Piatok 18. októbra. Meniny má Lukáš

Zuno rozširuje koncept kontaktných miest i do ČR

Banky Peter Apolen 08.01.2016 | 10:28 0 Komentárov

Po tom ako niekedy čisto online banka Zuno vybudovala na Slovensku 15 kontaktných miest pre obsluhu klientov, rozširuje tento koncept i do ČR. Plánuje tu zriadiť dve desiatky fyzických zastúpení. Cieľom je prelomiť nedôveru u klientov, ktorí potrebujú pri kontakte s bankou i pobočkovú sieť.

„Rozširovanie počtu kontaktných miest je pre nás príležitosťou osloviť aj tých záujemcov o bankové služby, ktorí potrebujú napríklad pomoc s dodaním potrebných dokumentov, alebo sa chcú poradiť osobne. Klient tak môže pohodlne podpísať rámcovú zmluvu a odísť s aktívnym účtom vo vrecku,“ uviedol šéf divízie predaja ZUNO Ján Bača.

Pre ZUNO je stále prioritným komunikačným kanálom internetové a mobilné bankovníctvo, čo dokazuje napríklad aj nárast užívateľov mobilných aplikácií. Tie umožňujú klientovi riadiť všetky operácie s bankou priamo v mobile.

Kontaktné miesta však popri online kanáloch a telefonickom kontaktnom centre môžu niektorým klientom zjednodušiť komunikáciu s bankou.

Rozširovanie počtu kontaktných miest ZUNO na Slovensku realizuje v spolupráci so spoločnosťou Global Finance, a.s. Ide o využívanie prenajatých obchodných priestoroch. „Naším cieľom je tento komfort priniesť aj do ďalších miest v rámci celého Slovenska,“ uviedol predseda predstavenstva Global Finance, a.s. Martin Gregor.

ZUNO prichádza tento rok s konceptom aj do Českej republiky. U západných susedov banka na ich prevádzkovaní spolupracuje so spoločnosťou Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Tie kombinujú online svet s offline distribúciou finančných produktov.

Kontaktné miesta v ČR sú pre klientov dostupné v Liberci, Plzni, Prahe, Českých Budějoviciach a na dvoch miestach v Ostrave. Plán predpokladá otvorenie minimálne dvoch desiatok týchto kontaktných miest v ČR do konca tohto roka. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *