Nedeľa 17. decembra. Meniny má Kornélia

Najväčšia banka otvorila nové online kanály

Banky Peter Apolen 26.08.2013 | 11:12 0 Komentárov

Komunikáciu prostredníctvom klasického telefónu doplnilo telefonovanie cez internet a chat. Banka tak reaguje na nové požiadavky zákazníkov.

Takmer 300 tisíc ľudí volalo za prvý polrok 2013 na zákaznícku linku Slovenskej sporiteľne. Aby sa vybavenie ich požiadaviek zjednodušilo a urýchlilo, banka dokončila nové multimediálne kontaktné centrum. Klienti odteraz môžu komunikovať so Slovenskou sporiteľňou kedykoľvek a odkiaľkoľvek cez štyri rozličné komunikačné kanály. Nechýba medzi nimi aj chat či Skype. Tí, ktorí majú prístup na internet, môžu volať zadarmo aj zo zahraničia.

Okrem tradičného telefonátu na Sporotel môžu klienti využiť na komunikáciu s bankou tri nové komunikačné kanály – SporoCALL, SkypeSporoCHAT. Všetky sú zadarmo a je možné ich použiť na akomkoľvek mieste na svete s prístupom na internet. „Komunikačné technológie idú dopredu úžasným tempom. Využili sme to a ponúkli ľuďom možnosť skontaktovať sa s bankou za pomoci internetu rozličnými spôsobmi podľa toho, čo im vyhovuje najviac. Je možné si vybrať, či sa chcú s pracovníkom SPOROtelu rozprávať alebo si s ním chcú radšej on-line písať,“ vysvetľuje Gabriel Sepeši, riaditeľ multimediálneho kontaktného centra Slovenskej sporiteľne. O nové možnosti komunikácie je veľký záujem. Už počas prvého mesiaca využilo SporoCHAT takmer 1 200 ľudí. SporoCALL bol spustený 25. júla a do dnešného dňa ho využilo už viac ako 500 volajúcich.

  1. Štyri kanály multimediálneho kontaktného centra Slovenskej sporiteľne:Sporotel využíva sa tradičný telefonický hovor. Táto služba umožňuje klientovi informovať sa o aktualitách v banke a po autentifikácii tiež cez telefón vykonať bankové transakcie či požiadať o iné bankové služby, napr. zablokovanie platobnej karty alebo zriadenie sporenia k účtu.
  2. SporoCALL je telefonický hovor na internete. Návštevník, ktorý má v počítači slúchadlá a mikrofón, na stránke banky klikne na ikonku SporoCALL v hornej navigácii, ktorá zobrazí stránku s virtuálnou klávesnicou. Kliknutím na zelené tlačidlo sa telefonicky spojí so službou Sporotel, ďalej už hovor prebieha ako bežný telefonát. Túto službu ocenia najmä tí, ktorí volajú zo zahraničia, lebo takýto hovor je zadarmo.
  3. Skype je ďalšia možnosť, ako komunikovať s bankou. Kliknutím na ikonku na stránke banky sa začne vytáčať internetový telefonický hovor a následne sa vytvorí telefonické spojenie s operátorom Sporotelu. Podmienkou je, že návštevník stránky musí mať nainštalovanú aplikáciu Skype.
  4. SporoCHAT ponúka možnosť písať si s pracovníkom banky on-line cez tzv. chatovacie okno. Klient napíše otázku či požiadavku a z banky mu takmer okamžite príde odpoveď. Táto služba vďaka jedinečnej funkcionalite najnovšej technológie AvAIO ponúka funkciu co-browsing, čo znamená, že pracovník banky pošle klientovi cez chat odkaz (link), na ktorý klient klikne a na svojom monitore uvidí presne to isté, čo vidí človek v banke.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *