Nedeľa 15. septembra. Meniny má Jolana

mBank Slovensko má 200 000 zákazníkov

Banky Peter Apolen 23.06.2014 | 14:48 0 Komentárov

„Keď si spočítam, koľko by toto množstvo zákazníkov mBank mohlo v priemerne ušetriť na poplatku za balík, keby využívali mBank počas siedmich rokov jej existencie, vyjde vysoké, hoci imaginárne číslo 76 miliónov € *. V roku 2007 bola mBank prvou bezpoplatkovou lastovičkou. Dnes už si klienti môžu vyberať a toto číslo je signálom pre tých, ktorí platia bankám niekedy zbytočné poplatky, aby si na trhu našli výhodnejší účet.“ uviedol Maroš Ovčarik z portálu FinancnaHitparada.sk

„Tento rok zažíva mBank nový dynamický rozvoj. Vo februári sme zákazníkom predstavili revolučnú podobu internetového bankovníctva a pôvodnú kvetinku sme vymenili za svieže nové logo. V máji sme zákazníkom ponúkli mSporenie, šikovný nástroj, ktorý pomáha sporiť po drobných čiastkach. A v júni sme prekročili hranicu 200 000 zákazníkov. Inovujeme, rastieme v počte obsluhovaných zákazníkov aj kvalite služieb. V počte zbytočných poplatkov rásť nehodláme,“ povedal Roman Truhlář, generálny riaditeľ mBank.

V priebehu siedmych rokov získala mBank  na slovenskom trhu viacero prestížnych ocenení. Za posledné roky napríklad prvé miesta v súťaži Zlatá minca 2013 za osobný účet mKONTO a sporiaci účet eMAX plus. V roku 2012 to bola Zlatá minca za mKreditku a v roku 2011 opäť Zlatá minca za osobný účet mKONTO. Tento rok získala mHypotéka, na prvom ročníku súťaže finančného servera Finparáda a časopisu Trend, ocenenie Hypotéka roka a Refinančná hypotéka roka.

mbank

*200 000 (zákazníkov) x 12×4,54 €/ mesačne x 7 (rokov) (priemerná výška poplatku za vedenie balíka na trhu, viď.: http://www.financnahitparada.sk/bezne-ucty/) = 76 272 000 €

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *