Pondelok 15. októbra. Meniny má Terézia

Čitateľská poradňa: Ako si preniesť účet zo Zuna

Banky Peter Apolen 17.10.2016 | 13:11 0 Komentárov

V spolupráci s mBank uverejňujeme seriál expertných poradní o bankových produktoch. Čitatelia môžu svoje otázky posielať na adresu redakcia@investujeme.sk. Odpovede mBank budeme následne zverejňovať v pravidelných intervaloch.


Dobrý deň, moja doterajšia internetová banka mi oznámila, že ukončuje svoju činnosť. Poraďte mi prosím ako si preniesť svoj účet, keď mám naň nahlásené všetky trvalé platby a inkasá. Je potrebné ich všetky zrušiť a nanovo zaviesť v druhej banke? Karolína, Čadca

Odpovedá Gabriel Dzan, produktový manažér, mBank.

Dobrý deň Karolína. Ak by ste sa rozhodla preniesť účet napríklad do mBank, tak je to veľmi jednoduché. Banka všetko vybaví za klientov bez akýchkoľvek poplatkov. Platby a inkasá nastavíme tak, ako ste ich mali v starej banke a zároveň zrušíme aj starý účet. Jediné, čo musíte urobiť, je založiť si mKonto, alebo mKonto Biznis a požiadať o presun účtu. O všetko ostatné sa postará banka.

Pre otvorenie nového účtu v mBank nemusíte nikam chodiť, všetko zvládnete z pohodlia domova. Založenie aj vedenie bežných účtov je zadarmo. Tak isto aj výbery zo všetkých bankomatov doma aj v zahraničí. Stačí si vybrať vždy aspoň sedemdesiat eur.

Celý prenos účtu sa dá zrealizovať už za dvanásť pracovných dní, v niektorých prípadoch to môže trvať dlhšie. Odporúčame si ho načasovať na správny termín, aby nedošlo k duplicitnému spracovaniu transakcií v jednom mesiaci aj v starej banke aj v novej banke.

Dôležité však je mať v starej banke uhradené/splatené všetky záväzky. To znamená, že ak by ste nemali splatenú kreditnú kartu, spotrebný úver, alebo hypotéku, tak pôvodný bežný účet nebude možné v starej banke zrušiť.


ČI: 17102016

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *