujúce prešľapy bánk tohto roka. Údaje vyplývajú z mystery shoppingu, ktorý portál pravidelne realizuje. Hoci vedomé alebo náhodné zavádzania klientov majú rôzne podoby, treba mať na pamäti, že aj bankový pracovník je stále len človek. Teda tak, ako môže byť omylný, alebo zákerný, môže byť na druhej strane aj dobromyseľný. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 29.12.2016 00:00 Úroky na korporátnych úveroch klesli na historické minimum

Záujem slovenských firiem o úvery v tomto roku prevyšuje priemer eurozóny. Na konci októbra zaevidovali domáce banky medziročný rast objemu poskytnutých korporátnych úverov o 4,7 percenta.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie články »

Krátké správy z Banky

11.01.2017 13:24 Objem hypoték v ČR vzrástol vlani o 22%

Objem nových hypoték dosiahol minulý rok rekordných 225 miliárd korún. Úrokové sadzby zároveň spadli v novembri na historicky najnižšiu úroveň 1,77 percenta. Priemerná úroková sadzba za rok 2016 predstavovala 2,12 percenta. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

03.01.2017 09:16 Spořicí účty: Zamíchá Banka CREDITAS kartami?

Největší družstevní záložna se stala Bankou CREDITAS. Její hlavní zbraní v boji o klienty budou spořicí účty. Má šanci rozvířit zamrzající vody úrokových sazeb? Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

30.12.2016 11:47 Európska komisia odobrila Taliansku štátnu pomoce pre Monte dei Paschi

Štátnu pomoc, ktorá je poslednou záchranou pre problémovú banku, schválila Európska komisia. Podľa nej je v súlade s pravidlami Európskej únie pre poskytovanie štátnej pomoci. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

29.12.2016 10:39 Slovenské Vianoce boli bohaté a pokračujú výpredajmi

Tohtoročné Vianoce v slovenských domácnostiach boli štedré. Za darčeky sme platili najčastejšie kartami, výrazne vzrástli aj nákupy cez internet. V predvianočných týždňoch bol oproti ostatným mesiacom v roku počet platieb u obchodníkov na internete dvojnásobný, na niektorých portáloch vzrástol až trikrát.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

23.12.2016 10:28 Španielsko vytvorilo na lákanie bánk z Londýna špeciálnu komisiu

Španielsko sa rozhodlo zobrať lákanie bánk uvažujúcich o odchode z Londýna vážne. Vytvorilo preto komisiu, ktorej úlohou je vytvoriť vhodnú pôdu na zatraktívnenie Madridu ako finančnej destinácie. Malo by ísť o súbor opatrení, ktoré by prilákali banky presúvajúce časť, alebo celú podnikateľskú entitu z Británie po brexite. Celá správa »

Komentárov: 0 / 0Ďalšie krátke správy »

Najčítanejšie články z Banky za posledných 14 dní

Marek Mittaš | 05.01.2017 00:00 Študentom na vzdelanie požičiava štát aj banky

Bezplatné školstvo rozhodne neznamená štúdium zadarmo. Podľa prieskumu TNS Slovakia Millennials+ minie vysokoškolák priemerne 42 eur týždenne. V prípade  pracujúcich vysokoškolákov je to až takmer sto eur. Vzdelanie možno brať ako vynikajúcu investíciu do života, no nie každý si ho môže dovoliť. K dispozícii sú preto rôzne štipendiá, granty, ale aj komerčné pôžičky.  Celá správa »

Komentárov: 0 / 0

Peter Apolen | 11.01.2017 00:00 Poštová banka mení svoj biznis model. Chce osloviť novú cieľovú skupinu

Poštová banka odštartovala nový rok zásadnými zmenami v biznis modeli. Tradičná banka zameraná najmä na vidiecke obyvateľstvo plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov. Chce preto priniesť nové produkty, rozšíriť pobočkovú sieť a zmeniť marketingovú komunikáciu.  Celá správa »

Komentárov: 2 / 2 Posledný komentár: 01.01.1970 01:00Ďalšie články »