Piatok 23. február. Meniny má Matej

Vznikol nový líder na trhu správy pohľadávok

Nebankové subjekty 13.02.2018 | 18:21 0 Komentárov

Spoločnosti Intrum Justitia a Lindorff sa vlani zlúčili, čím vznikol nový globálny líder na trhu správy pohľadávok. Nová spoločnosť zmenila názov na Intrum.

V rámci transformácie došlo i zmene slovenskej pobočky koncernu. Intrum Justitia Slovakia sa premenovalo na Intrum Slovakia. Okrem zmeny mena spoločnosť komunikuje aj nový vizuál ako aj novú identitu značky.

Európska komisia schválila zlúčenie spoločností Intrum Justitia a Lindorff ešte v júni minulého roku. Nová spoločnosť tak pôsobí v 24 krajinách sveta a stala sa jednoznačným lídrom v oblasti správy pohľadávok na svetovom aj slovenskom trhu. Zmena názvu v jednotlivých krajinách prebieha postupne.

“Sme presvedčení, že prispievame k zdravej ekonomike tým, že zabezpečujeme, aby podniky dostali zaplatené za tovar a služby a tiež pomáhame tak jednotlivcom, ako aj spoločnostiam dodržiavať ich záväzky,” uvádza v stanovisku spoločnosť. Dodáva, že k dlžníkom pristupuje empaticky, snaží sa im pomôcť prekonať ich problémy súvisiace so zadlžením, nastavuje im nový finančný plán a hľadá pre nich riešenia. Týmto spôsobom prispieva k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.

Podľa výkonného riaditeľa Martina Musila je nový Intrum o hľadaní riešení pre všetkých zainteresovaných. „Sme tu pre to, aby sme zmenili veci a kultivovali toto odvetvie podnikania. My, a aj naši klienti, máme vysoké nároky na čestnú obchodnú spoluprácu. V prvom rade hľadáme vzájomné riešenia a rešpektujeme každého, s kým spolupracujeme, alebo komu poskytujeme naše služby. Pomáhame firmám, ale aj jednotlivcom, dokonca aj celej ekonomike.“

Spoločnosť vo svojej novej komunikácii popisuje svet pohľadávok ako veľmi rozmanitý. Vidí v ňom problémy dlžníkov, veriteľov, dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je to teda len o dvoch stranách, ale dotýka sa to množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta do novej komunikácie, vizuálu a identity značky.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *