Pondelok 10. decembra. Meniny má Radúz

Novou tvárou Poštovej banky je Fantomas

Novou tvárou Poštovej banky je od apríla Fantomas. Banka tým nadväzuje na predchádzajúceho kampane, v ktorých využívala filmových hrdinov. Kampaň je zameraná na podporu predaja Dobrej pôžičky.

Kreatívnym konceptom banka nadväzuje na „filmovú“ kampaň s Angelikou. „Legendárnu filmovú postavu však banka pripravila ako svoju najkomplexnejšiu kampaň vôbec,“ hovorí Silvia Wenderlová, vedúca marketingu Poštovej banky. Dodáva, že bude použitý vo všetkých media typoch, a tak v externej, ako aj internej komunikácii banky

Nadlinkovej kampani predchádzal nebrandovaný teasingový úvod v Novom Čase, ktorý mal vzbudiť zvedavosť a pripraviť ľudí na to, že Fantomas „pricestoval na Slovensko“ a „chystá niečo veľké“. V printe a na online boli zverejnené fotografie, na ktorých bol „prichytený“ na letisku, v reštaurácii so známou slovenskou modelkou a moderátorkou a napokon aj pri natáčaní tajného projektu.

Počas Veľkonočných sviatkov boli v televízii nasadené dve verzie spotu – 30 a 20-sekundová. V kinách po celom Slovensku ide 56-sekundová verziu spotu Director´s cut. Slávna maskovaná postava bude súčasťou sponzoringu aj niekoľkých televíznych relácií. Fun rádio odvysiela spoty v kombinácii so súťažou.

Kampaň bude podporená aj v printe, out of home, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore. Legendárny lotor by mal ľudí “prekvapiť” na viacerých verejných miestach a nezabudlo sa ani na vlastných zamestnancov.

Príprava scény príbytku na natáčanie reklamných spotov, trvala osem dní. Niektoré z rekvizít boli dovezené z Talianska, Londýna a z Viedne. Autentickosť jeho sídla umocnil orgán, blikajúci panel aj otvárajúci glóbus, zariadenie, ktorým v 60. rokoch tvorcovia filmu prekročili vtedajšie hranice fantázie. Rekvizitári ich výrobou strávili desať dní.

Klenby a oporné steny si vyžiadali ďalšie hodiny. Základom stavby bola automatická točňa s takmer štvormetrovou knižnicou. Ľudia od špeciálnych efektov, architekt, kaskadéri, odborníci, ktorí stavbu realizovali, si všetci  splnili sen vstúpiť do sveta maskovaného lotra.

Natáčanie si užil aj samotný predstaviteľ, a to napriek tomu, že latexovo-silikónová maska spevnená lepidlom a rôznymi farbami, v ktorej musel vydržať až 12 hodín, nebola veľmi komfortná.  Maskovanie trvalo tri hodiny. Natáčania zvládol 58-členný štáb za približne 28 hodín.

Filmovú postavu z francúzskej trilógie zo 60-tych rokov pozná takmer každý. V kampani Poštovej banky ho ľudia uvidia aj v nových a vtipných situáciách. Objaví sa na Facebooku, YouTube aj Instagrame.

Pri predchádzajúcich „filmových“ spotoch na motívy kultových filmových scén sa Poštovej banke potvrdilo, že dokážu upútať pozornosť diváka a ich posolstvo je tak pre ľudí ľahšie zapamätateľné.  Aj v tomto prípade preto stavila na humor, lebo s ním sa aj finančné záležitosti zvládajú jednoduchšie.

Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Vizuál fotil Miro Minarovich, držiteľ niekoľkých zlatých levov z Cannes. Režisérom spotu je Marek Partyš z Prahy. Na kampani sa ďalej podieľajú komunikačná agentúra AMI COMMUNICATIONS a mediálna agentúra Media and Digital Services.

Predošlá kampaň Poštovej banky sa tešila veľkému úspechu. Televízny spot Angelika sa stal víťazom prestížnej českej súťaže a získal cenu Zlatá pecka 2018 v kategórii TV spot. “Dobrú pôžičku”, ktorú má kampaň podporiť ponúka Poštová banka so sadzbou už od 5,5 percenta p. a.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *