Nedeľa 21. októbra. Meniny má Uršuľa

ČSOB zmenila komunikačný koncept – jej „tvárou“ je snežná sova

Skupina ČSOB sa po rokoch rozlúčila s britským hercom. Predstavila nový koncept, kde jej tvárou bude sova.

Doteraz bol tvárou ČSOB herec bristký herec Jake Maskall. Po niekoľkých rokoch sa ho banka rozhodla vymeniť.

„Doterajší koncept značke ČSOB výrazne pomohol v jej pozicioningu a priraditeľnosti. Uvedomujeme si však, že každý koncept má svoju trvácnosť a spolu s našou reklamnou agentúrou sme sa už dávnejšie zhodli na tom, že potrebujeme zmenu. Finálnemu rozhodnutiu predchádzala séria workshopov, prieskumov a diskusií. Výsledkom je koncept, ktorým dokážeme v komunikácii reagovať na všetky zmeny, ktoré finančný sektor čakajú,“ hovorí Martin Gazárek, riaditeľ Zákazníckej divízie ČSOB.

Novou “tvárou” sa stala biela polárna sova Ute. Hlavnou ideou prvého televízneho spotu je „Múdre je, nechať si poradiť“. Za kreatívnou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, s ktorou ČSOB spolupracuje už od roku 2011.

“Výber sovy nebol náhodný. Stelesňuje hneď niekoľko vlastností, ktorými sa chce ČSOB prezentovať na finančnom trhu: je múdra, dravá, vidí v noci, má nadhľad, periférne videnie a navyše, dokonale spĺňa color code značky, “ dodáva Pavol Pružinec z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Spot sa nakrúcal sa v Prahe v réžii Romana Valenta. Nová tvár konceptu, snežná sova Ute, vystupuje v spote ako jeden z členov partie, ktorý nájde najlepšie investičné riešenie – v ČSOB vedia ako investovať. Sova je navigátorom, ktorý klientom nájde to najlepšie riešenie pre naplnenie ich cieľov.

„To je našim cieľom, byť navigátorom pre klienta vo finančnom svete. Osobné nasadenie, skvelá diagnostika a riešenia na mieru predstavujú pre klienta pridanú hodnotu popri pokračujúcej digitalizácii. A na tom chceme stavať aj naďalej, pričom dôraz budeme klásť na poradenstvo, vo všetkých jeho podobách,“ dodáva Gazárek. Cieľová skupina a pozicioning značky sa popri novom koncepte nemení.

„Spusteniu kampane predchádzala aj niekoľkodňová interná komunikácia, v ktorej budeme pokračovať aj naďalej. Uvedomujeme si, že ide o výraznú zmenu komunikácie, a o to viac nás teší, že reakcie zamestnancov na nový koncept boli pozitívne,“ uzatvára Martin Gazárek.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *