Piatok 18. októbra. Meniny má Lukáš

ZUNO rozširuje počet fyzických pobočiek

Banky Peter Apolen 09.11.2015 | 11:19 0 Komentárov

ZUNO banka rozširuje svoju fyzickú prítomnosť. Niekedy čisto online banka má dnes svoje „kontaktné miesta“ v 15 slovenských mestách. Aktuálne ich na prelome mesiacov rozšírila o Martine, Púchove a Liptovskom Mikuláši a ďalšie aj v Banskej Bystrici. 

V Kontaktných miestach si klienti môžu otvoriť účet, požiadať o pôžičku alebo refinancovanie, získať zabudnuté klientske číslo, alebo  požiadať o obnovu prístupov do internet bankingu.

„Rozširovanie počtu Kontaktných miest je pre nás príležitosťou osloviť aj tých záujemcov o bankové služby, ktorí potrebujú napríklad pomoc s dodaním potrebných dokumentov, alebo sa chcú poradiť osobne. Klient tak môže pohodlne podpísať rámcovú zmluvu a odísť s aktívnym účtom vo vrecku,“ uviedol šéf divízie predaja ZUNO Ján Bača.

Pre ZUNO je stále prioritným komunikačným kanálom internetové a mobilné bankovníctvo, čo dokazuje napríklad aj nárast užívateľov mobilných aplikácií. Tie umožňujú klientovi riadiť všetky operácie s bankou priamo v mobile.

„Kontaktné miesta však popri online kanáloch a telefonickom Kontaktnom centre môžu niektorým klientom zjednodušiť komunikáciu s našou bankou. Veríme, že tak náš koncept ešte viac priblížime čoraz širšiemu okruhu záujemcov o kvalitné bankové služby,“ dodal Ján Bača. Aktuálne má ZUNO približne 250 000 zákazníkov.

Rozširovanie počtu Kontaktných miest ZUNO realizuje v spolupráci so spoločnosťou Global Finance, a.s.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *