Stvrtok 21. február. Meniny má Eleonóra

365.bank spúšťa svoju prvú mediálnu kampaň

Banka v rámci svojej novej kampane komunikuje bezplatný účet, ktorý si možno založiť cez mobil, špeciálny typ sporenia Syslenie s úrokom 3,65 percenta, ako aj neviazané sporenie s úrokom 0,365 percenta a funkcionalitu inteligentného zostatku na účte, kde každý vie, koľko peňazí môže ešte minúť do ďalšej výplaty.

Súčasťou kompletného media mixu sú televízne spoty, online kampane, OOH nosiče a ďalšie vrátane kino formátov.

TV spoty pochádzajú z dielne Wiktor Leo Burnett. Spolu s bankou stavila na animované 3D stvárnenie spotov, ktoré vznikali pod taktovkou režiséra Jonáša Karáska. Ich animáciu realizovala spoločnosť UPP, ktorá sa podieľala na pokračovaní kultového filmu Blade Runner. Hlasom 365 sa v nich stáva slovenský raper Branči Kováč alias Vec. Jednotiacim prvkom spotov je platobná karta a mobilná aplikácia 365 ako symbol dnešného človeka, ktorý žije v prítomnosti, má kritické myslenie, pozerá vpred a nie vzad.

Koncept „Dnešný Slovák“

“Keďže sme today´s bank, čiže banka pre dnešných ľudí, rozhodli sme prispieť svojou trochou do spoločenskej diskusie. V kampani chceme predstaviť našu banku, no zároveň v kontexte našej témy „dnešnosti“ zaujať stanovisko k problému, ktorý nás trápi,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of marketing v 365.

Komunikačný koncept v online priestore dopĺňa kampaň Dnešný Slovák. Opiera sa o výsledky prieskumu na prvých betatesteroch banky, z ktorých vytvorila a zosobnila predstaviteľa dnešného moderného „mobile first“ človeka – muža aj ženy.

– Volá sa Peter Lupták, má 33 rokov, býva a pracuje v Bratislave, má byt na hypotéku a pôsobí v oblasti IT. Nechodí do banky, pretože banka „chodí“ za ním – využíva mobilnú aplikáciu a účet má zadarmo. Je zástancom filozofie cash less, teda najviac platí bezhotovostne a peniaze si radšej šetrí, ako by si mal požičať. Informácie čerpá najčastejšie prostredníctvom internetu.

– Predstaviteľka dnešnej Slovenky sa volá Zuzana Horváthová a má 32 rokov. Tiež býva a pracuje v Bratislave, kde má byt na hypotéku. Vo vzťahu k financiám a k bankám je na tom podobne ako dnešný Slovák. Za nákupy platí bezhotovostne, využíva bankovú aplikáciu a za účet nič neplatí.

V rámci online kampane pribudne zajtra na internete samostatná stránka, kde sa bude môcť každý porovnať, nakoľko sa zhoduje alebo nezhoduje s Dnešným Slovákom a v akých oblastiach.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *