Pondelok 17. decembra. Meniny má Kornélia

Za najlepší podnikateľský nápad môžu mladí získať kampaň za 100 tisíc eur

Prieskum medzi mladými slovenskými podnikateľmi odhalil, že vyše tretine chýbajú informácie o tom, ako získavať zákazníkov a ako robiť efektívne reklamu. Mentoring aj reklamu za 100 tisíc eur môžu mladí získať, ak uspejú v súťaži Podnikateľský nápad roka.

„Sme presvedčení, že mnohí mladí ľudia majú dobré nápady a vieru v to, že úspešné podnikanie môže byť postavené na jednoduchej, ale účinnej myšlienke a odhodlaní a pracovitosti zakladateľa. Ak k týmto elementom primiešame podnikateľské skúsenosti mentora a hodnotnú marketingovú kampaň, šanca na vznik nového úspešného podnikania je veľmi vysoká. Súťažou chceme dať príležitosť ľuďom, ktorí majú originálne podnikateľské nápady a tiež dokázať, že počiatočný kapitál v státisícoch eur nie je vždy nevyhnutnou podmienkou k tomu, aby mohlo vzniknúť úspešné podnikanie,“ hovorí predseda Združenia mladých podnikateľov Ján Solík.

Prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka, vyhlásilo Združenie mladých podnikateľov Slovenska v spolupráci s partnermi projektu. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie.

Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote  100 000 € pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude  na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012. Finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching či možnosť rokovať s investormi. Súťaž je určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov a svoj podnikateľský nápad prihlásia do konca mája 2012. Prihlášku možno nájsť na www.podnikatelskynapadroka.sk.

Podnikateľský nápad roka oslovil veľkých hráčov na trhu

„Koncept súťaže nadchol agentúru Wiktor Leo Burnett, Akzent Media, ako aj vydavateľstvo Ringier Axel Springier a  Fun radio, ktorí sa stali partnermi Podnikateľského nápadu roka. Spolu s partnermi projektu nám svoju podporu dáva aj poradenská spoločnosť Deloitte a 1St CLASS AGENCY,“ hovorí J. Solík.

“Projekt Podnikateľský nápad roka nás oslovil hneď z niekoľkých dôvodov. My sami v rámci agentúry dávame priestor mladým ľuďom bez praxe, mnohí svoju šancu dokážu využiť,” hodnotí Peter Kontra, managing director reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Tá je generálnym partnerom projektu a podieľa sa aj na organizácii súťaže.“Podporiť mladých ľudí v realizácii ich podnikateľských nápadov vnímam ako investíciu do budúcnosti. Verím, že projekty, ktoré vyberieme ako víťazné, budú mať časom na trhu úspech. Je to jednoduché – ak nebudeme mať tých, ktorí podnikajú, nebudeme mať ani klientov.“

„Od začiatku svojho pôsobenia je tu Fun rádio pre svojich poslucháčov, aby ich zabávalo. Okrem najlepšej hudby a zábavy poskytujeme svojim  klientom aj kvalitný inzertný priestor.   O tom, že to funguje, svedčia podnikateľské úspechy našich klientov, ktorým svojim dielom pomohlo aj Fun rádio.Na projekte Podnikateľský nápad roka sme sa rozhodli participovať, pretože chceme dať šancu vyskúšať ako funguje reklama vo Fun rádiu aj začínajúcim klientom. Bude pre nás česť, stáť pri zrode najlepšieho podnikateľského nápadu za rok 2012,“ povedala Petra Lehká, PR manažérka Fun Radia.

Zdroj: TS ZMPS, citovaný prieskum bol zameraný na identifikáciu základných problémov ťažiacich mladých podnikateľov s nadväznou analýzou bariér zabraňujúcich rozvoju podnikania mladých ľudí na Slovensku. Do prieskumu sa zapojilo do 1232 respondentov, z toho 908 bolo potenciálnych podnikateľov a 324 v čase realizovania prieskumu už podnikalo.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *