Sobota 23. júna. Meniny má Sidónia

Tesco Finančné služby odštartovali novú kampaň

Tesco Finančné služby prichádzajú s novým komunikačným konceptom v netradičnom prevedení. Kampaň je postavená na hesle: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.

Základnými cieľmi nového konceptu je celkové zjednotenie komunikácie Tesco Finančných služieb, predstavenie výhod ponúkaných produktov a zvýšenie povedomia o značke. Súčasťou kampane sú aj televízne spoty. Hlavnými hrdinami, ktorí propagujú produkty Tesco Finančné služby, sa stávajú jednotlivé potraviny, ktoré sú v Tescu bežne dostupné. V hlavných úlohách tak vystupujú červený melón, vajíčka, mlieko či avokádo.

„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ hovorí Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby. Komunikačná kampaň je preto postavená na hesle: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“.

V prvej komunikačnej vlne novej kampane budú nasadené dva pätnásťsekundové spoty na pôžičku, ktorú propaguje práve červený melón. Tesco Finančné služby novú kampaň nasadili 20. mája na staniciach Markíza Group. O jej kreatívu sa postarala česká reklamná agentúra OLIVER.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *