Stvrtok 02. apríla. Meniny má Zita

365.bank posiela ľudí voliť

„V 365.bank sme presvedčení, že značky, ktoré majú veľký dosah na verejnosť, by sa nemali prezentovať len svojimi produktmi, ale aj hodnotami. Vyzvať ľudí, aby išli voliť, vnímame ako súčasť svojej spoločenskej zodpovednosti. Od štvrtka do soboty preto upravujeme svoje TV spoty, z ktorých zmiznú všetky produktové informácie a ich ústrednou myšlienkou sa stane výzva ísť voliť,“ uvádza Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.

Aktuálne reklamné spoty prešli úpravou a prezentuje sa z nich len prvých pár sekúnd. Obraz aj zvuk sa v úvode prerušia a prichádza hlavné posolstvo – 29. 2. 2020 totiž nie je podstatné, akú banku človek používa a aký úrok od nej dostane. 365 odkazuje niečo dôležitejšie – choď voliť!

“Banka týmto nadväzuje aj na svoje CSR aktivity, ktorými sa angažuje v oblasti podpory kritického myslenia a boja proti fake news,” uvádza banka vo vyhlásení.

Na úprave, novom stvárnení a vizualite spotov sa aj v tomto prípade podieľala kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett a JOJ Production, s ktorými banka dlhodobo spolupracuje. Vzhľadom na nosnú myšlienku komunikácie sa zainteresované strany vzdali nároku na akýkoľvek honorár za odvedené agentúrne práce. Spoty nahovoril raper Branči Kováč alias Vec.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *