Pondelok 23. októbra. Meniny má Alojzia

VÚB predstavila novú verziu mobilnej aplikácie

Banky 17.02.2017 | 13:45 0 Komentárov

Aplikácia VÚB Mobil Banking má nový dizajn, je modernejšia, prehľadnejšia a  jednoduchšia na ovládanie. Pribudlo tiež niekoľko vylepšení, ktoré zjednodušia využívanie služieb.

„Online manažment financií je maximálne efektívny, pohodlný a šetrí čas. Preto je v našom záujme zabezpečiť klientom riešenie v podobe modernej a funkčnej aplikácie. Usilujeme sa, aby naše služby boli nielen atraktívnejšie, ale aby ich ocenili najmä klienti a radi ich využívali,“ hovorí Mária Horecká, vedúca oddelenia E-Biznis VÚB.

„VÚB banka poriadne pridala na moderných trendoch. Aplikácia je dostatočne komplexná. Môžem si v nej spravovať platobné karty, priamo z nej zaplatiť faktúru, a to aj s použitím optického rozpoznávania IBAN kódu,“ dodáva Ondrej Macko, odborník na IT technológie touchIT, ktorý aplikáciu testoval.

TOP vylepšenia

Nová aplikácia prináša predovšetkým praktické „vychytávky“. Mimoriadne užitočný je Rýchly zostatok,  ktorý si dokáže klient pozrieť bez toho, aby sa do aplikácie vôbec prihlásil. Stačí si jeho zobrazovanie povoliť v nastaveniach.

Rýchlejšie platby. Hneď v hlavnom menu pribudla funkcia Scan & Pay, v rámci ktorej si môže klient vybrať, ktorý zo skenerov chcete použiť – QR kód, čiarový kód alebo IBAN. Všetky sú pekne „pohromade“ vedľa seba.

Potrebujete poslať priateľovi svoje číslo účtu? Využite možnosť zdieľať číslo účtu do SMS správy. Voľbu nájdete na paneli s rýchlymi akciami a tak svoje číslo účtu nemusíte kopírovať.

Praktickou novinkou je aj 2-úrovňové dynamické menu. V prvej úrovni nájdete základné položky, pričom niektoré z nich sa rozvetvujú do 2.úrovne. Je dôležité povedať, že menu vám ponúkne možnosti/funkcie podľa toho, aké produkty máte.

Na upravenej domovskej stránke pribudne každému prehľadný graf s použiteľnými prostriedkami na svojich bežných účtoch vrátane sporiacich účtov, povolených prečerpaní a kreditných kariet,a taktiež prehľad posledných transakcií na vybraných produktoch.

„Možnosti, ktoré ponúka nová aplikácia, budeme samozrejme ďalej rozvíjať. Už v najbližšom období prinesieme niekoľko špeciálnych funkcionalít pre zjednodušenie každodenného kontaktu klienta s bankou,“ dodáva M.Horecká,

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *