Stvrtok 19. júla. Meniny má Dušana

Poisťovňa Aegon vytvorila novú pozíciu riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi

Poistenie 18.07.2016 | 08:20 0 Komentárov

S účinnosťou od 15. júla 2016 bol do pozície riaditeľa pre vzťahy so zákazníkmi menovaný Boris Fošnár.

Pán Fošnár je absolvent Ekonomickej univerzity v Bratislave. V odbore finančných služieb pôsobí už viac ako 13 rokov. Začínal v bankovom sektore, kde pôsobil na rôznych pozíciách v oblasti komunikácie, riadenia značky a reklamy. Od roku 2013 pracuje pre Aegon Slovensko, kde donedávna zastával pozíciu manažéra oddelenia Customer Centricity.

Boris Fošnár bude zodpovedať za aktivity Centra služieb zákazníkom, za prácu tímov likvidácie poistných udalostí v životnom i neživotnom poistení, oddelenia Customer Centricity a starostlivosti o zákazníkov.

Poisťovňa Aegon dlhoročne využíva na meranie spokojnosti zákazníkov prieskumný nástroj NPS (Net Promoter Score). Ten sa zameriava na mieru odporúčania poisťovne zo strany klientov, rovnako ako na ich spokojnosť so vzájomnou komunikáciou či starostlivosť o verných zákazníkov. 

„Dnešní klienti sú ďaleko sofistikovanejší a aktívni ako v minulosti. Naším prvoradým poslaním je snaha vyhovieť im a pravidelne s nimi komunikovať. Klienti chcú cítiť úprimný záujem o ich osobu, a to neustále,“ dodal k nástupu do funkcie nový riaditeľ pre vzťahy so zákazníkmi Boris Fošnár. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *