Pondelok 18. decembra. Meniny má Sláva

Kooperativa s neetickou reklamou

Poistenie 28.02.2013 | 20:32 0 Komentárov

Leták poisťovne Kooperativa na havarijné poistenie AUTO PLUS je v rozpore s etikou. Tvrdí to Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. 

Rada pre reklamu v odôvodnení svojho stanoviska tvrdí: „V danom prípade považuje AK RPR za neopodstatnené a v rozpore s Kódexom samotné označenie produktu ako havarijné poistenie Základnou podmienkou uplatnenia tohto produktu je, že k poškodeniu alebo zničeniu poisteného motorového vozidla v dôsledku dopravnej nehody musí dôjsť pri nezavinenej havárii. Túto charakteristiku vníma AK RPR ako určujúcu a je toho názoru, že v konečnom dôsledku ponúkaný produkt výrazne odlišuje od spotrebiteľom všeobecne vnímaného havarijného poistenia. Produkt predstavuje len určitú formu dodatkového či doplnkového poistenia a AK RPR má za to, že označenie propagovaného produktu ako havarijné poistenie môže v danom prípade, najmä s ohľadom na okolnosti v akých sa označenie prezentuje – poistenie k povinnému zmluvnému poisteniu, uviesť priemerného spotrebiteľa do omylu.“ 

Zdroj: AK RPR. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *