Piatok 19. júla. Meniny má Dušana

Slovenská sporiteľňa chce posilniť svoju značku v B2B segmente

07.05.2019 | 13:02 0 Komentárov

Slovenská sporiteľňa spustila novú reklamnú kampaň. Jej cieľom je posunúť vnímanie značky v biznis segmente.

Kampaň začala v online a printoch už v polovici marca príbehmi firemných klientov banky – Vesela paradajka, Voltia a Vajda group. Od začiatku mája sa rozšírila aj do TV.

V kampani komunikuje služby a benefity zamerané na podnikateľov. Ide na elektronické bankovníctvo Business24, rýchle posudzovanie a schvaľovanie úverov a profesionálnych poradcov.

„Novým televíznym spotom pokračujeme v posilňovaní pozicioningu banky ako inovatívneho a zodpovedného lídra, ktorý verí ľuďom, ideám a podnikaniu. Myslíme si, že moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria a banku, ktorá verí im,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa sa podľa jej slov ako jedna z mála bánk zameriava aj na začínajúcich podnikateľov. Napríklad prostredníctvom programu Krok za krokom, ktorý ju organizácia SAPIE (The Slovak Alliance for Innovation Economy) zaradilana mapu najväčších slovenských inovátorov.

Sporiteľňa rozbieha partnerstvo s bratislavským Impact Hubom, s ktorým spolupracuje na troch programoch. Patrí sem TARGET na podporu sociálnej ekonomiky, akceleračný program Uplift pre mestské inovácie a program venujúci sa ženám podnikateľkám.

„Bombardujú nás rôzne sucess stories o tých, ktorí v biznise uspeli a zbohatli. Toto pozlátko je však len vrchol ľadovca a úspechu predchádza množstvo prebdetých nocí, vypitých káv, potu a niekedy aj sĺz. V našom novom spote preto oslavujeme celý ten náročný proces, ktorý predchádza úspechu a vieru podnikateľa vo svoje vlastné schopnosti a vízie,“ povedala Eva Myjavcová, copywriterka agentúry Zaraguza, ktorá kampaň pre banku pripravila.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *