Pondelok 18. decembra. Meniny má Sláva

Ako postupovať v prípade reklamácie letenky

Banky 02.09.2009 | 15:20 0 Komentárov

Slovenská sporiteľňa odporúča svojim klientom, ktorí za letenku spoločnosti SkyEurope zaplatili platobnou kartou a ich let sa neuskutočnil, aby podali oficiálnu reklamáciu v obchodnom mieste banky.

Reklamáciu je možné podať bez ohľadu na to, či klient platil debetnou alebo kreditnou kartou. Spolu s reklamáciou je potrebné predložiť aj letenku. Reklamáciu je potrebné podať najneskôr do 120 dní od termínu plánovaného odletu. Uplatniť si ju už teraz môžu všetci, bez ohľadu na to, kedy sa mal let uskutočniť.

Na Slovenskú sporiteľňu sa v tejto súvislosti za posledné tri dni obrátilo približne 200 klientov.

Keďže spoločnosť SkyEurope využívala služby zahraničnej banky, posudzujú sa tieto reklamácie ako zahraničné a ich lehota na riešenie je dlhšia. Termín riešenia pri zahraničnej reklamácií je v rozmedzí od 45 do 180 dní od podania.

Kartové transakcie sú chránené medzinárodnými dohovormi kartových spoločností s bankami. Tie umožňujú žiadať o vrátenie peňazí pri neposkytnutí služby.

Úspešnosť reklamácie nie je možné určiť, pokiaľ nie je reklamačný proces ukončený.

UPOZORNENIE

Tento text je tlačová správa. Investujeme.sk zvereňuje komerčné oznamy a tlačové vyhlásenia v dodanom znení a nezodpovedá za ich obsah.