Pondelok 25. septembra. Meniny má Vladislav

Slovenská sporiteľňa zmenila reklamnú agentúru

Slovenská sporiteľňa si pre spoluprácu vybrala dve nové agentúry, ktoré budú od mája spoluvytvárať jej marketingovú komunikáciu. Víťazmi tendra sa stali agentúry Jung von Matt/DONAU a Zaraguza.

Po pätnástich rokoch sa tak končí reklamná spolupráca medzi Slovenskou sporiteľňou a agentúrou Creo / Young & Rubican, ktorej rukopis nesie ešte aj nová reklamná kampaň na spotrebné úvery spustená rovnako k 1. máju. „Creu patrí obrovská vďaka, spoločne sa nám za tie roky podarilo vykonať množstvo skvelej práce,“ hovorí Juraj Barta, riaditeľ odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne. „Teraz pred nami stoja nové výzvy. Veľmi sa na ne tešíme a veríme, že značku a komunikáciu Slovenskej sporiteľne posunieme na ďalšiu úroveň.“

„Aj keď viac ako dvojmesačný tender priniesol výsledok, ktorý sme na jeho začiatku neočakávali, sme s ním veľmi spokojní. Rozhodli sme sa skĺbiť skúsenosti agentúry Jung von Matt s brandovou komunikáciou a riadením značky Erste so skvelou kreatívou a znalosťami domáceho prostredia, ktorými disponuje Zaraguza,“ hodnotí J. Barta.

Jung von Matt/DONAU pracuje pre skupinu Erste v Rakúsku od roku 2013. Na Slovensku bude brandovou agentúrou a bude tak udávať tón strategickej komunikácie značky Slovenská sporiteľňa. „Sme presvedčení, že v súčasnej dobe sa banky z pohľadu klienta nestávajú zaujímavé len kvôli vynikajúcim produktom, ale preto, že mu dokážu byť partnerom na osobnej úrovni a prinášať individuálne riešenia. Našim cieľom v Slovenskej sporiteľni je priniesť toto posolstvo zabalené do výnimočne kreatívnych ideí,“ uviedol Martin Radjaby-Rasset, výkonný riaditeľ agentúry Jung von Matt/DONAU.

Zaraguza bude kreatívnou agentúrou banky a ako taká bude zodpovedať za stratégiu, návrh a exekúciu jej kampaní vrátane digitálu v rozsahu 360 stupňov. „S bankovým sektorom spolupracujeme už od nášho vzniku a práca pre najväčšiu banku na Slovensku v úlohe agentúry zabezpečujúcej reklamný fullservis je preto pre nás cťou a zároveň potvrdením našej snahy zamerať sa najmä na dlhodobé partnerstvá s klientmi,” povedal za Zaraguzu jej generálny riaditeľ Martin Blaško. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *