Streda 22. novembra. Meniny má Cecília

Salve posilňuje spoločnú značku: do piatich rokov chce byť jednotkou na Slovensku

Skupina Salve posilňuje vlastnú značku – finančno-poradenské spoločnosti, ktoré doteraz pôsobili na trhu pod vlastnými názvami AFS, FinCo&Partners a Salve Group, majú od apríla spoločný brand Salve Finance. Prezident Salve Peter Krištofovič hovorí o ambícií byť do piatich rokov jednotkou na Slovensku.

Salve dnes zastrešuje 800 aktívnych poradcov, z ktorých 200 robí na hlavný úväzok. Peter Krištofovič očakáva od spoločnej značky posilnenie pozície na trhu: Zjednotenie marketingu vo všetkých krajinách prinesie vyššiu známosť značky. Cieľový segment zostáva rovnaký – SALVE FINANCE do každej rodiny.“ Okrem ambície byť do piatich rokov jednotkou na Slovensku, chce Salve už do troch rokov obsadiťpozíciu číslo jeden aj na Ukrajine, v Rumunsku a Rusku.

AFS aj FinCo&Partners pôsobili dlhé roky samostatne, ich zastrešenie pod spoločnou značkou sa neprejaví na rušení manažérskych postov: „Nie, naopak. Vznikol násobne silnejší trust najschopnejších ľudí zo skupiny.“
Salve sa chce posilňovať budovaním nových sietí aj „skupovaním“ už existujúcich sietí konkurencie: „Rastieme oboma spôsobmi. Máme za sebou na Slovensku dve úspešné akvizície a v danej oblasti sa cítime lídrom. Sme otvorení pre spoluprácu s menšími firmami ako sme my.“

Prečo sa presúvajú siete?

O lídrovi na finančno-poradenskom trhu rozhodne podľa P. Krištofoviča vízia, systém a celkové podmienky pre ľudí vo firme: „Ako jediní na trhu umožňujeme našim poradcom odpredať svoj vybudovaný biznis. V kombinácii so systémom kmeňových provízií a akcionárskym modelom naši ľudia nemajú dôvod opúšťať firmu, a preto budeme dosahovať nadštandardný rast produkcie. V oblasti poradenstva klientom sme zverejnili náš scoring finančných produktov, vďaka ktorému majú naši poradcovia istotu, že vyberáme len to najlepšie z finančného trhu. Tento fakt v kombinácii s tým, že za rovnaký produkt životného poistenia majú naši poradcovia rovnakú odmenu, nás dnes na trhu robí výnimočnými.“

Podľa P. Krištofoviča sa nedá jednoznačne povedať, čo rozhodne o tom, že celá predajná sieť prejde pod inú firmu: „Určite sú to rôzne faktory. Dominantne to bude asi ambícia kľúčového lídra, alebo viacerých ľudí siahnuť na väčšie peniaze a mať možnosť robiť veci po svojom. Je to prirodzený jav a nikdy nekončiami proces. Rovnako to vidíme v iných oblastiach podnikania.“

Aj v Salve tvoria podstatnú časť produktov poistenia a hypotéky. Od júla pripravujú vlastné produkty: „Salve finance úzko spolupracuje so Salve Investments, a ako jediná maklérska firma má vo svojej skupine obchodníka s cennými papiermi. To nám umožňuje chrániť našich klientov a poradcov pred atakmi bánk. Ešte dôležitejšia je skutočnosť, že naši poradcovia majú možnosť klientom odporúčať aktívne riadenie portfólia, čo nám umožňuje porážať trh v zhodnocovaní investícií klientov. Náš obchodník príde aj v tomto roku s ďalšími inováciami. Salve prinesie na trh platené poradenstvo, osobný elektronický finančný plán a nové servisné služby klientom.“

Hoci medzi finančno-poradenskými spoločnosťami môžu napríklad pri "presunoch" sietí vznikať napäté vzťahy, ich vzájomná spolupráca je dôležitá napríklad v Asociácii finančných poradcov a finančných sprostredkovateľov: "Áno, zostaneme členom AFISP. Jednoznačne v možnom spoločnom presadzovaní záujmov a skupinovej sily," zdôraznil P. Krištofovič.

Pomáha kríza finančnému poradenstvu?

View Results

Loading ... Loading ...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *