Utorok 11. decembra. Meniny má Hilda

Novým riaditeľom marketingu Slovenskej sporiteľne sa stal Juraj Barta

Novým riaditeľom odboru marketingu a analýzy trhu Slovenskej sporiteľne je od začiatku októbra Juraj Barta. V banke bude zodpovedný za riadenie marketingových aktivít, analýzy trhov a riadenie kvality.

„Slovenská sporiteľňa je najúspešnejšia banka na slovenskom trhu. Teším sa, ako jej pozíciu budeme ešte posilňovať, s dôrazom na tradičné bankovníctvo v štýle, ktorý zodpovedá 21. storočiu,“ povedal nový riaditeľ marketingu Slovenskej sporiteľne.

Juraj Barta (32) vyštudoval fyziku a manažment na Univerzite Komenského v Bratislave. V Slovenskej sporiteľni pracoval na rôznych pozíciách od roku 2004, od roku 2007 ako vedúci oddelenia analýzy trhu a hlavný ekonóm banky.

Prečítajte si o marketingu Slovenskej sporiteľne

Zdroj: Slovenská sporiteľňa.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *