Piatok 14. augusta. Meniny má Mojmír

Zuno s plošných úrokom na spotrebákoch – 8,9%

Zuno opäť útočí na trh spotrebných úverov. Aktuálne prináša dve ponuky, pričom pri jednej, na úvery od 4000 eur, garantuje plošnú sadzbu pre všetky schválené úvery – 8,9 percenta. Pri druhej sľubuje prebiť ponuku od konkurencie, v opačnom prípade úspešného žiadateľa odškodniť sumou 50 eur. 

Zuno tak pokračuje vo svojej stratégii odhryznúť si z koláča spotrebných úverov, ktorú avizovalo už na jeseň. Chváli sa, že ako online banka okrem úroku neinkasuje žiadne poplatky za poskytnutie ani predčasné splatenie úveru. Podľa stránky financnahitparada.sk, ktorá porovnáva finančné produkty, aktuálne ponúka lacnejší úver Sberbank – za 7,5 percenta. Ide ale len o dolnú hranicu úrokov na poskytnuté úvery. Sberbank si aktuálne tiež neúčtuje žiadne poplatky za poskytnutie a predčasné splatenie.

O kampani:

„Leto je predovšetkým o odpočinku a my chceme aby si aj klienti mohli oddýchnuť od zbytočne vysokých úrokových sadzieb. Práve preto sme sa ich rozhodli osloviť s najvýhodnejšou ponukou leta a opäť im priblížiť výhody, ktoré so sebou online bankovníctvo prináša,“ hovorí Bohdan Fedor, šéf marketingu v Zuno.

Zuno spolupracuje v marketingovej komunikácií pre rok 2014 s agentúrou Zaraguza Digital, nákup médií zaisťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zastrašuje v spolupráci s agentúrami Ponyhouse a Black Apple.

Aktuálne ponuky pôžičiek bude Zuno komunikovať prostredníctvom 15 sekundových spotov, ideovo nadväzujúcich na prebiehajúcu kampaň Zuno. Budú bežať v TV Joj a Joj Plus do konca augusta. Kampaň bude zároveň podporená online bannerovou kampaňou, PPC a aktívnou komunikáciou na sociálnych médiách. V rámci Najvýhodnejšej ponuky leta vytvorilo Zuno aj osobitnú landingovú web stránku, ktorá bude spolu s TV spotmi spustená práve dnes.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial