Utorok 15. októbra. Meniny má Terézia

Muž, ktorý pozná recept na krízu, cestuje v električke

Recept na krízu je jednoduchý: byť inovatívny, nájsť produkt, ktorý ľudia ocenia a minimalizovať náklady. Na prvý pohľad jednoduché. A nielen na prvý: dokáže to aj mladý akordeonista v bratislavskej MHD.

Najskôr počujete príjemnú melódiu. Za chvíľu uvidíte, že to nie je mobilné zvonenie. Harmonikár má malý plastový téglik, s ktorým po prvej skladbe obehne cestujúcich. Podľa môjho odhadu je úspešný u 25% cestujúcich, teda každý štvrtý v električke mu prispeje nejakým eurocentom. Tvorcovia drahých televíznych reklám o takomto zásahu len snívajú.

Mladý umelec odhalil voľné miesto na trhu, s hudbou prišiel tam, kde zatiaľ nikto pred ním. Nemusí mrznúť vonku, kde ľudia hrajúcich umelcov dávno ignorujú. Navyše nie je dotieravý – cestujúci si radi spríjemnia nekonečnú cestu električkou.

Mladý muž určite neštudoval marketing. Patrí k ľuďom, ktorým dáme na ulici 50 centov či 1 euro. Mám však pocit, že o marketingu vie viac než topmanažéri. Ak by emitoval akcie, hneď si zopár kúpim. Verím mu. Namiesto rozprávania o kríze, hľadá nové možnosti, ako si zarobiť.

Prečítajte si, ako kríza vzniká.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *